Spring naar bijdragen

Zoektocht naar talent


Aanbevolen berichten

Credible is een ambitieus christelijk jongerenforum. We bieden een forum om met elkaar in gesprek te gaan en de Frontpage voor nieuws, recensies en columns. Credible bestaat bij de gratie van vrijwilligers en daarnaar zijn we op zoek. Met jouw inzet kunnen we forum en frontpage draaiende houden. We zijn op zoek naar christelijke jongeren (15-30 jaar) die een bijdrage willen leveren aan Credible. we bieden verschillende functies: redactielid, blogger, moderator. Met name de laatste is een wat zwaardere taak, omdat de gebruikers soms fel van leer kunnen trekken. Toch leert de ervaring dat het in goede banen leiden en begeleiden van de discussies ook veel voldoening oplevert. Afhankelijk van de rol die je binnen het team vervult zal de tijd die je aan Credible kwijt bent variëren.

Waar zijn we naar op zoek:

  • Redactieleden (2 à 3): plaatsen van christelijke inhoud; nieuws, columns van vaste schrijvers en recencies. Je kan je aanmelden voor enkel een specifiek deel, bijvoorbeeld alleen reviews.
  • Columnisten: er zijn een aantal mensen die op regelmatige basis een bijdrage leveren aan Credible. Dit team willen we graag uitbreiden met meer auteurs.
  • Bloggers: een aantal mensen schrijven hun persoonlijke verhaal vanuit het geloof al op Credible. Ook hiervoor is de wens om deze groep uit te breiden. Nieuwe auteurs die mee willen bloggen kunnen zich melden. Elke gebruiker van het forum kan zich aanmelden voor deze groep, zie het gebruikerspaneel.
  • Crewleden (3 à 4): de crewleden begeleiden de discussie en het forum in zijn algemeen om dit in goede banen te leiden. Daarnaast posten zij actief mee in de gesprekken en hebben zij naast hun gebruiker zijn een extra taak en optie om in te grijpen. Er zijn veel wijzigingen geweest de laatste tijd en het team kan versterking zeer goed gebruiken.

Wat vragen we van je:

  • Je hebt een actieve relatie met Christus
  • Je onderschrijft de geloofsbelijdenis van Nicaea
  • Tijd om voor Credible vrij te maken

Wat krijg je van Credible

  • Een @credible (doorstuur) e-mail adres (voor redactie- en moderatieleden)
  • Vermelding op de pagina auteurs, waar je een kort persoonlijk verhaal kan plaatsen
  • Gezelligheid met elkaar binnen een team van enthousiaste vrijwilligers

Vragen/opmerkingen kun je kwijt in dit topic of via de mail: forum at credible punt nl

Aanmeldingen voor redactie kunnen naar: frontpage at credible punt nl
Aanmeldingen voor moderators kunnen naar: forum at credible punt nl

Graag zien we je aanmelding tegemoet!

Het Credible-team

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zo... ik heb mijn punt gemaakt! Wellicht dat ik uit dit forum wordt gedonderd... waar ik overigens niet rouwig om ben, want een zuster zei me al, wat moet je bij die mara-zuipers.

Ik had gewoon effe behoefte te babbelen, maar de enkelingen die iets van het Woord weten hebben waarschijnlijk een druk leven ook al zijn ze in de rust.

I'll make my statement.. misschien kom ik hier nadien nog wel even terug om te zien wie er allemaal nog eventjes fiks natrappen wanneer ik zogezegd niet meer kan reageren, dan kan ik hen alsnog verschrikkelijk te kijk zetten, want onbewust weten jullie niet dat ik hier nog een tal van accountjes heb waar ik gezellig meelees als de aap in het onzichtbare uit de mouw komt. En zo heb ik er in het verleden al talloos christenoemende een flater doen slaan!!

Voor de werkelijke broeders en zusters die Zijn Woord liefhebben, zeg ik alleen maar: ga buiten de legerplaats, ga uit van haar... het is hier een beerput van de tuinslang!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Een goede vriend van me stuurt zo nu en dan studie brieven over de bijbel naar mij toe. Hij maakt deze brieven zelf over allerlei onderwerpen. Hij stuurt ongeveer één brief per maand. Kan ik deze brieven posten? Zo ja waar moeten ze dan staan?

Hij is zelf niet actief op deze site en wil dit ook niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik haal het topic nog een keer naar boven. We zijn dankbaar dat we de laatste tijd meer schrijvers voor Credible hebben. Allen hebben een eigen stijl en die slaat aan bij verschillende gebruikers.

Helaas moeten we constateren dat de spoeling dun wordt in zowel het moderatie team als de redactie. We zijn een vrijwillige organisatie en kunnen jullie hulp goed gebruiken om de inhoud van Credible te verzorgen. Mocht je twijfelen of het wel of niet voor je weggelegd is om redactielid danwel moderatorlid te zijn. Schroom dan niet om een mail te sturen naar mij. Vragen kan altijd.

We hopen dat we een aantal mensen kunnen vinden die het team willen versterken om zo Credible draaiende te blijven houden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...
  • 5 months later...
Zijn er eisen om te solliciteren?
Ja. Je moet Christen zijn en een actieve gebruiker van Credible.
Ruim 4 jaar ervaring met de moderator knopjes van phpBB inmiddels namelijk.. ;)
Dat is fijn, maar moderatie is meer dan knopjes van PHPBB. ;)

Ik weet heus wel hoe je moet moderatoren hoor, ben op verschillende grote fora moderator geweest, wie weet ooit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid