Spring naar bijdragen

Weerwolven II, speltopic


Aanbevolen berichten

Nadat Hannie Titus uit elkaar had gescheurd veranderde ze terug in haar menselijke vorm. Moshe hield van haar, maar was nooit echt gewend geraakt aan haar wolvenvorm. Ze pakte de badjas van wijlen Titus en trok die aan. Zelfs na het verraad op haar wolvenroedel en na het verscheuren van haar schoolgenoten was ze nog steeds een beschaafd... wezen. Er moest nog één ding geregeld worden, en niemand zou nog tussen hen komen.

Ze vond Moshe op de gang met dat walgelijke zilveren zwaard. Het had zijn doel gediend, maar het zou zeker geen ereplaats krijgen boven de schoorsteenmantel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tess kwam net de gang inlopen, totaal onbewust van wat daar was gebeurd. Toen ze zag dat Hannie een weerwolf was begon ze te gillen. 'Moshe, Moshe! Hannie is een weerwolf! We moeten haar vermoorden met het zwaard!'

Maar Moshe kon zijn geliefde niet doden. In plaats daarvan pakte hij het zwaard. 'Nee, ik houd van haar! Maar jij hebt teveel gezien! Ik moet je wel doden om mijn geliefde te beschermen.' Tess wilde wegrennen, maar ze was te laat. Het zwaard was voor de laatste keer gebruikt. Tess' hoofd rolde over de grond.

Moshe sloot Hannie in zijn armen. Omnia vincit amor, dacht hij.

GM Note:

Het stelletje Moshe en Hannie heeft gewonnen. Gefeliciteerd MarinusCopy en Bonaventura! (Weerwolf en burger)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid