Spring naar bijdragen

ziek van verliefdheid


Aanbevolen berichten

Quote:

Ben verliefd op een jonger man die getrouwd is,ben zelf ook getrouwd.Ik weet dat het niet kan en mag ,het duurt nu al een jaar,ik denk iedere dag aan hem.

Klinkt alsof je veilig verliefd bent geworden. Onbereikbaar persoon. Kans is groot dat je meer verliefd bent op het je verliefd voelen dan op de persoon. Is ook een geweldig gevoel, verliefd zijn, maar haalt het niet bij echte liefde en dat is vaak lang niet zo lekker hormonaal doordrenkt en gaat soms gepaard met teleurstellingen, drukte en hard werken aan de relatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

Niet meer opzoeken, alle contact verbreken. Dan ben je er in maximaal drie maanden vanaf.

Ik heb hem nu al 8 maanden niet meer gezien en het lukt me niet om hem te vergeten.Hij heeft me vorig jaar de hele winter verpleegd,

ik stuur af en toe een sms en mijn hart doet zeer als ik aan hem denk!!Ik zou willen dat ik hem nooit had leren kennen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid