Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ben verliefd op een jonger man die getrouwd is,ben zelf ook getrouwd.Ik weet dat het niet kan en mag ,het duurt nu al een jaar,ik denk iedere dag aan hem. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Dat is naar. Sterkte ermee. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Heel vervelend, ja Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 20:29:37 schreef lumberjack het volgende: Ben verliefd op een jonger man die getrouwd is,ben zelf ook getrouwd.Ik weet dat het niet kan en mag ,het duurt nu al een jaar,ik denk iedere dag aan hem. Klinkt alsof je veilig verliefd bent geworden. Onbereikbaar persoon. Kans is groot dat je meer verliefd bent op het je verliefd voelen dan op de persoon. Is ook een geweldig gevoel, verliefd zijn, maar haalt het niet bij echte liefde en dat is vaak lang niet zo lekker hormonaal doordrenkt en gaat soms gepaard met teleurstellingen, drukte en hard werken aan de relatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Niet meer opzoeken, alle contact verbreken. Dan ben je er in maximaal drie maanden vanaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 22:45:30 schreef Bonaventura het volgende: Niet meer opzoeken, alle contact verbreken. Dan ben je er in maximaal drie maanden vanaf. Ik kan je verzekeren dat dat soms echt niet werkt. Maar het is het proberen waard. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Nope Kan jaren duren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ja maar goed, van elkaar maar te blijven zien zal het zeker niet overgaan denk ik dan, je houdt die spanning vaak net extra in stand door toch te blijven afspreken. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 22:56:53 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Ik kan je verzekeren dat dat soms echt niet werkt. Maar het is het proberen waard. Wellicht. Als je een sentimentele ziel hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Bedenk je nu eens wat je echt wilt en ga daar ook naar handelen. Want net zoals handelen kan volgen op bepaalde gevoelens, kunnen je gevoelens ook heel goed volgen op dat wat je doet. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 22:45:30 schreef Bonaventura het volgende: Niet meer opzoeken, alle contact verbreken. Dan ben je er in maximaal drie maanden vanaf. Ik heb hem nu al 8 maanden niet meer gezien en het lukt me niet om hem te vergeten.Hij heeft me vorig jaar de hele winter verpleegd, ik stuur af en toe een sms en mijn hart doet zeer als ik aan hem denk!!Ik zou willen dat ik hem nooit had leren kennen! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Dan kun je beter ook geen smsjes meer sturen. Zoekt hij ook contact met jou? Als dat zo is dan doe je er misschien verstandig aan hem te vragen om dat niet meer te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 22:59:50 schreef Morphogenesis het volgende: Nope Kan jaren duren Link naar bericht Deel via andere websites
Snowcake 0 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Gewoon de dierenwereld nadoen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Wat bedoel je daarmee? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten