little_peet 0 Geplaatst 9 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2004 Ik speel zelf het lieft zonder effecten. Er zit een goed scheurgeluid op en 60 watt is voor onze kerk zat zet al nooit helemaal open. Link naar bericht Deel via andere websites
Merijn 0 Geplaatst 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2004 Als je het tegen mij had, ik heb een Ibanez RG2820CTTW wat een erg exclusief model is waarvan er maar 200-300 van gemaakt zijn. Hij ziet er erg mooi uit en ik ben er erg blij mee Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2004 Ja. Merijns gitaar is mooi. Met 'bloemetjes', vraag maar aan ths spirit. Link naar bericht Deel via andere websites
Eric 0 Geplaatst 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2004 zelf woon vlakbij rotterdam. Ik speel gitaar en zing. Verder zit ik in her koor van onze kerk. overigens wil ik nog piano en mondharmonica leren spelen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2004 ik speel dwarsfluit en heb nu al weer voor het derde jaar les. Vroeger heb ik ook les gehad . Maar nu als oude bok heb ik het weer op gepakt Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2004 Ik speel toetsen (dus synthesizer, piano, etc) en ik zing in mijn band Picture of the Moon : www.pictureofthemoon.net Link naar bericht Deel via andere websites
Benjamin 0 Geplaatst 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2004 Ik speel dwarsfluit, keyboard kan ik ook en zingen doe ik ook wel eens voor mijn lol. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2004 Welja, op de meeting starten we een band.... (geintje) Link naar bericht Deel via andere websites
Benjamin 0 Geplaatst 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2004 Haha, waarom niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2004 ik speel er geen maar ik zou het heel graag wel kunnen.ik had vroeger altijd10/10 voor blokfluit en ik maakte ook al zelf liedjes enzo en had het 1 uurtje op school in de week ik zou zelf graag viool kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
JonathanV 0 Geplaatst 17 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2004 Ik speel beetje keyboard, zelf aangeleerd... En blokfluit, heb het tot 'supervergevordere' geschopt op de basischool. Binnenkort wil ik met eletrische gitaar beginnen [edit] Gisteren gitaar gehaald voor 150 euro een GRX70 Ibanez met 10wattversterker, kabels, plectrum, stemapparaat en gitaartas Nu nog lessen, behalve dat kan ik al 2 akkoorden (en heb al zere vingers auw) Link naar bericht Deel via andere websites
Benjamin 0 Geplaatst 18 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2004 OK, dames en heren: de Credibleband!! Link naar bericht Deel via andere websites
little_peet 0 Geplaatst 19 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2004 Wanneer beginnen we Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 19 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2004 Umh... tsjaaa... umh... Wie doet wat etc Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2004 Ja, ik zit vanaf mijn 4e al op koren. Heb viool en blokfluit gespeeld (allebei 7 jaar les gehad) en speel nu piano, beetje gitaar en drums. Zingen is mijn 'hoofdinstrument', 3 jaar klassiek les gehad en nu lichte muziek op 't conservatorium. Link naar bericht Deel via andere websites
Hessie 0 Geplaatst 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2004 Ik zit vanaf mijn vijfde op ko(o)r(en). Speel piano(5 jaar les gehad) en speel gitaar, beetje. Heb ook twee en een half jaar zangles. Link naar bericht Deel via andere websites
Doeke 0 Geplaatst 27 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2004 Quote: Op maandag 09 augustus 2004 21:40:10 schreef Eric het volgende: zelf woon vlakbij rotterdam. Ik speel gitaar en zing. Verder zit ik in her koor van onze kerk. overigens wil ik nog piano en mondharmonica leren spelen.. De echt acda en de munnik fan Ken niet zonder piano en mondharmonica.. - Kan niet zonder Dat zeggen ik: acda en de munnik Link naar bericht Deel via andere websites
lighthouse 0 Geplaatst 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst 9 september 2004 Ik zing maar ik zit op dit moment niet in een band, wel ben ik op zoek naar een band. Ik woon in Utrecht. Link naar bericht Deel via andere websites
Gods Jedi 0 Geplaatst 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst 13 september 2004 Tjah... Asperen(Leerdam) speel Elec Gitaar. Check mijn huisje... Admod note: Lees even het volgende stukje in de FAQ Link naar bericht Deel via andere websites
Gods Jedi 0 Geplaatst 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst 13 september 2004 Sorry khad het idd net gelesen :-P ok. ok. Check dan allemaal mn profiel maar hej! Link naar bericht Deel via andere websites
csoriginal 0 Geplaatst 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst 17 september 2004 Ik zit een in poppunk band genaamd Chopstick Original, we zijn een wat ruigere relient K met minder goede zang en betere gitaren haha Link naar bericht Deel via andere websites
ikkerick 0 Geplaatst 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst 17 september 2004 speel al 11 jaar piano, maar heb jammer genoeg geen band om in tre spelen... Jammer, xou't graag doen!! (als iemnad nog iets weet in Zeeland, omgeving Goes..) Link naar bericht Deel via andere websites
Wijtsma 0 Geplaatst 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2004 Hallo, Ik speel harp, gitaar en een heel klein beetje piano. Oh ja, en ik zing natuurlijk! Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die opwekkingsmuziek hebben voor de harp? Heeft iemand enig idee? Ik las net dat er nog iemand al 9 jaar harp speelt... Groetjes! Link naar bericht Deel via andere websites
Wijtsma 0 Geplaatst 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2004 Oh ja, ik zou ook graag in een bandje zingen, misschien iets voor jou band? Ik woon in Friesland... Link naar bericht Deel via andere websites
Ryanne 0 Geplaatst 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2004 Toen ik 6 jaar was ben ik gaan zingen in een kinderkoor, op m'n twaalfde ben ik naar meisjeskoor gegaan en sinds m'n zestiende zit ik op een gemengd zangkoor. Ik zing sopraan. Ik heb op m'n 11e blokfluitles gehad. Vorig jaar heb ik een jaar pianoles gehad, maar daar ben ik pas mee gestopt omdat ik te weinig te had (en te weinig tijd vrijmaakte) om te oefenen. Maar met zingen blijf ik zeker doorgaan... vind ik geweldig om te doen! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten