joon 0 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Gaat deze week beter aangezien ik geen lange dagen meer had van 8 tot 17u, maar ik ben blij dat ik nu 2 weken paasvakantie heb. Al is het wel om te leren. Op vakantie gaan met de wagen of met de trein? en waarom Link naar bericht Deel via andere websites
ambiance 0 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Sowieso met de trein, voor het besturen van een auto heb ik nu nogeen ouder voor nodig. Exact of talen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Talen. Welke Bijbelvertaling gebruik jij het liefst? (en waarom?) Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 30 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2012 De Willibrordvertaling 1995, een goede, katholieke en leesbare vertaling. Hoe vaak lees jij uit de Schrift? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Te weinig... Welke taal, naast de talen die je al onder de knie hebt, zou je graag willen leren spreken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Duits, want dat kan ik nog lang niet goed genoeg. Of Spaans, ook een erg mooie en nuttige taal. Hond of kat? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 Oeehh... Spaans.. Of Zweeds.. Of of of of Chinees, Japans, Arabisch.. Ohh ik wil zoooveel talen leren nog Een uur moeten wachten op de trein of een uur in de file staan voor de tunnel? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 31 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2012 wachten op de trein. Wanneer heb je voldoende spulletjes om op een matjesmarkt te gaan zitten? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 wachten op de trein. Wanneer heb je voldoende spulletjes om op een matjesmarkt te gaan zitten? Ik zal een wat makkelijkere vraag neerzetten: Wat heb je vandaag allemaal gegeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Pff gewetensvraag. Yoghurt met jam als ontbijt, een prutje van rijst, ui en Gronings worst als lunch en pizza als avondeten. Vanavond een ijsje. Oh en twee koekjes bij de chocolademelk in een cafétje met een vriendin vanmiddag. Welke bijbelse figuur zou je wel eens willen ontmoeten en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ehud. Kunnen we de linkse gebroeders uithangen:p Wat is het laatste wat je bij McDonalds hebt gegeten? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Een McFlurry met M&M's Uithuilen met de grote kans dat de make up die je net heel precies opgebracht hebt uitloopt, of alles opkroppen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Uithuilen. Make-up is zo weer nieuw gehaald. Hoe sta je ervoor op school op dit moment? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Om het topic door te laten lopen, andere vraag. Wat ga je doen met de Paasdagen? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Om beide vragen te beantwoorden... Ik zit niet meerr op school, ik woon en werk in Schotland Als het goed weer is, ga ik lekker de heuvels hier in om te mediteren, anders blijf ik thuis, ook om te mediteren. Volgende vraag: Als er GEEN Christendom zou bestaan, welke van de volgende paden zou je dan bewandelen. De Islam, het Jodendom, Boeddhisme, Druidisme, Anders nl: ... En waarom. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Het boeddhisme; haar moraal is erg mooi en reëel en lijkt op die van het christendom, het lijkt mij heel rustgevend om echt te kunnen mediteren en ik hou van rituelen. Stel, je moet een jaar lang in een land naar keuze wonen, maar dan wel een land waar je nog nooit bent geweest. Welk land zou het dan worden en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Zweden. Ik ben daar sowieso nog nooit geweest, ze staat heel hoog op mijn lijst van te bezoeken landen en Scania en Volvo komen ervandaan. Overigens zijn Noorwegen en Denemarken ook opties. Noorwegen omdat ik (een klein beetje) Noors kan, en dat graag wat uit zou bouwen, en Denemarken omdat ik dan wat vaker naar Legoland kan (A). Wat is het eerste wat je gaat doen nadat je je laptop of computer zometeen uitzet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Uhm.. Waarschijnlijk op de bank zitten en mn warme chocolademelk opdrinken zoals elke zondag.. Of ik moet meteen mn jas aan gaan doen en in de auto gaan zitten.. Zoeken jullie thuis nog eieren? Waarom wel/niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Nee, dat hebben we nooit gedaan. Mijn moeder was erg tegen alle paastradities die niets met Jezus te maken hebben. (ook tegen alle kersttradities die niets met Jezus te maken hebben, we hadden ook nooit een kerstboom) Mijn vriend is het ook niet gewend, dus we doen daar niet aan. Gaan jullie met Pasen naar de kerk? Waarom wel of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ja, omdat ik de opstanding van Jezus wil vieren. Mag je morgen gewoon werken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Nee Jammer genoeg is het dagcentrum dicht op 2de paasdag.. Kleding winkelen in een kringloopwinkel.. Wel of niet doen? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 ik koop regelmatig kleren in een kringloopwinkel. je staat soms versteld wat voor een mooie dingen daar te vinden zijn. die combineer ik dan met kleding uit de winkel of met kleding, die ik al heb. zo creëer je een eigen persoonlijke look . alternatieve geneeskunde, reguliere of beiden? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Beide, al heeft homeopathie de voorkeur. Liever direct uit de natuur dan de chemische tegenhangers, ook al doen die hetzelfde. Liever lui dan moe, of lekker een frisse neus halen in de natuur? Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Op het moment liever lui ... 1 grote spiegel op je kamer of liever allemaal kleintjes naast elkaar? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 1 grote spiegel, alhoewel dat wel confronterend kan zijn. pure chocolade of melkchocolade? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten