Spring naar bijdragen

Welke browser gebruik je?


Welke browser gebruik je?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke browser gebruik je?

    • Internet Explorer
      1
    • Firefox
      14
    • Chrome
      13
    • Safari
      2
    • Opera
      4
    • MidasWWW
      0
    • Een ander, namelijk:
      0


Aanbevolen berichten

  • 11 months later...
  • 1 month later...
Ik gebruik nog steeds Firefox in volle overtuiging. Ik snap ook niet waarom er zoveel mensen Google Chrome zijn gaan gebruiken.

ik gebruik google chrome, omdat die lekker snel is, en een paar handige functies heeft, zoals cloud printing.

heb geen duidelijke voorkeur voor een browser. van chrome hoor ik vaak dat er prijzen worden uitgedeelt als er een lek in is gevonden. geeft mij een gevoel van veiligheid.

ik gebruik Chrome op een Linux Opensuse laptop.

Link naar bericht
Deel via andere websites
cloud printing

Wat is dat?

Zelf gebruik ik ook Chrome.

Instellingen>Geavanceerde Instellingen>Cloud Printer

je printer vanuit waar je ook bent kunnen benaderen. Je printer moet wel op het netwerk aangesloten zijn, maar dat zijn de meeste wifi printers wel, en je moet inloggen in chrome

cloud computing is DE toekomst. een voorbeeld zijn de producten van google. Alles wat je doet centraliseren in ' de cloud' oftwel wereldwijde servers.

een stapje verder is cloudopslag, oftwel je bestanden zoals word en excel documenten of foto's of wat voor bestandjes dan ook opslaan op een server in ' de cloud '

erg handig als je bang bent dat je usb drive of je harde schijf in je pc kapot kan gaan, of gewoon externe backup wilt hebben

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik gebruik Chrome

:N
op een Linux Opensuse laptop.
(YY)

oh kijk, een medepinguin, hahaha

geen Chrome voor jouw, wel......?? nautilus of firefox, als ik even anticipeer .

heb je KDE 4.9 al geinstalleert??

Voor mij is het Opera (al jaren) en ik ben van Gnome3 gegaan naar XFCE. KDE vreet veel te veel geheugen. En ja ik ben over naar 12.2... :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
:N(YY)

oh kijk, een medepinguin, hahaha

geen Chrome voor jouw, wel......?? nautilus of firefox, als ik even anticipeer .

heb je KDE 4.9 al geinstalleert??

Voor mij is het Opera (al jaren) en ik ben van Gnome3 gegaan naar XFCE. KDE vreet veel te veel geheugen. En ja ik ben over naar 12.2... :)

aha, opera is best goed.

xfce is mij te karig, maar goed, smaken verschillen.

gnome is ook niet verkeerd, maar komt mij net iets minder leuk over dan kde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid