sannie 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 ik ben pianiste in een muziekclubje van onze gemeente. we spelen elke 4 weken. Meestal zing ik mee tijdens het spelen. Ik heb in piano nu zo'n 10 jaar les. Verder speel ik dwarsfluit voor mezelf (sinds 3 jaar) en ik zit op een zangkoor als sopraan (al 7 jaar). Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 De luchtgitaar bespeel ik al zo'n 23 jaar.. ik wordt er steeds beter in. Nog meer mensen die geoefend zijn in het bespelen van dit geweldige instrument? Voor de rest ben ik weinig muzikaal. Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2005 cool ik las dat er nog een tinwhistle speler is op dit forum ik speel nu zo'n half jaar tinwhistle, en alweer 9 jaar piano.. verder wil ik ooit graag luit leren spelen...is zo'n mooi instrument. akoustische gitaar lijkt me ook tof. maar ja, centjes hé Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2005 Ik speel gitaar, bass gitaar en ik probeer te zingen in mijn band wat niet altijd makkelijk is. We spelen nu nog een beetje covers van metallica en slayer maar willen gaan beginnen met eigen werk. En dat een demo openemen en opredens doen maar dat is nog toekomst muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Henryvayne 0 Geplaatst 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2005 Hey mensen, ik speel Gitaar en zing in een rockbandje en maak metal met mijzelf!! heel tof. 1 mans projectje. Groetn!! Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2005 Quote: Op woensdag 26 januari 2005 23:00:10 schreef Tarin het volgende: [...] Ook tweedehands zijn ze nog wat aan de prijzige kant ben ik bang (ik heb gewoon teveel duren hobbies..); maar ik zal eens gaan kijken. [...] Hmkay, nu ben ik mieren aan misbruiken, maar het spreekwoord wat je bedoelt gaat over 2 centen. 50 centen is een rappert . 2de hands sax zijn erg lastig te vinden omdat er veel vraag naar is....soms staan ze nog niet eens te koop en dan zijn ze al verkocht (dat kan niet maar je snapt me denkk wel ) al kan je altijd google gebruiken (al zijn ze dan nog steeds niet goedkoop) grtz taam Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2005 of marktplaats Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2005 jah daar zat ik ook aan te denken Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2005 Quote: Op donderdag 17 maart 2005 16:16:27 schreef Henryvayne het volgende: Hey mensen, ik speel Gitaar en zing in een rockbandje en maak metal met mijzelf!! heel tof. 1 mans projectje. Groetn!! Waar woon je???? Ik heb namelijk een zanger nodig voor mijn band Link naar bericht Deel via andere websites
Verwoesting 0 Geplaatst 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2005 Ook ik kan brullen Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2005 Is een zangeres ook goed? Ik woon in omgeving Den Haag Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2005 Ik wil gitaar gaan spelen, maar het komt er niet echt van:S Link naar bericht Deel via andere websites
Verwoesting 0 Geplaatst 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2005 hmmm same story here, heb dat ding al twee enhalf jaar aan de muur hangen en nog weinig mee gedaan. Maar goed, goede kans dat ik binnenkort in een bandje zit als bruller en textschrijver. Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2005 Vroeger F Hoorn gespeeld,..en ook nog ff in een jeugdorkest,..maar daz' heeel lang geleden,..dat was in de tijd dat ouwe mensen nog jong waren,.. Link naar bericht Deel via andere websites
Suomi 0 Geplaatst 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2005 ik doe drums, toetsen en bass Link naar bericht Deel via andere websites
D-girly 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 Woow dr zijn hier best veel mensen met musikaal talent zeg! Ik zelf zing in een meidenbandje van 6 meiden (we zingen alle 6 ) we hebben ook een cd en we zijn al 3 keer op tour in Hongarije geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 Quote: Op vrijdag 20 mei 2005 16:13:02 schreef D-girly het volgende: Woow dr zijn hier best veel mensen met musikaal talent zeg! Ik zelf zing in een meidenbandje van 6 meiden (we zingen alle 6 ) we hebben ook een cd en we zijn al 3 keer op tour in Hongarije geweest. coowl ik speel niks, maar wil heel graag basgitaar leren spelen, lijkt me echt heel gaaf Link naar bericht Deel via andere websites
D-girly 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 Ja bas gitaar lijkt me ook echt super gaaf, ooit wil ik nog gewoon piano leren spelen maar heb er op het moment echt geen tijd voor Link naar bericht Deel via andere websites
Tools 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 ik speel gitaar (semi + electrisch), programmeer en speel(de) saxofoon. daarnaast zit ik in een 2mans band Sulphurnova, en speel af en toe andere stijlen samen met wie daar zin in heeft ik houd van zingen, maar kweetniet of anderen daar ook zo van genieten. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 Ik ben nu bezig met leren orgel spelen, alleen ik bak er weinig van. Verder mag ik graag zingen maar aangezien het voor geen meter klinkt blijft het bij een leuke bezigheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Gurkie 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 Ik speel al ong. 7 jaar gitaar. Ook speel ik blokfluit, maar dat vind ik zo'n instrument dat iedereen speelt, dus dat is eigenlijk niet het vermelden waard . Het schijnt dat ik goed kan zingen (2x in de kerk gedaan en men vond het erg mooi!). Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 Quote: Op vrijdag 20 mei 2005 16:19:50 schreef Tools het volgende: ik speel gitaar (semi + electrisch), programmeer en speel(de) saxofoon daarnaast zit ik in een 2mans band Sulphurnova, en speel af en toe andere stijlen samen met wie daar zin in heeft ik houd van zingen, maar kweetniet of anderen daar ook zo van genieten. S A X O F O O N (sorry modjes moest t gewoon ff doen) Link naar bericht Deel via andere websites
Tools 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 hahaha Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 De basgitaar is gaaf!!! Mijn favo instrument om te bespelen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2005 Quote: Op vrijdag 20 mei 2005 21:46:19 schreef Joëlle het volgende: De basgitaar is gaaf!!! Mijn favo instrument om te bespelen ik wil het leren! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten