henkjan37 0 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 c'mon: warm ontvangst bij een crematorium is gewoon ironisch. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 ... een opkikkerende kitten die 24 uur geleden meer dood als levend werd aangetroffen. ... paar daagjes de natuur in, in Luxemburg ... een zeer voldane hond die onwijs genoten heeft ... goede zorgen van bepaalde mensen ... veilig thuis komen in een hele omgeving (niet gesloopt door de storm) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 De boeken die Dwarrel voor me heeft uitgezocht! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 6 september 2015 Rapport Share Geplaatst 6 september 2015 ... een opkikkerende kitten die 24 uur geleden meer dood als levend werd aangetroffen.... paar daagjes de natuur in, in Luxemburg ... een zeer voldane hond die onwijs genoten heeft ... goede zorgen van bepaalde mensen ... veilig thuis komen in een hele omgeving (niet gesloopt door de storm) Lees dit nu pas... hoe gaat t inmiddels met het katje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 14 september 2015 Rapport Share Geplaatst 14 september 2015 Lees dit nu pas... hoe gaat t inmiddels met het katje? Super goed!!! Helemaal compleet kitten De laatte dagen erg blij en dankbaar voor een onwijs fijne en goede dienst vorige vrijdag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Dat de verkoudheid nagenoeg over is ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 het gevonden wilde katje is helemaal in orde en is een echte kitten geworden. en je raad het niet.... ze heeft inmiddels een broertje... afgelopen woensdag vond ik tijdens een fietstochtje een vermagerde kitten "in the middle of knowwhere". geen huizen/bebouwing... moeders gebeld of het daar kon blijven zodat ik de dierenambu kon bellen. het beestje stond niet bekend bij amivedi, dierenambu niet meer gebeld want ze hebben het inmiddels geadopteerd.... als speelkamaraadje. katje nmr 1 moest er nog erg aan wennen maar vandaag lagen ze naast elkaar op de bank te slapen op het goede moment op de goede plek ofzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 19 september 2015 Rapport Share Geplaatst 19 september 2015 Wat leuk Dwarrel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst 20 september 2015 Lief! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Verkoudheid bijna over is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Dochtertje vannacht eindelijk redelijk goed geslapen, mooie blokjes van 3 uur Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Dat ik de tentamenperiode goed heb afgesloten ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 18 november 2015 Rapport Share Geplaatst 18 november 2015 Woehoei! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kwispel 1 Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Kan iemand zeggen, hoe ik de wintertijd instel of waar dat op het forum vermeld wordt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 28 november 2015 Rapport Share Geplaatst 28 november 2015 Kan iemand zeggen, hoe ik de wintertijd instel of waar dat op het forum vermeld wordt?Hier kan je dat vinden: http://forum.credible.nl/ucp.php?i=174 (vinkje: "zomertijd is in gebruik")NB: ...en dan tegen mij zeggen dat ik mijn posts zo maar ergens neerplant waar ze niet thuishoren... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Dat het buiten minder glad is! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Een goed cijfer voor een essay + dat mijn gebit de halfjaarlijkse 'APK' weer uitstekend heeft doorstaan ! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Dat ik de doop aangevraagd heb en er al een datum is geprikt voor de doop (3 april) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Van harte gefeliciteerd met je beslissing om je te laten dopen Aer. Reden voor blijdschap inderdaad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Van harte gefeliciteerd met je beslissing om je te laten dopen Aer.Reden voor blijdschap inderdaad. Bedankt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
C-F-K 0 Geplaatst 15 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2016 Dat ik de doop aangevraagd heb en er al een datum is geprikt voor de doop (3 april) Gefeliciteerd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 16 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2016 Dat ik de doop aangevraagd heb en er al een datum is geprikt voor de doop (3 april) Gefeliciteerd! Dank voor de felicitatie! Ben zeer content met deze keuze . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 20 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2016 Dat ik op schema loop met het studeren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Veel dingen! - Antibiotica lijkt aan te slaan en mijn gewrichtspijnen worden minder! - Een mooi cijfer gehaald op een tentamen - Zondag word ik gedoopt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 30 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2016 Kijk, jij mag idd blij zijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten