Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Help! Komend weekend een weekend weg met mn schoonouders. Het idee is dat we zondag een thema avond hebben. Iedereen moet een stukje van 3 min opvoeren (Holland's got talent-achtig), met als thema "Holland" Ik heb alleen echt geen idee wat ik kan gaan doen.. Wie heeft er ideeën??? Link naar bericht Deel via andere websites
tigerente 0 Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 klompendans, demo kaaslopen, bollen pellen op tijd, een parodie maken op allerlei talentenzoektocht dingen. Lastig trouwens, want én iets rond het thema Holland én in een jasje van laten zien wat voor talent je hebt, vind ik een flinke uitdaging. Veel plezier en succes! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Arme jij, moet je je schoonfamilie laten zien dat je wel geschikt voor hun dochter bent. Kan je geen Nederlandstalig liedje zingen? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Zingen is niet echt één van mn talenten Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Daarom moet je het juist doen, laat je een grondige indruk achter dat jaren bewaard blijft. Geef je ze gelijk inspiratie voor op jouw bruiloft Ps. Welkom terug Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 * geeft even heel offtopic misterL een -hoi-ik-ben-er-weer-een-beetje-hugg succes met je weekend Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Thnx beiden Maar meer tips zijn welkom hoor.. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Imiteer een presentator van een nederlandse talentenshow die stemtijd vol probeert te praten. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Ok.. ik ben echt inspiratieloos en heel slecht in zulke dingen! Please? Iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Presenteer een kaasblokjessnijmachine. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Zing en dans het Vliegerlied.. Mag vals, kan er grappig uit zien en je kunt er altijd andere mensen bij betrekken terwijl je bezig bent. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Hmm het zit er nog niet tussen... Dacht zelf aan in 3 min zoveel mogelijk oud-hollandse spelletjes doen terwijl ik hollandse dingen eet ofzo.. Heineken reclame naspelen? Pff lastig.. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Neem het volgende, welbekende gedicht: Denkend aan Holland zie ik breede rivieren traag door oneindig laagland gaan, rijen ondenkbaar ijle populieren als hooge pluimen aan den einder staan; en in de geweldige ruimte verzonken de boerderijen verspreid door het land, boomgroepen, dorpen, geknotte torens, kerken en olmen in een grootsch verband. de lucht hangt er laag en de zon wordt er langzaam in grijze veelkleurige dampen gesmoord, en in alle gewesten wordt de stem van het water met zijn eeuwige rampen gevreesd en gehoord. Draag dit gedicht op overdreven plechtstatige en dramatische wijze voor, maar pas de tekst "een beetje" aan. Kortom, verander een flink aantal genoemde elementen in moderne, niet al te beste varianten en sta jezelf toe om één of twee keer zomaar uit het gedicht te stappen en over zo'n element op humoristische en of tragische wijze eens flink uit te wijden. Het liefst zodanig, dat het al snel niets meer met het hele gedicht te maken heeft, zodat je daarna plotseling zomaar weer verder kunt voordragen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Een thema-avond op vakantie? Bizar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 En? Wat heb je gedaan?? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten