gewoon Paul 8 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Heb getwijfelt of ik er een apart topic over aan moest maken, maar ik doe het wel om andere topics er niet mee te vervuilen: Wat ga je doen met valentijnsdag, en/of wat heb je gekreen? TS begint: Ik verwacht niets, alleen heb ik als grap met ene collega afgesproken dat we elkaar iets gaan geven. Ik zie wel wat:p Verder heb ik voor valentijn voor de zoveelste keer niets te doen, en ben er eigenlijk wel blij mee. Tis te voorspelbaar op die datum:p Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik wilde hier iets neer zetten, maar wie kan dat nu niet beter verwoorden dan mijn idool Sheldon Cooper? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Eigenlijk ben ik niet zo voor valentijn, maar stiekem eigenlijk wel. Ik hoef niet echt iets van cadeautje ofzo te krijgen, maar het is wel fijn, iets kleins ofzo. Geen uberdure cadeau's. Het is wel leuk om elkaar een happy valentine te wensen, en mss met een kleine attentie. Dus eigenlijk conclusie: Valentijn gewoon voorbij laten gaan: nee. Moet ik cadeau krijgen: nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Vorig jaar was het hier super. Ik werkte toen in de stad waar m'n vriend woont en ben toen na het werk z'n kamer vol post-its gaan hangen, overal had ik iets opgeschreven. Paar cadeautjes voor hem, paar cadeautjes voor mij en het was gewoon super. Dit jaar gaan we misschien een weekendje of dagje weg, vrijdag afspreken. Cadeautjes vinden we beide zo moeilijk te bedenken Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Vooralsnog ga ik met valentijnsdag niets doen, maar ik heb a.s. zaterdag wel een date. En hij zegt romantisch te zijn. Ik heb er zoooo n zin in! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ha, leuk Floes en Hinata! Veel plezier allebei Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Niks.. Zoals gewoonlijk. Sowieso vind ik het stom om op 1 dag in het jaar te laten blijken dat ik van iemand hou.. Als ik van iemand hou laat ik dat ook wel op iedere andere dag merken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ebbeloe, het ene sluit het ander niet uit Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Thanks Gewoon Paul! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nog niks gepland, nog geen kaart gekocht... die kaart gaat er nog wel komen, maar ik denk dat het daarbij blijft dit jaar en dat vind ik prima zo. Vorig jaar had ik een hartvormige taart besteld met daarop onze namen en trouwdatum, omdat wij rond Valentijnsdag een half jaar getrouwd waren. Nu dus 1,5 jaar maar ik ga liever een paar daagjes weg voor onze 'anniversary' dan met Valentijnsdag, zoveel waarde hecht ik eigenlijk niet aan de 14e februari. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2012 Ik heb gisteren al uuuren in de keuken gestaan om hachee te maken dus da's wel weer genoeg romantiek voor dit jaar hoor Ik verwacht niks want mijn man is geen romanticus maar misschien doe ik zelf nog wel wat. Taart bakken en overdreven met roze glazuur enzo bewerken, lekker cheesy ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Nou, het wordt vet Ik ga koken voor hem (hoofdgerecht pasta arrabiata en dessert appelfrietjes met vanille-ijs en karamel), alleen weet hij natuurlijk niet wat. Vrijdag heeft hij verlof genomen en dan gaan we op weekend.. in Hasselt, dus de stad waar ik woon We gaan op een wellnessboot 3 uurtjes privé-sauna doen met hapjes en cava en dan diner + overnachting + ontbijt zaterdag in een hotel daar vlakbij. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Het is nog beter geworden. De boot met overnachting in hotel kon niet doorgaan, maar we hebben nog iets leukers gevonden: een b&b met sauna/whirlpool/stoomdinges op de kamer. Met ontbijt en voor 100 euro minder. Moeten we alleen 's avonds eten zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Lekker ouderwets een kaart gemaakt en verstuurd. Link naar bericht Deel via andere websites
Hananjah 0 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 iedereen die er wel wat aan doet vandaag, veel plezier... Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik heb vandaag een leuk cadeau gekregen, maar de roze kaart die erbij hoort heb ik nog niet ontvangen: Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald! Yay! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Bijles ging niet door ik hoopte zo op mijn chocolade waar de bijlesjongen over grapte dat hij daarvoor ging zorgen. Maar gelukkig kan ik nu wel online zijn bij het liefje. Het is trouwens een kleine rotzak, zegt hij me vorige week dat hij daar niet aan mee deed. Zegt hij zondag dat hij toch iets ging doen. Voor zijn straf mag hij nu een week wachten op zijn cadeautje *hier moet een smiley komen, maar ik vind geen geschikte* Link naar bericht Deel via andere websites
Assepoester 0 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Valentijn is commerciële troep, maar stiekem toch heel leuk. Ik ben verwend! Ik heb een luchtje & chocolaatjes van m'n lief gehad.. En een lief kaartje van een vriendinnetje. Zelf heb ik hem ook een luchtje gegeven (toevallig!) en een kaartje gestuurd.. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2012 Heerlijke avond met heerlijk eten gehad. M'n kookfrutsels bleken toch een voltreffer, moest zelf ook toegeven dat het erg lekker was Vriendje was helemaal ontroerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten