Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Heb getwijfelt of ik er een apart topic over aan moest maken, maar ik doe het wel om andere topics er niet mee te vervuilen: Wat ga je doen met valentijnsdag, en/of wat heb je gekreen?

TS begint: Ik verwacht niets, alleen heb ik als grap met ene collega afgesproken dat we elkaar iets gaan geven. Ik zie wel wat:p

Verder heb ik voor valentijn voor de zoveelste keer niets te doen, en ben er eigenlijk wel blij mee. Tis te voorspelbaar op die datum:p

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eigenlijk ben ik niet zo voor valentijn, maar stiekem eigenlijk wel.

Ik hoef niet echt iets van cadeautje ofzo te krijgen, maar het is wel fijn, iets kleins ofzo. Geen uberdure cadeau's.

Het is wel leuk om elkaar een happy valentine te wensen, en mss met een kleine attentie.

Dus eigenlijk conclusie:

Valentijn gewoon voorbij laten gaan: nee.

Moet ik cadeau krijgen: nee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vorig jaar was het hier super. Ik werkte toen in de stad waar m'n vriend woont en ben toen na het werk z'n kamer vol post-its gaan hangen, overal had ik iets opgeschreven. Paar cadeautjes voor hem, paar cadeautjes voor mij en het was gewoon super.

Dit jaar gaan we misschien een weekendje of dagje weg, vrijdag afspreken. Cadeautjes vinden we beide zo moeilijk te bedenken :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog niks gepland, nog geen kaart gekocht... die kaart gaat er nog wel komen, maar ik denk dat het daarbij blijft dit jaar en dat vind ik prima zo. Vorig jaar had ik een hartvormige taart besteld met daarop onze namen en trouwdatum, omdat wij rond Valentijnsdag een half jaar getrouwd waren. Nu dus 1,5 jaar maar ik ga liever een paar daagjes weg voor onze 'anniversary' dan met Valentijnsdag, zoveel waarde hecht ik eigenlijk niet aan de 14e februari.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteren al uuuren in de keuken gestaan om hachee te maken dus da's wel weer genoeg romantiek voor dit jaar hoor :{W

:#

Ik verwacht niks want mijn man is geen romanticus maar misschien doe ik zelf nog wel wat. Taart bakken en overdreven met roze glazuur enzo bewerken, lekker cheesy ^^ :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, het wordt vet :D Ik ga koken voor hem (hoofdgerecht pasta arrabiata en dessert appelfrietjes met vanille-ijs en karamel), alleen weet hij natuurlijk niet wat. Vrijdag heeft hij verlof genomen en dan gaan we op weekend.. in Hasselt, dus de stad waar ik woon :+ We gaan op een wellnessboot 3 uurtjes privé-sauna doen met hapjes en cava en dan diner + overnachting + ontbijt zaterdag in een hotel daar vlakbij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is nog beter geworden. De boot met overnachting in hotel kon niet doorgaan, maar we hebben nog iets leukers gevonden: een b&b met sauna/whirlpool/stoomdinges op de kamer. Met ontbijt en voor 100 euro minder. Moeten we alleen 's avonds eten zoeken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bijles ging niet door :( ik hoopte zo op mijn chocolade waar de bijlesjongen over grapte dat hij daarvoor ging zorgen.

Maar gelukkig kan ik nu wel online zijn bij het liefje.

Het is trouwens een kleine rotzak, zegt hij me vorige week dat hij daar niet aan mee deed. Zegt hij zondag dat hij toch iets ging doen.

Voor zijn straf mag hij nu een week wachten op zijn cadeautje *hier moet een smiley komen, maar ik vind geen geschikte*

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid