Machiavelli 0 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Idem. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 20 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Of we 12 spelers kunnen krijgen kunnen we het denk ik wel opstarten. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 september 2011 Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 We zitten nu op elf, toch? (als ik de af- en aanmeldingen goed bekijk). Lijstje? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 20 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 september 2011 Hier kom ik bij uit: 1. Ol Moth 2. Ursa 3. The Black Mathematician 4. Chealder 5. Anastasia 6. Joëlle 7. Olorin 8. WonderfulStar 9. Josephina 10. Machiavelli Ik zou dus pleiten voor twee extra deelnemers en dan starten. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 24 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 Zijn er echt geen twee meer voor dit spel? Ik wacht nog even en dan begin ik maar met 10. Maar 12 zou denk ik beter zijn voor de dynamiek van het spel. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 28 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Blijkbaar niet. Met 10 kan het ook dus morgen of overmorgen zal ik het spel openen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 Jaaa, weerwolven! Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 28 september 2011 Rapport Share Geplaatst 28 september 2011 yeah, toch jammer dat er niet nog twee liefhebbers meer zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
anna02 0 Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Ik wil best nog wel meedoen... als het kan... heb nog nooit weerwolven op een forum gedaan, maar dat maakt niet uit Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Het kan zeker! Van harte welkom! Nu hoop ik toch stiekem dat zich nog even een 12de aandient zodat we een mooi aantal hebben... 1. Ol Moth 2. Ursa 3. The Black Mathematician 4. Chealder 5. Anastasia 6. Joëlle 7. Olorin 8. WonderfulStar 9. Josephina 10. Machiavelli 11. Anna02 12. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Ik wil best nog wel meedoen... als het kan... heb nog nooit weerwolven op een forum gedaan, maar dat maakt niet uit Hier is een voorbeeld van de vorige keer: viewtopic.php?f=28&t=23800 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 daar komt nu een eeuwige twijfelaar om de hoek kijken: en deze besluit om dan toch maar mee te doen Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Dan is het compleet. Ik zal vanavond een speltopic aanmaken. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 29 september 2011 Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Even een opmerking: in het vorige topic werd de rol van iemand bekend gemaakt na een kill. De keren dat ik het in real life heb gespeeld werd er alleen gezegd of iemand een burger dan wel een weerwolf was. Zodat je niet weet of de ziener gedood is of niet, wat het speel wat lastiger maakt. Is het een idee om dit ook online te doen? NB Bij het doden stelletje lijkt het me logisch dat je hun rol bekend maakt, maar voor de rest hoeft dat toch niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2011 Even een opmerking: in het vorige topic werd de rol van iemand bekend gemaakt na een kill. De keren dat ik het in real life heb gespeeld werd er alleen gezegd of iemand een burger dan wel een weerwolf was. Zodat je niet weet of de ziener gedood is of niet, wat het speel wat lastiger maakt. Is het een idee om dit ook online te doen? NB Bij het doden stelletje lijkt het me logisch dat je hun rol bekend maakt, maar voor de rest hoeft dat toch niet? Goede toevoeging, akkoord. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Benieuwd of Macchiavelli als Machiavelli naar het carnval feest bij de Doge zal gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 en machiavelli is machiavelli maar waar mogen we miepen over het spelverloop? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 3 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2011 maar waar mogen we miepen over het spelverloop? Hier. Zolang het gegrond is. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Zakelijke mededeling:-Minder dan de helft van alle deelnemers hebben nu gestemd. Als het zo doorgaat hou ik op met het spel. Als het niet loopt kan het op slot wat mij betreft. Terecht punt w.m.b. Waarom die weerwolven mij er uit geknikkerd hebben... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Idd. Was ik maar niet dood gegaan, ik had nog wel een post bedacht voor de volgende ochtend. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Zakelijke mededeling:-Minder dan de helft van alle deelnemers hebben nu gestemd. Als het zo doorgaat hou ik op met het spel. Als het niet loopt kan het op slot wat mij betreft. Waarom die weerwolven mij er uit geknikkerd hebben... Part of the game. Iemand moet de eerste zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Waarom die weerwolven mij er uit geknikkerd hebben... Tja, dat vroeg ik mij ook af toen ik de eerste was in het vorige potje. Het is jammer, maar iemand moet de eerste zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
anna02 0 Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ik weet dat ik lekker laat ben, en tot nu toe niet echt actief heb meegedaan aan deze ronde, maar.... ik merk net dat ik geen berichtje kan verzenden, terwijl ik nu toch wel graag mijn stem wil uitbrengen... iemand enig idee hoe dit kan?? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 @anna02 odat je nog een '' groene' user bent kun je geen persoonlijk bericht sturen... wat je wel kan proberen is: om bevenatura een mailtje te sturen Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2011 Ik weet dat ik lekker laat ben, en tot nu toe niet echt actief heb meegedaan aan deze ronde, maar.... ik merk net dat ik geen berichtje kan verzenden, terwijl ik nu toch wel graag mijn stem wil uitbrengen... iemand enig idee hoe dit kan??Je kan me via mijn profiel ook een mailtje sturen. Ik wacht in dat geval even tot morgen met het bekendmaken van de uitslag. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten