Josephina 0 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Bellen die altijd voor je uitslag?En wat zou de uitslag zijn? Volgens mij is dat in Nederland bij eindexamens nog steeds wel gebruikelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Het grote wachten is begonnen... Nu weet ik mijn uitslag stiekem al, maar het blijft vervelend naast een telefoon te zitten om te wachten tot hij afgaat. Blegh! Iemand nog tips om wat afleiding te vinden? De uitslag is toch anders dan ik dacht... Ik ben GESLAAGD!! Straks naar school voor mijn cijferlijst. Het zal wel niet zo heel veel voorstellen, maar alles is nu super! Van harte gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Gefeliciteerd!!!! Niemand gezakt tot nu toe? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Leuk zeg al die berichtjes over geslaagd zijn, ik mag nog TWEE jaar ploeteren! Grrrrrrrr, maar ik ben wel blij voor iedereen. Echt. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Gefeliciteerd Josephina! Mijn zusje is ook geslaagd! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 14 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2012 Joepie jeej! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Gefeliciteerd all * Morpho heeft woensdag ook zijn opleiding gehaald Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 congrats morpho! En ben ik nu de enige die nog tot 29e examen heeft, en pas na 6 juli de resultaten weet? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 congrats morpho!En ben ik nu de enige die nog tot 29e examen heeft, en pas na 6 juli de resultaten weet? Ik had geen examens. Ik kon elk moment van het jaar m'n diploma halen, en toevallig viel dat rond deze tijd Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Gefekiciteerd!!!!!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 15 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2012 Gefeliciteerd, geslaagden en afgestudeerden! Ik weet nog niets, ben nog midden in de tentamenperiode... En heb geen zin meer Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Stomme pippo van mijn klas. Omdat ik tegelijk in 1e en 2e jaar zit, en hij in 2e jaar, is hij jaloers dat ik een vak van het 2e niet moet meedoen omdat ik daarvoor vrijstelling gehaald heb door mijn wiskunde-diploma. onnozelaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Vanochtend de tweede versie van mijn bachelorscriptie ingeleverd. Pfff. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Mijn eerste jaar geslaagd Mijn vakken van het 2e jaar (dat ik maar half meedoe), daarvan moet ik er eentje opnieuw doen. Jeeej^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Nu wist ik al dat het na afstuderen mij het niet snel zal lukken een job te vinden die naadloos aansluit op mijn studie, maar zelfs tijdelijke ongeschoolde banen zijn al best lastig te vinden. Nu in afwachting van een horeca baantje en ik denk er tevens over toch de gok te wagen te solliciteren voor een tijdelijke job voor iets wat wél aansluit bij mijn studie. Een flinke gok, want ze vragen flink wat werkervaring, wat ik niet heb. Maar goed, niet geschoten... Misschien dat ik binnenkort ook eens aan mijn voormalige thesis begeleider ga vragen wat ik zoal moet doen om een promotie onderzoek/phd baantje te krijgen. Nu vind ik dat eigenlijk al een hopeloze zaak in deze tijd, in een sector die het vooral van subsidie moet hebben. Maar dan weet ik iig dat het geprobeerd heb. Beter strijdend ten onder gaan dan elk gevecht te vermijden. waar is toch die vacature voor 'godkeizer van het bekende universum' waar ik toch zo naar op zoek ben? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Wat dacht je van een slijterij beginnen? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Hehe Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 Ik heb hier nog een vacature 'God-Keizer van het onbekende universum', 22.5 parsecs per dag en redelijke vakantietijden. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2012 wat bedoel je met parces per dag? want parsec is een lengte^^ Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2012 een klasgenoot heeft volgende week herexamen wiskunde. ikzelf het ook 2 herexamens, maar ik moet goed doorblokken, want dorodat ik werk overdag heb ik amper tijd. ik had toegezegd op bijles geven, maar erbij gezet dat ik zelf moet leren. nu vraagt hij voor bijles deze week, heb hem gezegd: 1 dag. speelt die op mijn gemoed door te zeggen: ik kom met 1 avond niet toe. ik ga hard moeten zeijn en zeggen dat het echt bij een avond blijfT. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Eerste schooldag... Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Succes! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Veel succes hier is het nog een maand vakantie Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Een maand? Hè? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Universiteiten in belgie starten 24/9 middelbaar en basisscholen 3/9. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten