dingo 166 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Nerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 september 2013 Rapport Share Geplaatst 20 september 2013 Je snapte de 10 met binair rekenen? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Ik had altijd een 10 voor het vak Binair rekenen en dan moest ik het alsnog herkansen! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 21 september 2013 Rapport Share Geplaatst 21 september 2013 Ik heb binair rekenen eerst 10 keer gedaan voordat ik er een voldoende voor haalde. Maar goed, zo'n nerd ben ik dan ook niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 Een 9.2 gehaald voor PHP. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 En nu ik toch domweg aan het opscheppen ben: Ik had niet geleerd Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 15 november 2013 Rapport Share Geplaatst 15 november 2013 En nu ik toch domweg aan het opscheppen ben: Ik had niet geleerd In dat geval heb ik nog wel een klusje of drie voor je! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Toch wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Het verbaast me niets dat jij zo geniaal bent Morphie! Inderdaad Dingo; zet die jongen aan het werk op dit forum!! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Nou, geniaal is wel heel veel van het goede. En ik moet de andere vakken nog terugkrijgen Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 Volgens mij had ik ook dat soort cijfers voor PHP en Python en voor de eerste twee vakken Java. Daarna nooit meer iets mee gedaan, dus ik weet het verschil niet eens meer tussen een functie en een methode.. Lees het voor op de maat van Rammsteins Du Hast ... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 november 2013 Rapport Share Geplaatst 16 november 2013 LOL Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst 19 november 2013 Haal het weg! Het angstzweet breekt me uit als we het gaan hebben over code. Gelukkig was php best aardig te doen, totdat MySQL erbij kwam kijken. Nooit wat van gesnapt. Maar ja, ik ben dan ook niet voor niets na m'n P gestopt met ICT. (Soms achteraf wel jammer) Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Bezig met een hobby projectje voor m'n werk Realtime eventlogs afvangen, info die ik wil hebben parsen en doorsturen naar een SYSLOG server. Dat werkt al, nu nog multithreaded maken, optimalisaties, etc, etc. Fantastisch om te doen Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 5 december 2013 Rapport Share Geplaatst 5 december 2013 Het leukste is natuurlijk dat je het naar een syslogserver stuurt! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 6 december 2013 Rapport Share Geplaatst 6 december 2013 Ik ga binnenkort een soort 'footprint' ontwikkelen voor onze gebruikers. Het idee is om een soort factsheet van 1 of 2 a viertjes per gebruiker te maken met daarin 'hoe groot ben ik IT-wise' dus storage, backup, mailboxsize en dat weggezet ten opzicht van hun unit, afdeling, functie hele organisatie e.d. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2014 Welk bestandsysteem gebruikt Android? Als ik vanuit Windows een Linux partitie wil raadplegen is het met behulp van software alleen read only, tenzij ik het risico wil lopen de boel te corrupten. Daarentegen herkent Windows mijn telefoon best gemakkelijk. Andere vraag, bestaan er aps waarmee ik de HD van mijn pc kan bekijken vanuit mijn GSM wanneer die aan een usb kabel hangt? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Wat Android intern gebruikt hangt vooral af van de vendor maar naar de buitenwereld en op SD-kaartjes zullen dat voornamelijk exFAT, FAT16 en FAT32 zijn hoewel er ook zijn die NTFS herkennen. De meeste Android toestellen komen met tooltjes die de synchronisatie (bestanden, foto's, contacten, agenda's) tussen PC en Android verzorgen. Alleen is dan in de regel de PC master en de Android slave en niet andersom. Wat wel kan werken is als je met wifi op hetzelfde netwerk zit om Windows shares te benaderen met een SMBshare app op je Androidtoestel. Daarnaast kan je directories delen via een cloud service zoals Dropbox, Wuala, HubiC door een app op je PC en Androidapparaat Maar misschien moet je eerst vertellen wat je precies wilt zodat je een wat gerichter antwoord kan krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2014 Dankje. Ik vroeg me meer af of ik mijn pc ook master kan maken, of dat het met twee richtingsverkeer kan werken. Eigenlijk heb ik geen doel voor ogen ermee, gewoon nieuwsgierigheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten