Morphogenesis 4 Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Met het nieuwe buisje wat ik gekauft heb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Nog aan het nagenieten van The Avengers. It was nice. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Met m'n schoonzus En ook héél blij met Nynthe En met de gezellige avond van gisteren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Dat ik vandaag mijn beroep mag uitoefenen waar ik zo veel van hou . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik word in december oom². Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Met een mooi weekend, vol schepselen die me lief vonden (hond, kat en vriendin)... ... en met m'n nieuwe gitaar (een Cort SFX1F). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Mijn tantezeggertje Hanna (1 jaar) waar ik de hele dag op heb mogen passen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 omdat bidden niet zo goed lukt gebruik ik meestal ezelsbruggetje door iemand bedacht BSA, bedankt, sorrie, anderen en als je dan bewust bezig ben met dankbaar zijn is er best wat op te noemen per dag. vandaag minder pijn als gister, meer gezelligheid met kid als voorheen, een middag die rustig kon zijn, een mooie voortuin die af is (ondanks de financiele nasleep) en een veilig huisje elke dag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 dat ik jong vogeltje heb kunnen redden uit de klauwen van mijn kat. totaal ongedeerd vloog hij daarna vanuit mijn hand de vrije natuur in. nu maar hopen dat hij niet weer gepakt wordt. ze loopt hem nog steeds te zoeken in huis.. het is elk jaar weer raak in de lente - ik ben dol op mijn katten, behalve op die momenten, maar ja, zo is de natuur... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 dat ik jong vogeltje heb kunnen redden uit de klauwen van mijn kat. totaal ongedeerd vloog hij daarna vanuit mijn hand de vrije natuur in. nu maar hopen dat hij niet weer gepakt wordt. ze loopt hem nog steeds te zoeken in huis.. het is elk jaar weer raak in de lente - ik ben dol op mijn katten, behalve op die momenten, maar ja, zo is de natuur... Goed bezig maran! Inderdaad mooi om te zien hoe de katten jagen. Mijn eigen kat klom gisteren ook in de boom om een vogel te vangen. Je kunt de kat een belletje om doen, maar dat vind ik ook weer zo iets... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Ik ben blij dat er zoveel mensen met katten zijn. Dat vraagt eigenlijk om foto's! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2012 Check dan nu het fototopic met je beestjes^^ ik ga onze kat posten. edit: heb ik al gedaan het is de voorlaatste foto Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Met een mooi weekend, vol schepselen die me lief vonden (hond, kat en vriendin)...... en met m'n nieuwe gitaar (een Cort SFX1F). dat ik er net achter kom dat je nog actief hier bent joozt Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Met een mooi weekend, vol schepselen die me lief vonden (hond, kat en vriendin)...... en met m'n nieuwe gitaar (een Cort SFX1F). dat ik er net achter kom dat je nog actief hier bent joozt Likewise! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 semi-actief met vlagen moet nogsteeds wennen aan alle vernieuwingen hugg owja ehm blij met... het redelijk beter zijn van lijf, het redelijk op orde hebben van werkplek en het klaar zijn met de dag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2012 Het feit dat ik gisteren met een groep mensen mee ben gegaan naar Ede-Wageningen, waarvan ik mar een derde deel kende. Tis nu zo stil zonder mensen om me heen, even wennen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 http://www.hln.be/hln/nl/38/Kinderen/article/detail/1437697/2012/05/13/Blinde-mirakelbaby-verovert-miljoenen-harten-op-YouTube.dhtml Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Na enkele jaren weer een uitgaansgelegenheid bezocht. Met een groepje collega's een kroeg bezocht, zeker vaker doen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 ... en met m'n nieuwe gitaar (een Cort SFX1F). Nice, lijkt me n mooi ding! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 het feit dat ik vanaf vandaag allebei mijn gerecenseerde cd's binnen heb^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 mijn rij-instructeur:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Dat mijn examen kunst een stuk beter te doen was dan Nederlands. Na een slechte start van de examens (bovendien bij een vak waar ik normaal zeker niet slecht in ben) ben ik blij dat ik heb ervaren dat het ook mee kan vallen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 dat mijn man weer thuis is na heel veel weken in het ziekenhuis Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik ben vandaag blij en dankbaar dat ik weer naar de kerk mag gaan, naar mijn broeders en zusters! Ik krijg daar altijd zn enorme energie van! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 soms kan een mens toch zo opgelucht zijn he. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten