Josephina 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Whoehoe vanmiddag na een maand eindelijk mijn allerlaatste examen. En dan vakantie!! Een week wat heen en weer treinen tussen Nederland en Vlaanderen, hier en daar mensen bezoeken. Eens kijken hoe het in mijn parochie is. En genieten van de Beneluxtrein die weer terug is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 ... mijn collega die een kopje thee voor me gezet heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Whoehoe vanmiddag na een maand eindelijk mijn allerlaatste examen. En dan vakantie!! Een week wat heen en weer treinen tussen Nederland en Vlaanderen, hier en daar mensen bezoeken. Eens kijken hoe het in mijn parochie is. En genieten van de Beneluxtrein die weer terug is Zijn je examens goed gegaan, denk je? Ik ben er morgen vanaf. en is het echt de benelux? want er gaan geruchten, maar de NS en NMBS willen absoluut niet bevestigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Neen, mijn examens zijn niet goed gegaan, het tegendeel zelfs. Maar ik hoor van alle Nederlanders hetzelfde verhaal en van de ouderejaars die ik in Leuven soms tegenkom begrijp ik dat dat later wel weer goedgekomen is. Dus ik ga me er nu niet al te druk over maken En ik begreep dat het de benelux zou zijn.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Met verhelderende gesprekken, ook al werd er niet veel nieuws gezegd, bevestiging is toch fijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Dat is het net, het gaat rond in het nieuws. Maar het gaat ook in het nieuws rond Dat de NS en NMBS uitdrukkelijk niet bevestigen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ja ik zag het Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Zoveel PlayStation 1 games die het doen op mijn telefoon Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Mijn vriendin en ik hadden vandaag via Whatsapp ineens bedacht om er in februari even een paar dagen tussenuit te gaan. Meteen overlegd met de baas, en straks gaan we een huisje uitkiezen. Er staan echt leuke boerderijtjes enz. op Marktplaats, en niet duur (vind ik). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 3 supervette dagen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2013 Ge-ni-aal!! Ik kreeg net de Phonejoy bluetooth gamecontroller binnen. Ik speel nu PlayStation 1 games op onze tv, met een draadloze controller en dat allemaal via mijn mobiele telefoon. Ik ben in gamer's heaven Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Ik ben blij met en dankbaar voor het feit dat ik vandaag vier dat ik acht jaar samen ben met mijn vriendin. Ik had voordat ik naar mijn werk ging (6.45) ontbijt op bed geserveerd. Eerste reactie: 'Wrrrrraaaaaaghhhh waaaaaaaaaaaarom doe je het licht aan!?' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 Gefeliciteerd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2013 @Hongerige Wolf, Gefeliciteerd!! Een vroeg ontbijtje op bed wordt maar zelden gewaardeerd (op dat moment ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Mijn PC die het weer doet en meteen een stuk sneller is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Ondanks dat mijn laptop thuis het begeven heeft en ik nu geen internet meer heb, ben ik zeer blij dat de computer al het huis uit is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Voor het eerst in ruim een week voel ik me weer helemaal top, meteen lekker de hele avond overgewerkt. (toeval) Had zo'n week achter de rug waarin ik zo'n beetje kwakkelend rondliep zonder echt heel ziek te zijn, maar ook niet 100% (ik ben wel een paar dagen thuis gebleven vorige week.) Maar nu voelde ik me perfect en geen regen, wind, natte sneeuw of hagel kon er wat aan veranderen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 @Dubito, Half Nederland was gammel de laatste weken volgens mij, maar fijn dat je je weer fit voelt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Ik ben vandaag blij met de lekkere karate training die ik achter de rug heb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 Met het zonnetje dat zo lekker schijnt dat het net lijkt of ik 4 uur geslapen heb vannacht ipv 2 *gaap* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 6 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2013 sneeuw in combinatie met zon, ideaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 7 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2013 Ik ben blij met de Audio interface die ik gekocht heb. Hiermee plug ik mijn elektrische gitaar via het kastje in mijn computer en kan ik heel makkelijk opnemen wat ik speel. En met de software kan ik allemaal effectjes er overheen gooien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 dat ik vandaag geen buur heb op het werk kan ik op mijn gemakje naar hillsong luisteren via oortjes. gisteren kon dat ook, maar bekeek hij me soms raar en ik ben blij dat ik dat durf, met oortjes op het werk zitten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 8 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2013 ... de prachtige en enorme (en hopelijk lekkere) taart die ik net bij de Hema heb gehaald ter ere van de dertigste verjaardag van mijn vriendin, die we vanavond gaan vieren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 het eindelijk vinden van een stopmaatje. Nog 3 peuken, dan stop ik ermee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten