Spring naar bijdragen

Vuur van de Geest!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@ Eulogía: mijn vragen waren niet per se spottend bedoeld, eerder kritisch. Als jij verwijst naar Hand. 2 (Pinksteren) dan vraag ik me af hoe ik dat dan voor me moet zien (en anderen met mij). Als ik heel eerlijk ben vind ik het zelfs een wat flauw antwoord. Je claimt dat wat er bij jou in de kerk gebeurt gelijk staat aan wat er met Pinksteren gebeurde. Ik vind eigenlijk dat je met zulke uitspraken een karikatuur maakt van het christendom. Niemand komt er verder mee, en dat is jammer.

Ik vraag me dan ook af of het überhaupt nut heeft om op je uitspraken in te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ Eulogía: mijn vragen waren niet per se spottend bedoeld, eerder kritisch. Als jij verwijst naar Hand. 2 (Pinksteren) dan vraag ik me af hoe ik dat dan voor me moet zien (en anderen met mij). Als ik heel eerlijk ben vind ik het zelfs een wat flauw antwoord. Je claimt dat wat er bij jou in de kerk gebeurt gelijk staat aan wat er met Pinksteren gebeurde. Ik vind eigenlijk dat je met zulke uitspraken een karikatuur maakt van het christendom. Niemand komt er verder mee, en dat is jammer.

Ik vraag me dan ook af of het überhaupt nut heeft om op je uitspraken in te gaan.

Ik wil wel inhoudelijk reageren, maar weet niet of dat van dingo mag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ Eulogía: mijn vragen waren niet per se spottend bedoeld, eerder kritisch. Als jij verwijst naar Hand. 2 (Pinksteren) dan vraag ik me af hoe ik dat dan voor me moet zien (en anderen met mij). Als ik heel eerlijk ben vind ik het zelfs een wat flauw antwoord. Je claimt dat wat er bij jou in de kerk gebeurt gelijk staat aan wat er met Pinksteren gebeurde. Ik vind eigenlijk dat je met zulke uitspraken een karikatuur maakt van het christendom. Niemand komt er verder mee, en dat is jammer.

Ik vraag me dan ook af of het überhaupt nut heeft om op je uitspraken in te gaan.

Ik wil wel inhoudelijk reageren, maar weet niet of dat van dingo mag.

Gezien een reactie van Dingo uitblijft denk ik dat je vast wel inhoudelijk mag reageren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid