joon 0 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 de doop die ik deze ochtend heb mogen doen 01/04 zal ik vanaf nu altijd herinneren als mijn doopdatum. Het was heel emotioneel, toen we onze getuigenis moesten doen, vroeg mijn vader me (mijn papa is zo'n beetje de tweede in rang) waarom ik me liep dopen. Ik kon mijn tranen tegenhouden, maar mijn vader begon te snikken en toen mijn zus ( die ook werd gedoopt) ook en toen huilde ik mee. Nadat al de dopelingen hun getuigenis gedaan hadden, mocht ik dan mijn lied zingen, al was ik niet goed voorbereid want ik wist niet wanneer ik het moest doen en plots hoorde ik de intro. Dus het begin was niet zo toonvast maar verliep goed. en ik heb blijkbaar een groot deel van de kerk tot huilen gebracht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Wauw, gefeliciteerd! Moet ik ook denken aan witte gewaden en onderdompeling enzo? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Ja Al de dopelingen hadden een wit kleed aan en zo ging je de grote doopvont in^^ En werd je door de voorganger onder water gebracht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Gefeliciteerd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Gefeliciteerd Joon! BOT: Ik ben blij met het feit dat ik een middagje met een buurjongen op ben getrokken die de zelfde ' kwaal' heeft als ik. Hij vond het zelf ook leuk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Gefeliciteerd Joon! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik ben blij met de leuke reacties die ik heb gekregen op een gedicht in het kerk-informatieblad. En belangrijker, vriendin die me zo goed steunt in alles. Amazing girl. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Carol 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik ben blij met dit forum en met de positieve reacties die ik hier gekregen heb tot nu toe. En met de zingevingsbijeenkomst/dienst waar ik vanmiddag heen ben geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Carol 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik ben blij met de leuke reacties die ik heb gekregen op een gedicht in het kerk-informatieblad.En belangrijker, vriendin die me zo goed steunt in alles. Amazing girl. Wat leuk dat je gedichten schrijft. Heb ik ook wel eens geprobeerd, mar de mijne zijn nooit goed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 ... het bestaan van anti-luisproducten. M'n hele kop zit nu onder de lotion en morgen mag ik het met de shampoo uitwassen. Normaal is dan alles dood. Over een week nog eens herhalen. Wat een geluk dat ik nu vakantie heb, kan ik toch even niet herbesmet worden in mijn klas... Wat een gedoe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 En belangrijker, vriendin die me zo goed steunt in alles. Amazing girl. Wat een lieve vriendin heb jij zeg en dank jullie wel allemaal. zodra er foto's zijn, post ik er enkele Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Het feit dt ik 2 werkoverhemden mee heb genomen naar de zaak. Over de eerste is het een en ander aan frituurvet gekomen:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik ben blij met de slappe lachbui van vanmiddag. Luchtte op Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik ben blij met de leuke reacties die ik heb gekregen op een gedicht in het kerk-informatieblad. Gister kreeg ik een handgeschreven brief van een oude, zieke vrouw uit de kerk. Ze vertelde hoe mijn gedicht haar raakte en hoeveel het voor haar betekende. Bijzonder, dat je met je talenten iets voor een ander kunt betekenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Ik ben blij dat mijn haar weer zo lang is dat ze beweegt als ik ga headbangen. Daar kwam ik weer achter toen ik Impending Doom door mijn kamer liet klinken, die ik toch beter vind als eerder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Dat ik lieve ouders, zus, vrienden en begeleiders heb in mijn leven Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 april 2012 Rapport Share Geplaatst 11 april 2012 Ik ben blij met lieve mensen. En dat iemand vandaag kon verwoorden waarom ik zo vreselijk opgefokt ben, ik kon het zelf niet goed onder woorden brengen, maar zij wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Dat ik op tijd mijn bed uit kon en heerlijk heb geslapen. En dat m'n vader eindelijk een dutje doet en misschien wat bijkomt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Met Jezus, dat ik zijn volgeling mag zijn . En Hem elke dag beter leert kennen. Hij is niet dood, Hij leeft Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 april 2012 Rapport Share Geplaatst 14 april 2012 Ik ben daar ook elke dag blij om, Soulsavior Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Met onze nieuwe meubels Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 april 2012 Rapport Share Geplaatst 15 april 2012 Dat ik een fiets heb en dat ik zo dus 50 kilometer kan gaan fietsen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 deze liedjestekst: Hoe hartverrukkend, verrukkend uw woningen Heer der hemelse scharen Mijn ziel vergaat Ja vergaat van verlangen Naar het heilige van de Heer Dat is het lied waar ik de hoofdstem mag gaan zingen. En het is zodanig opgebouwd dat je tegen het refrein echt wilt meespringen van vreugde. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Nog aan het nagenieten van The Avengers. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Ik ben vandaag enorm blij met het verlengd weekend hier. 5 dagen geen kinderen, geen luizen in m'n buurt, geen lawaai... Heel fijn, zeker met zo'n migrainetoestanden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten