Spring naar bijdragen

Weerwolven: de peiling


Weerwolven?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Weerwolven?

    • Ja!
      10
    • Grraawrrr...
      9
    • Ik ben burger!
      2


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoezo morgen? Dit potje is nog niet klaar!

Haha, hoeft ook niet meteen hoor. Het was een uitspraak als die van Mozes in de woestijn: 'kon iedereen maar profeteren!'. Maar het lijkt me idd goed dit potje eerst af te ronden. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja sorry, was een beetje laat idd.

Ik had verder nog een technisch punt: stel, de heks heeft haar drankje om iemand tot leven te wekken, gebruikt. Later wordt de heks zelf opgevreten. Kan de heks dan nog iemand doden met haar gifdrankje of kan dat dan niet meer.

Wat denken jullie? Ik neig zelf naar dat laatste.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou da's dus de vraag... met andere functies werkt het zo dat ze hun functie niet meer kunnen uitoefenen. De ziener krijgt bijv. wel iemands rol te zien maar heeft er tegelijkertijd niets aan, aangezien diegene is opgevreten. Ik zou zeggen dat hetzelfde met de heks gebeurt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ola. Ik heb sinds het begin van het eerste weerwolfspel alle teksten, stemmen en uitslagen bijgehouden in een .txt documentje. Dat is een mooi verhaal geworden. Als je er belangstelling voor hebt, meld dat dan hier, dan kan ik het je mailen. Nu met nog niet eerder gepubliceerd feitenmateriaal!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Wat een geweldig spel was dit eigenlijk.

Heb het laatst nog weer eens doorgelezen (wat Ursa had gemaild).. Geniaal, creatief... "Bram" met z'n ontbrekende pinken die het weer konden voorspellen, Dio de bedelaar, Cara de overduidelijke heks, waardoor het bijna onmogelijk leeg dat ze het ook echt was...

En natuurlijk mijn kick-ass-hoer-de-burgemeester... XD

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid