Spring naar bijdragen

relatie tussen man en vrouw


Aanbevolen berichten

Tis best met je, ow opperpriester van de boekgod religie. _O_
Je maatjes zeggen dat je gelovig bent.. maar je verwerpt de Bijbel, dan moet je atheïst zijn, dat kan niet anders.

Als u dat zegt, dan is het zo. Ik bedenk me wel twee maal voor ik met een trol in discussie ga.

Please-dont-feed-the-trolls.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
Tis best met je, ow opperpriester van de boekgod religie. _O_
Je maatjes zeggen dat je gelovig bent.. maar je verwerpt de Bijbel, dan moet je atheïst zijn, dat kan niet anders.

Aangezien je graag de schrift aanhaalt:

Lucas 6:37

Heb je niks nieuws, satan. 't Zijn altijd dezelfde duffe verzen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
In lucas 20 staat geschreven dat er geen huwelijk meer in de hemel zal plaats vinden.

Hoe zou dan de speciale relatie die man en vrouw hebben zijn? Mannen en vrouwen zijn niet voor niks zo verschillend toch? dan heb ik het over de algemene relatie tussen man en vrouw.

en als er in de hemel geen huwelijk meer word gesloten. en ik ga als vrijgezel naar de hemel. zal ik dan nooit meer een speciale band met een vrouw op kunnen bouwen? Ik heb de gevoelens voor vrouwen toch zeker niet voor niks? God heeft de man en vrouw toch voor elkaar geschapen. Of stops Hij daar ineens mee in de hemel? Het is voor mij nog altijd een diep verlangen om een vrouw te ontmoeten waar ik alles mee kan delen. en als ik dan vroegtijdig zal sterven zal ik dat dus nooit meemaken. En ook in de hemel dus niet zo'n speciale relatie kunnen hebben.

Ze huwen niet en worden niet ten huwelijk genomen. Ze zijn als de engelen. Maar straks heb je nog de bruiloft van het Lam, dus er is hoop voor de mensen die gescheiden zijn. Als een verlaten en diepbedroefde vrouw heeft de Here u geroepen ... Uw man is uw Maker. Vroeger vond ik het ook pet, maar nu ik gescheiden ben is het het enige wat me op de been houdt. En ook leuk om tegen de kinderen te zeggen: ach, wat maakt het uit. We gaan straks allemaal met Jezus trouwen. Ik geloof best dat je een goede relatie op aarde daar voortzet, maar niet zo'n man-vrouw relatie als hier.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid