snuffie 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 heej ik zat vanmiddag naar de radio te horen en toen kwam er n liedje wat ik echt heel erg mooi vond, ik kan alleen niet vinden van wie die is.. de enige tekst die ik weet is dit: send us out You should be the praise of every talk (of niet talk?) You should be the joy of every heart verder heb ik alleen nog een halve zin: but untill the ... of Your Kingdom come kent iemand dit liedje toevallig? Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 ik denk dat je deze bedoelt: Artist: Matt Redman Song: Mission's flame Album: Facedown Let worship be the fuel for mission's flame We're going with a passion for Your name We're going for we care about Your praise Send us out Let worship be the heart of mission's aim To see the nations recognize Your fame 'Til every tribe and tongue voices Your praise Send us out You should be the praise of every tongue, Jesus You should be the job of every heart But until the fullness of Your kingdom comes Until the final revelation dawns Send us out Every tribe, every tongue Every creature in the heavens and the earth Every heart, every soul Will sing Your praise, will sing Your praise Every note, every strain Every melody will be for You alone Every harmony that flows from every tongue We'll sing Your praise, we'll sing Your praise We'll sing Your praise, we'll sing Your praise Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 ja, dat is m super bedankt!! *komt er achter dat ze vrij vel woorden verkeerd heeft verstaan* Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Ik zat net Seven FM te luisteren en hoorde toen een kerstliedje dat leek op die "All I Want for christmas is you" maar halverwege gaat het dan anders. Zoiets "I want the world to know" en iets met Jesus. Met andere woorden, wie heeft de tekst van de christelijke "All I want for christmas"?? Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Welke artiest? Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 tja.. geen idee!! normaal staat de naam er altijd bij. Maar ik had de radio ff uit gezet, en volgens mij is het toen ff door elkaar gedaan. Er stond een heel andere artiest (die dus absoluut niet aan het zingen was). toen ik het refreschte was het liedje ook weer weg.. :S (sorry.. ik kan het niet echt begrijpelijk overbrengen.. maar iig weet ik niet wie de artiest is!) Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 Ik begrijp het wel hoor. Nou ik heb ff poosje gezocht op allerlei manieren, maar kan geen All I want for Christmas vinden met Jesus erin. Wel eentje met voortanden. Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst 22 december 2006 haha ik heb dus net ook zitten zoeken.. maar kwam er ook niet uit... misschien nog meer sevenfm luisteraars hiero? want hij komt daar volgens mij wel regelmatig voorbij... Link naar bericht Deel via andere websites
Zion13 0 Geplaatst 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst 25 december 2006 hey krokeledokus, Ik was zo even Seven FM aan 't luisteren en toen speelde er een bepaald liedje. Toen was 't een kwestie van googelen en ik vermoed dat je deze zocht: Chorus Let me tell you what I want for Christmas Let me tell you what I want this year For the world to see the love of Jesus And put away their doubts and fears What I want for Christmas I want the world to know, Jesus That's what I want for Christmas Hark the herald angels sing Come on and get excited Come, see the new born King Everybody is invited Chorus Hey, come along with me Together we can show them They will be eternally grateful Just to know Him Chorus Link naar bericht Deel via andere websites
krokeledokus 0 Geplaatst 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2007 jepp!!! thanks! (Ik zie het nu pas... lekker laat!) Maar iig heel erg bedankt! Ik ben weer op zoek naar een ander liedje. Het is een Nederlandstalig liedje, en behalve de melodie weet ik er weinig van. Ik heb het op de radio gehoord (waarsch. op seven.fm, maar weet het niet zeker) De woorden die me bij zijn gebleven (ik hoop dat ik het goed onthouden heb, daar ben ik geen ster in!) Bang voor ... en bang voor (een paar keer achter elkaar.. op de puntjes wordt telkens iets anders genoemd) Moeder mag het lichtje aan (o.i.d.) Het melodietje heeft zich vastgenesteld in mijn hoofd, maar geen flauw idee van wie en verder.. Ik hoop dat iemand het hiero herkent! (al geef ik minimale informatie!) Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2007 ik zoek de songtekst van het liedje open boek van Gerald Troost. Ik heb m net zitten luisteren, en ik wil graag nog ns lezen wat hij nou zong, maar ik kan m niet vinden.. Link naar bericht Deel via andere websites
Alibaba 0 Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 Heb de cd waar hij opstaat, hier komt ie: Verhard, rusteloos en snel. Ik hield van schone schijn. Gemaskerd speelde ik mijn spel. Ik leek erg sterk te zijn. Ik verstopte mezelf met man en macht. Totdat Hij voorgoed verscheen. God brak de muren om mijn hart. Nee, ik ben niet meer alleen. Hij kijk dwars door mij heen. Ik ben een open boek. Mijn hart is nu doorzichtig. Voor God een open boek. Ik kan wel doen alsof. Maar Hij doorziet mij toch. Ik kan maar beter eelijk zijn. Ik ben een open boek. Veel te vaak vlucht ik voor Godl Als Jona op de boot. Op reis naar en plek hier heel ver vandaan. Omdat ik deed wat God verbood. Keer op keer verberg ik mijn gezicht. Maar God roept mij bij mijn naam. En vraagt mij te leven in Zijn licht. Om samen op weg te gaan. God kent mijn zitten en mijn staan. Ik ben een open boek. Mijn hart is nu doorzichtig. Voor God een open boek. Ik ben een open boek. Mijn hart is nu doorzichtig. Voor God een opben boek. Ik kan wel doen alsof. Maar Hij doorziet mij toch. Ik kan maar beter eerlijk zijn. Ik ben een open boek. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 15 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2007 dankjewel tis deels best wel herkenbaar.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2007 Heey Kan iemand mij helpen aan de akkoorden van "De Straten van Toen" van Gerald Troost? Ik loop er al een tijdje naar te zoeken, maar 'k kan hem niet vinden..... Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Alloa mensen! Ik zoek de tekst van een liedje, maar weet niet hoe het liedje heet en van welke artiest het is. Hier komt een stukje: No one knows what it's like to be the bad man to be the sad man behind blue eyes ......... But my dreams, they are disempting Kan iemand me helpen? BVD! Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 The Who/Limp Bizkit met Behind Blue Eyes... No one knows what it's like To be the bad man To be the sad man Behind blue eyes No one knows what it's like To be hated To be fated To telling only lies But my dreams They aren't as empty As my conscience seems to be I have hours, only lonely My love is vengeance That's never free No one knows what it's like To feel these feelings Like I do And I blame you No one bites back as hard On their anger None of my pain and woe Can show through But my dreams They aren't as empty As my conscience seems to be I have hours, only lonely My love is vengeance That's never free When my fist clenches, crack it open Before I use it and lose my cool When I smile, tell me some bad news Before I laugh and act like a fool If I swallow anything evil Put your finger down my throat If I shiver, please give me a blanket Keep me warm, let me wear your coat No one knows what it's like To be the bad man To be the sad man Behind blue eyes Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Het nummer is van The Who en heet behind blue eyes Die meneer van Limp Bizkit heeft het ook nog een keer gezongen, geloof ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 29 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2007 Er waren me twee voor, kan ik hem beter editten Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 25 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2007 ik zoek de songtekst van het nummer: ik heb je lief met de liefde van De Heer... weet iemand deze toevallig? Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 26 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2007 opwekking 69: 'k heb je lief met de liefde van de Heer (2x) want ik zie in jou de grootheid van Zijn naam 'k heb je lief met de liefde van de Heer Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 ik heb nu al n poosje n paar zinnen van n liedje in mn hoofd.. volgens mij is ie van Gerald Troost, maar ik kon m niet vinden..k wil heel graag weten welk liedje t is.. de zinnen: Ook al ben je weggelopen, mijn hart staat altijd voor je open' ik zie de pijn op jouw gezicht kom terug in het licht Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2007 Quote: Op donderdag 02 november 2006 16:55:40 schreef krokeledokus het volgende: haha ArjanH, ik had dit nog niet gelezen.. maar hij is nu terecht! Ik heb hem op papier staan met akkoorden. Als hij ergens op CD staat, houd ik me ook aanbevolen!! Ik ben op zoek naar de tekst van Precious To Me van het Oslo Gospel Choir! (van het album Joy) Het liedje staat op de cd van AiA -> Live your passion for the King. Ik vind het een onwijs mooi nummer, maar ik zou graag ergens de tekst lezen die ze daar zingen. Maar ook via google kom ik er niet achter. De volgende tekst versta ik: I'm the Lord of the sky I'm the Lord of the see .... know you (my) name You're precious to me and I love you my child I love you my child Come and rest with Me for eternety (of hoe je dat schrijft) Kan iemand me helpen? A.s zomer komt het lied op cd uit op cd, in de hemel is Heer Maar ik zoek een songtekst. Van 'Here I Am To Worship (Light Of The World)'. Ik zit nl nu Roemenie, en willen deze zingen in een dienst met zigeuners... Blessings! Link naar bericht Deel via andere websites
Princess. 0 Geplaatst 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2007 Light of the world You stepped down into darkness Opened my eyes let me see Beauty that made this heart adore You Hope of a life spent with You Here I am to worship Here I am to bow down Here I am to say that You're my God You're altogether lovely Altogether worthy Altogether wonderful to me King of all days Oh so highly exalted Glorious in Heaven above Humbly You came to the earth You created All for love's sake became poor I'll never know how much it cost To see my sin upon that cross Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2007 Joo, dank je Ik spreek je volgende week! Blessings... Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 24 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2007 @Snuffie: Blijf bij mij ~ Gerald Troost de ochtend wordt net wakker de zon die rekt zich uit een witte koude deken. Er staan bloemen op de ruit de kou snijdt in mijn ziel. Het is winter in mijn hart ik voel me zo verward Ik loop de trap af, zet wat koffie en staar in de ochtendkrant mijn hart is net zo leeg als de beker in mijn hand de toekomst lijkt bevroren het heden is van ijs ik betaal de hoogste prijs ik mis het kloppen van jouw hart ik mis jouw warmte in de nacht ik zie de pijn op jouw gezicht o, kom terug in het licht en ook al ben je weggelopen mijn hart staat altijd voor je open voel jij je nu echt vrij? kom terug, je hoort bij mij. Blijf bij mij Het heeft me zoveel pijn gedaan nu jij bent weggegaan je zoekt nu jouw geluk op een plek hier ver vandaan met grote emmers water heb jij het vuur gedoofd maar jij hebt mij jouw hart beloofd je omringt je nu met mensen die niet echt je vrienden zijn ze vluchten als je huilt en ze lachen om je pijn je smeekt ze om wat liefde maar ze keren jou de rug mijn liefste komt terug ik mis het kloppen van jouw hart ik mis jouw warmte in de nacht ik zie de pijn op jouw gezicht o, kom terug in het licht en ook al ben je weggelopen mijn hart staat altijd voor je open voel jij je nu echt vrij? kom terug, je hoort bij mij. Blijf bij mij.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten