frtelg 0 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Hallo iedereen, Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die mij nog tips kunnen geven over worshipmuziek. Ik ben wel een beetje klaar met Hillsong, Jesus Culture, Chris Tomlin, Tim Hughes, enz. (te vaak gehoord) maar ik kan op dit moment niet worshipmuziek vinden dat aan mijn eisen van muzikaliteit voldoet. Iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Wat bedoel je precies met worship muziek? Bedoel je het muziekgenre waar je genoemde bands toe behoren, of bedoel je christelijke muziek in het algemeen? Link naar bericht Deel via andere websites
frtelg 0 Geplaatst 4 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ik bedoel hiermee echt muziek waarin God aanbeden wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Meriyem 0 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Maar is niet alle muziek van christelijke bands op worship, of te wel het groot maken van God gericht? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Maar is niet alle muziek van christelijke bands op worship, of te wel het groot maken van God gericht? Niet allemaal, niet in de zin van aanbidding iig. Zo heb je muziek wat juist gaat over twijfel of verdriet. Of muziek wat gaat over een wereld waar mensen God de rug hebben toegekeerd. Je ziet dergelijke thema's trouwens ook wel in de Psalmen terug. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Delerious?, Jars of Clay, Third Day, etc. Of probeer Johnny Cash Link naar bericht Deel via andere websites
Belangrijk 0 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik bedoel hiermee echt muziek waarin God aanbeden wordt.Ik mag hopen dat je geen praise bedoelt. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Je kent de worshipalbums van Kutless al? Enkele van die nummer raad ik je zeer aan;) En, Hansvosgezang, waarom zou God niet aanbeden kunnen worden met losprijsliederen? Link naar bericht Deel via andere websites
Belangrijk 0 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Je kent de worshipalbums van Kutless al? Enkele van die nummer raad ik je zeer aan;)Neuh, geef mij maar Johannes de Heerliederen!! Admod note:Hier hebben we geen zin in Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Je kent de worshipalbums van Kutless al? Enkele van die nummer raad ik je zeer aan;)Neuh, geef mij maar Johannes de Heerliederen!! De opmerking was voor de topicstarter. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 6 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2012 Ik bedoel hiermee echt muziek waarin God aanbeden wordt. Probeer de Psalmen voor nu serie eens. Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Sela, True Worshippers, Reni en Elisa Krijgsman, Trinity, Nicole C. Mullen, Kristyn Lennox/Getty(vrouw van Keith Getty), VBS(bijbelschool liederen uit Amerika), Marcel en Lidia Zimmer, Selah(Amerikaanse band) en Ralph van Manen zou je nog eens kunnen proberen. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2012 Keith Green, hele goede muziek. Newsboys, Johnny Cash (hij heeft een paar gospel cd's). Link naar bericht Deel via andere websites
Belangrijk 0 Geplaatst 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2012 Je kent de worshipalbums van Kutless al? Enkele van die nummer raad ik je zeer aan;)Neuh, geef mij maar Johannes de Heerliederen!!Hier hebben we geen zin in Praise is opgeilen van God! Oh God wat bent u groot, oooh Oh God wat bent u groot, oooh Oh God wat bent u groot, oooh Oh God wat bent u groot, oooh Oh God wat bent u groot, oooh Wat bent u mooi, oooh Wat bent u mooi, oooh Wat bent u mooi, oooh Wat bent u mooi, oooh Ik houd van U, oooh Ik houd van U, oooh Ik houd van U, oooh Ik houd van U, oooh Ik heb U lief, oooh Ik heb U lief, oooh Ik heb U lief, oooh Ik heb U lief, oooh Ik heb U lief, oooh Maar in werkelijkheid is hun hart verre van Hem!! Dat bedoel ik met opgeilen van God! Ze lopen tig keer te kwijlen maar in hun hart verwensen ze Hem de kanker!! of de vliegende ebola... hun hart is verre!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten