Michiel 14 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Met als openingspost de woorden van ArjenV: Achtergrond/ desktop? Je desktop is wat je ziet als je Windows opstart, en alle venstertjes weghaalt. Je bureaublad, om het zo te zeggen. Ja... dus? Dus die wil ik graag zien Met icoontjes en al, als het niets schokkends bevat. En hoe dan? Heel makkelijk. Ik zal het in enkele stappen uitleggen. Zorg dat je je desktop te zien krijgt. Haal alle venstertjes weg (minimalizeren), zodat je de taakbalk ziet, je wallpaper en alle icoontjes. Druk nu op het knopje op je toetsenbord met de naam 'print screen' (of in mijn geval 'prt sc'). Deze toets zit 9 van de 10 keer rechts van F12. Ga naar Paint (of een ander programma om plaatjes mee te bewerken), en plak (ctrl + V, of 'Bewerken -> Plakken'). En daar is je plaatje! Nu opslaan. Dit doe je door te klikken op 'Bestand -> Opslaan Als...'. Nu kies je waar je het wil opslaan (ik doe het gewoon in 'Mijn Afbeeldingen') en kies je als bestandtype JPEG. Ja... en nu nog aan ons allemaal laten zien. Niet zo moeilijk hoor Ga naar http://imageshack.us/ en druk op 'Browse'. Kies je plaatje en druk op 'Host it!'. En de allerlaatste stap... posten! Doe dit in de vorm van een thumbnail, omdat het tergend traag en irritant is als je het als volledige plaatje post (niet iedereen heeft een scherm dat zo groot is als een half voetbalveld ). Dit is gelukkig ook makkelijk. Klik met je linker muisknop op de balk naast 'Thumbnail for forums (1)' en kopieër de tekst (rechter muisknop -> kopiëren, of ctrl + C) die er staat. Dit post je vervolgens in een nieuwe post, en je bent klaar. Dikke-vette-edit: Als je je post geplaatst hebt, edit die post dan, en zorg ervoor dat er bij het plaatje niet 2x 'http://' staat. Een kleine bug, maar zo opgelost. Ik begin, om mijn gloednieuwe notebook te showen Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Er gaat iets mis met je laatste plaatje, ik kan hem niet openen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Wat bedoel je? De laatste is een voorbeeld, maar niet klikbaar... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 @ Michiel: ok, maar ik dacht dat je juist je bureaublad wilde tonen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Het gaat erom dat jij die van jezelf toont Ursa. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik had nog een kerstachtergrond, maar even verandert vanmiddag... Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hmm ik vind het teveel moeite om hem echt te plaatsen, ben niet zo technisch Ik heb twee olifanten als desktop, gefotografeerd tijdens een reis in Kenia. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Hoeveel beeldschermen heb jij? Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 ik heb overigens geen Windows, maar Ubuntu, ziet er dus een beetje anders uit, icoontjes hou ik niet van dus die zijn er niet Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Uploaded with ImageShack.us Redelijk simpele, rustige achtergrond. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Ik heb hele mooie achtergronden op mijn laptop... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Quote: Op zondag 30 januari 2011 21:42:48 schreef Minifan het volgende: Ik heb hele mooie achtergronden op mijn laptop... Ik ook. De standaard 'natuur' achtergronden van windows 7, elke 30 minuten staat er weer een andere Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 30 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2011 Leuk topic! Ga zometeen ff wat posten.. en anders morgen Samengevoegd: Dit is de mijne! Supermooie foto van rotterdam in de mist en met een opkomende zon! Uploaded with ImageShack.us Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik heb geen zin om een screenshot te maken enzo, zo boeiend zijn die paar icoontjes nu ook weer niet (zoveel heb ik er ook niet hoor.) Ik heb momenteel deze foto als achtergrond: Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Op dit moment (tot genoegen van mijn vrouw) heb ik deze achtergrond: Hierna heb ik er nog een paar klaar staan op link (let op: die pagina is kosher, op andere pagina's kun je naakt tegen komen) Op mijn desktop zul je geen iconen vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik heb een slideshow met 10min interval van foto's van de eerste dagen van mijn dochter. En die zet ik niet in koffiebar Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Deze Ik hou van Kabouter Wesley! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Een foto uit de trouwshoot van onze bruiloft. Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Quote: Op maandag 31 januari 2011 21:13:03 schreef Gilrea het volgende: [afbeelding] Deze Ik hou van Kabouter Wesley! kabouter Wesley, is dat niet ook een bekend voetballertje? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 XD Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Net een nieuwe gemaakt: Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Thuis een foto van vrouw en zoon, op het werk de troetelbeertjes... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten