Spring naar bijdragen

Weerwolven: de peiling


Weerwolven?  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Weerwolven?

    • Ja!
      10
    • Grraawrrr...
      9
    • Ik ben burger!
      2


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Er is een werkkamer uiteraard. Volgens mij is ie zelfs al weer schoon en opgeruimd, met dank aan Therea en Asa. xD

Wat vinden jullie er trouwens van tot nu toe? Voor herhaling vatbaar? :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet wat analyserend denken. Het is heel opvallend als je zelf weet als niet-wolf dat je met niemand dingen afspreekt en je ziet dan dat "toevallig" een paar users "toevallig" op dezelfde persoon stemmen. En als je die "toevalligheden" optelt, is het een goed plan om de burgemeester weg te stemmen als die bij die users hoort, aangezien de extra stem van de burgemeester beslissend kan zijn bij het wegstemmen van de burgers of anderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoe wisten mensen dat Bram weerwolf was? Kun je daar iets aan zien als hij al dood is ofzo?

Tja, IRL draai je het kaartje om en dan zie je het. Ik had iets creatiefs kunnen bedenken, misschien doe ik dat nog wel even... :P

@ilsefecit: weet waar je aan begint, het is een zeer intensieve taak. 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoe wisten mensen dat Bram weerwolf was? Kun je daar iets aan zien als hij al dood is ofzo?

Tja, IRL draai je het kaartje om en dan zie je het. Ik had iets creatiefs kunnen bedenken, misschien doe ik dat nog wel even... :P

@ilsefecit: weet waar je aan begint, het is een zeer intensieve taak. 8-)

Is dat een ja? 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ja, zeker. :) Ik was al op zoek naar een GM voor een mogelijk nieuw potje, want ik wil zelf ook wel eens meedoen. Wat mij betreft begin je er morgen mee. :#

Zie maar even, als je tips of howto's nodig hebt weet je me te vinden. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid