Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die mij nog tips kunnen geven over worshipmuziek. Ik ben wel een beetje klaar met Hillsong, Jesus Culture, Chris Tomlin, Tim Hughes, enz. (te vaak gehoord) maar ik kan op dit moment niet worshipmuziek vinden dat aan mijn eisen van muzikaliteit voldoet.

Iemand? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar is niet alle muziek van christelijke bands op worship, of te wel het groot maken van God gericht?

Niet allemaal, niet in de zin van aanbidding iig. Zo heb je muziek wat juist gaat over twijfel of verdriet. Of muziek wat gaat over een wereld waar mensen God de rug hebben toegekeerd.

Je ziet dergelijke thema's trouwens ook wel in de Psalmen terug. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je kent de worshipalbums van Kutless al? Enkele van die nummer raad ik je zeer aan;)
Neuh, geef mij maar Johannes de Heerliederen!!
Hier hebben we geen zin in

Praise is opgeilen van God!

Oh God wat bent u groot, oooh

Oh God wat bent u groot, oooh

Oh God wat bent u groot, oooh

Oh God wat bent u groot, oooh

Oh God wat bent u groot, oooh

Wat bent u mooi, oooh

Wat bent u mooi, oooh

Wat bent u mooi, oooh

Wat bent u mooi, oooh

Ik houd van U, oooh

Ik houd van U, oooh

Ik houd van U, oooh

Ik houd van U, oooh

Ik heb U lief, oooh

Ik heb U lief, oooh

Ik heb U lief, oooh

Ik heb U lief, oooh

Ik heb U lief, oooh

Maar in werkelijkheid is hun hart verre van Hem!!

Dat bedoel ik met opgeilen van God! Ze lopen tig keer te kwijlen maar in hun hart verwensen ze Hem de kanker!! of de vliegende ebola... hun hart is verre!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid