Kurt 0 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Quote: Op maandag 20 december 2010 19:37:26 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik vond het pathetisch. Ik vind hem pathetisch. Hear, hear! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ik kijk het niet en heb ook geen zin het te kijken, maar wie is de knapste? Dan kan ik ook eens een foto googlen en doen alsof ik weer mee ben. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Quote: Op maandag 20 december 2010 21:43:56 schreef Iriacynthe het volgende: Ik kijk het niet en heb ook geen zin het te kijken, maar wie is de knapste? Dan kan ik ook eens een foto googlen en doen alsof ik weer mee ben. Boer Frank Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 vind je? doe mij deze maar; Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Ja, maar hij is ook leuk ja Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 ja, gijsbert! Frank is best schattig hoor, en hij lijkt me heel sympathiek maar hij is niet de knapste Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Ik vind Frank z'n accent moeilijk te verteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Frank is nog wel schattig met die krulletjes, die andere is echt m'n type niet, sorry. Link naar bericht Deel via andere websites
Patrick Matthias 0 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Doe mij maar Agnes van een paar seizoenen geleden! Of die dame waar boer Frans mee vandoor ging, man wat een leuke meid was dat! En om boer jos blijf ik maar lachen! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst 24 december 2010 Quote: Op vrijdag 24 december 2010 15:31:31 schreef Patrick Matthias het volgende: Doe mij maar Agnes van een paar seizoenen geleden! Ja die had wel wat he! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik ben vandaag dus in de kaaswinkel van Annemarie geweest. En ik kan melden dat ze in het echt even grote neusgaten heeft als op tv. En vier euro voor een pond boeren Leidse is geen geld. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Quote: Op donderdag 20 januari 2011 16:31:05 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik ben vandaag dus in de kaaswinkel van Annemarie geweest. En ik kan melden dat ze in het echt even grote neusgaten heeft als op tv. En vier euro voor een pond boeren Leidse is geen geld. En hoe is de kaas? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Vet lekker. Was de fietstocht wel waard! Samengevoegd: Of eigenlijk helemaal niet zo vet. Het is 30+, maar wel gewoon heel erg lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 aangezien ik een beetje achterloop met de uitzendingen, heb ik net de uitzending van afgelopen zondag bekeken... Wat is die boer Marcel een slijmbal, ik zou daar echt niet tegen kunnen, de motivatie die hij Sonja gaf sloeg nergens op! Als er iemand initiatief nam, dan was zij het die eerlijk haar gevoelens deelde! Ik vind boer Frank iets engs hebben, ik heb steeds het gevoel dat je zijn ware karakter niet te zien krijgt. Dat hij best wel een negatieve instelling heeft en snel zit te mokken. Of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet, maar dat gevoel krijg ik bij hem. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Quote: Op donderdag 20 januari 2011 19:50:51 schreef Aviator het volgende: aangezien ik een beetje achterloop met de uitzendingen, heb ik net de uitzending van afgelopen zondag bekeken... Wat is die boer Marcel een slijmbal, ik zou daar echt niet tegen kunnen, maar hij heeft wel een leuke hond! Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Quote: Op donderdag 20 januari 2011 20:53:08 schreef Propje het volgende: maar hij heeft wel een leuke hond! Dan liever de hond zonder Marcel Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Quote: Op donderdag 20 januari 2011 19:50:51 schreef Aviator het volgende: aangezien ik een beetje achterloop met de uitzendingen, heb ik net de uitzending van afgelopen zondag bekeken... Wat is die boer Marcel een slijmbal, ik zou daar echt niet tegen kunnen, de motivatie die hij Sonja gaf sloeg nergens op! Als er iemand initiatief nam, dan was zij het die eerlijk haar gevoelens deelde! het kwam er een beetje bagger uit, maar wat had hij dan moeten zeggen? "Sorry maar die andere 2 vrouwen zijn knapper en zelfstandiger en dus leuker" ? Later legde hij het ook beter uit aan die andere 2 vrouwen , ik denk dat hij gewoon haar gevoelens wou sparen door vaag te zijn. Alleen moet eerlijk zeggen dat ik hem voor de rest ook behoorlijk creepy vind worden. Quote: Op donderdag 20 januari 2011 19:50:51 schreef Aviator het volgende: Ik vind boer Frank iets engs hebben, ik heb steeds het gevoel dat je zijn ware karakter niet te zien krijgt. Dat hij best wel een negatieve instelling heeft en snel zit te mokken. Of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet, maar dat gevoel krijg ik bij hem. ja ik ook ... zag je ook al wel trouwens. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Quote: Op donderdag 20 januari 2011 19:50:51 schreef Aviator het volgende: Ik vind boer Frank iets engs hebben, ik heb steeds het gevoel dat je zijn ware karakter niet te zien krijgt. Dat hij best wel een negatieve instelling heeft en snel zit te mokken. Of dat echt zo is weet ik natuurlijk niet, maar dat gevoel krijg ik bij hem. ik vind hem wel meevallen eigelijk.. vind die miepjes juist een beetje zeurderig etc.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Quote: Op vrijdag 21 januari 2011 00:16:32 schreef Luxuria het volgende: het kwam er een beetje bagger uit, maar wat had hij dan moeten zeggen? "Sorry maar die andere 2 vrouwen zijn knapper en zelfstandiger en dus leuker" ? Later legde hij het ook beter uit aan die andere 2 vrouwen , ik denk dat hij gewoon haar gevoelens wou sparen door vaag te zijn. Wat hij wilde zeggen maakt me niet zoveel uit, het argument vond ik gewoon misplaatst... Zij nam juist meer initiatief door het vertellen van haar gevoelens, dan is het argument wat hij gaf een beetje krom. Hij had ook kunnen zeggen dat hij met haar het minst een "klik" heeft, dan had zij er denk ik wat beter een weg mee kunnen gaan denk ik... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Quote: Op vrijdag 21 januari 2011 15:36:37 schreef Aviator het volgende: [...]Wat hij wilde zeggen maakt me niet zoveel uit, het argument vond ik gewoon misplaatst... Zij nam juist meer initiatief door het vertellen van haar gevoelens, dan is het argument wat hij gaf een beetje krom. Hij legde later toch uit aan de andere 2 vrouwen wat hij bedoelde met "initiatief nemen" .. niet zeggen "ik ben verliefd op jou" , maar als in ; "kom we gaan dit doen" en "nee ik ben het hier niet mee eens" ... Ze heeft zich gewoon teveel voor zijn voeten geworpen .. grootste fout die je kan maken als vrouw.. in het begin moet je even hard to get blijven spelen, uitstralen dat je hem niet nodig hebt. @Propje; ja dat is op zich ook wel waar.. ze lijken wat snel gepikeerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 zoo hee.. heftige uitzending. Ik vind die ene boer van Annemarie zo supercute , die Johannes was een zeikerd.. ik vind dat de man initiatief moet nemen. Gijsbert is zooo superleuk, dat slordige en ongestructureerde vind ik juist grappig.. zou helemaal bij mij passen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Die Richard vind ik steeds vreemder worden. Zoent met de ene en zegt tegen de ander dat ie met dr door wil. Ben bang dat dat volgende week wel uit gaat komen. Dan staat ie met lege handen denk ik Vreemd vind ik wel dat hij al gekozen heeft, maar dat die vrouw in kwestie niet wil dat hij nu al kiest omdat ie dat nooit kan weten Iets zegt me dat ze er nog niet zeker van is Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 nou ja zoenen.. kusje volgens mij, die vooral Heidy zelf uitlokte. Neej ze is niet zeker van Richards gevoel voor haar omdat ze niet het gevoel heeft dat hij haar daadwerkelijk kent, dus voor haar is het weinig waard... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Dat is ook zo.. Vind het een voorbarige conclusie van Richard Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten