Spring naar bijdragen

mediaspeler Computer


Aanbevolen berichten

VLC. Ik zweer erbij. Vooral omdat ik nog nooit heb meegemaakt dat ik een bestandstype niet kan openen, en dat heb ik met andere mediaspelers wel gehad. Maar sinds ik een NAS met een externe terabyte er aan gekoppeld heb, speel ik alles gewoon af op de televisie en de gewone stereo eigenlijk, inclusief muziek. De NAS wordt weer aangestuurd door een wireless mediaspeler (zo'n kastje), dus de computer komt er niet meer aan te pas.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb vandaag teovallig Exaile Musicplayer geïnstalleerd omdat mijn collectie muziek inmiddels naar mijn NAS is verhuisd en dienst kan doen als Itunes-clone. Exaile is er in Windows en Linux versies en ondersteunt ook internetradio en Jamendo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor muziek Media Monkey, omdat dat de beste gratis library software is die ik kon vinden die niet aan een bepaalde producent gebonden is. Heb sinds kort een Creative Zen X-Fi en de Creative Centrale-software is een ramp, maar mbv Media Monkey heb ik toch een goed begin aan het digitaliseren van mijn muziek kunnen maken. smile.gif

WMP vind ik onhandig ... onoverzichtelijk, vraagt constant om updates etc. Misschien kan ik er ook gewoon niet goed mee omgaan. puh2.gif

Films meestal PowerDVD, want:

Quote:

Ik ken het + ik weet hoe het werkt + het doet wat ik wil = goed voor mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Voor muziek Media Monkey, omdat dat de beste gratis library software is die ik kon vinden die niet aan een bepaalde producent gebonden is. Heb sinds kort een Creative Zen X-Fi en de Creative Centrale-software is een ramp, maar mbv Media Monkey heb ik toch een goed begin aan het digitaliseren van mijn muziek kunnen maken.
smile.gif

WMP vind ik onhandig ... onoverzichtelijk, vraagt constant om updates etc. Misschien kan ik er ook gewoon niet goed mee omgaan.
puh2.gif

Films meestal PowerDVD, want:

[...]

Media Monkey is fijn, gebruik hem zo nu en dan voor het massaal taggen en verplaatsen van muziek op basis van metadata.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid