Ursa 1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Een kitteh. Vlees of vis of geen van beide? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 geen van beide, ik ben vegetariër moderne auto of oldtimer? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ligt eraan welke oldtimer, niet TE oud, minimaal jaren 70. En anders toch een moderne. Fietsen of wandelen door natuurgebied? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 wandelen:D daar geniet ik veel meer van dan fietsen Honden of katten? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Dan liever honden. Begin je het gevoel van uitgedaagd worden leuk te vinden, of heb je dat altijd/nooit leuk gevonden? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Ligt eraan waarin ik word uitgedaagd... Als het met goede intenties is vind ik het leuk, dan ga ik ervoor. Wat doe je het liefst op een lekker warme zomeravond? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Lopen met muziek/een preek ofzo in de oortjes. Als je een andere achternaam mocht uitkiezen, welke zou je dan nemen en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Iets komisch, maar een die je niet hoeft te spellen. Breinaald ofzo Turkse pizza of boerenkool? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Pizza! Aspe of Flikken? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Flikken, ik ben niet zo voor de man die aspe speelt. Pilletje innemen tegen de hoofdpijn, of zo blijven rondlopen omdat het toch overgaat tijdens de slaap? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Ligt aan de omstandigheden. Als je er al langer mee loopt: aperintje. Dan kun je beter slapen omdat je niet zoveel energie verspilt aan hoofdpijn hebben. Welk boek raad je me aan? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 De Beschermer van Dee Henderson. Blij dat het weer wat minder weer gaat worden komende dagen? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Ik wist niet dat het minder werd. Tja, lente hé, 't komt en gaat. Maar ik vind 't niet zo'n punt, mooie weer komt toch wel weer terug de komende maanden. Heb jij ook al last van hooikoorts? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Nee, dit is alweer de tweede lente achter elkaar dat ik er geen last van heb, terwijl ik normaal gesproken hooikoortsmedicatie op respect heb. Zou ik er overheen 'gegroeid' zijn? Vruchtensap of frisdrank? Waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Frisdrank, ik hou wel van bubbeltjes. Het liefst Spa&fruit Appel, dat is net appelcider alleen kun je daarna nog gewoon auto rijden Wat is het leukste feestje wat je ooit hebt gehad? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Er is er niet echt een doie uitspringt, maar dan denk ik dat het een bruiloft zal zijn geweest:p Iemand een zoet salmiakdropje? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 vruchtensap frisdrank is slecht voor je gezondheid vanwege het koolzuur. vooral cola. tast je tanden en je botten aan. in Amerika schijnen er al tieners te zijn met botontkalking las ik laatst. wonen in de stad of op het platteland? sorry, vergeet mijn post maar. ik loop achter - reageerde op Olorin. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 vruchtensapfrisdrank is slecht voor je gezondheid vanwege het koolzuur. vooral cola. tast je tanden en je botten aan. in Amerika schijnen er al tieners te zijn met botontkalking las ik laatst. Tja, in vruchtensap zitten veel suikers en zuren van de vruchten en toegevoegde zooi, daar worden je tanden ook niet echt beter van Ik neem graag een salmiakdropje op 't platteland Wat vinden jullie van Credibland? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 haha, mooi gecombineerd. heb je ook weer gelijk in v.w.b. vruchtensap [dan maar met een rietje drinken] ik ben nog nooit in Credibland geweest - zal er eens een kijkje nemen. badpak of bikini? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Bikini, wordt mijn buik ook lekker bruin Ben ik al bijna een Credirog? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Bij de 2500 als het goed is, dus ja. Moet het heffen van belasting in Credibland maar afgeschaft worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 JA! Noem eens een leuk muziekje? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2012 Credibland: verlichte despotie, theocratie of republiek? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Verlichte despotie, want de grootste daden in de geschiedenis werden door verlichte despoten gedaan. Stel dat je er een talent naar keuze bij krijgt, welke kies je dan en waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Muziek schrijven. Dan kan ik mijn emoties beter uiten. Ben je laatste week ook vrij moe als je uit je werk/school thuiskomt? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten