JoostG 27 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Tja, dat gebeurt dan Link naar bericht Deel via andere websites
andrew_ryan 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Ik bedoel dus: link Erg grappig om te lezen, en ik moet toegeven dat het uitermate knap verzonnen is. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Klopt. Ook door haarzelf. Maar nogmaals de vraag: in welk opzicht heeft dit te maken met 'christenen die in alles de anti-christ zien'? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Quote: Op woensdag 05 januari 2011 15:48:48 schreef andrew_ryan het volgende: Ik bedoel dus: link Erg grappig om te lezen, en ik moet toegeven dat het uitermate knap verzonnen is. Welk deel heeft hier te maken met de anti-christ of de duivel die achter popmuziek zit Het gebruik van de term occult lijkt mij ietwat een wankele basis. Link naar bericht Deel via andere websites
andrew_ryan 0 Geplaatst 5 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Niets natuurlijk, maar complotdenkers en fundementalisten halen wel vaak genoeg aan dat de nwo/illuminatie een van de tekenen vd eindtijd is. En dat bekende artiesten daar ook een groot deel mee te maken hebben (die zouden namelijk onder controle staan van ....). Ze verzinnen er vaak wel iets op, meestal dat artiesten het aankondigen of iets in die trand. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2011 Tja, mensen zien al zo'n 2000 jaar tekenen van de eindtijd.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten