Archillion 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Wat zou God van dit programma vinden ? Ik denk dat God er, net als veel Nederlanders, van geniet. Je krijgt een kijkje in het leven van boeren en boerinnen, zonder dat je ervoor om vijf uur je bed uit moet. Dat is altijd erg interessant, omdat er zoveel verschillende richtingen zijn. Zo heb je de melkboerderij, kaas, fruit, geiten, wijn, spruiten en andere groenten, etc. En daarbij is het een succesvol datingsprogamma waarbij er veel nieuwe liefdes ontstaan. Het is gewoon gezellig, omdat je met de boeren en boerinnen meeleeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 ik denk dat de meeste meisjes op Henk schrijven omdat ie er wel redelijk mee door kan en dan komen ze ook nog eens op tv, soort van win-win situatie, je gaat mij niet vertellen dat je spontaan verliefd wordt op een tvboer van 25 hoor Niet te vergeten dat de jonge boeren een groot en redelijk succesvol eigen bedrijf hebben. Dat zal ook wel een rol spelen bij de dames. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 ben heuuul benieuwd wat er vanavond voor ontwikkelingen komen ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Bij ons heeft de populairste boer 71 brieven. Vlaanderen is natuurlijk kleiner. Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Bij ons heeft de populairste boer 71 brieven. Vlaanderen is natuurlijk kleiner. Het kan natuurlijk ook aan de Vlaamse boeren liggen... (Of het Vlaamse platteland zelf is "platter" dan wat daar in Nederland voor doorgaat... of er bestaat geen vrouwenoverschot in Vlaanderen... of... of...) Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik kijk graag naar het programma en ik verbaas me dat er überhaupt iemand reageert. De meeste vrouwen zijn al na 5 minuten tot over hun oren verliefd op de boer en de boeren krijgen zo'n ego boost dat ze constant een grijns op het gezicht hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 ik vind het gewoon hilarisch, vooral als dr dan zo'n man zit te verkondigen dat ie bijna zeker weet dat ie wordt gekozen en dat die dan juist niet wordt gekozen enzo Link naar bericht Deel via andere websites
Miesje 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik kijk graag naar het programma en ik verbaas me dat er überhaupt iemand reageert. De meeste vrouwen zijn al na 5 minuten tot over hun oren verliefd op de boer en de boeren krijgen zo'n ego boost dat ze constant een grijns op het gezicht hebben. dat zal God vast leuk vinden....... Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik kijk graag naar het programma en ik verbaas me dat er überhaupt iemand reageert. De meeste vrouwen zijn al na 5 minuten tot over hun oren verliefd op de boer en de boeren krijgen zo'n ego boost dat ze constant een grijns op het gezicht hebben. dat zal God vast leuk vinden....... Ik geloof niet dat God zich druk maakt over de stelletjes die Yvon Jaspers bij elkaar brengt want het percentage wat bij elkaar blijft is verwaarloosbaar. Veel vaker is het koeien kwijt, vrouw kwijt. Denk maar aan die vriendelijke boer Richard! Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik vind het leuk in ieder geval. Had het nog nooit gezien. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik kijk graag naar het programma en ik verbaas me dat er überhaupt iemand reageert. De meeste vrouwen zijn al na 5 minuten tot over hun oren verliefd op de boer en de boeren krijgen zo'n ego boost dat ze constant een grijns op het gezicht hebben. dat zal God vast leuk vinden....... Ik geloof niet dat God zich druk maakt over de stelletjes die Yvon Jaspers bij elkaar brengt want het percentage wat bij elkaar blijft is verwaarloosbaar. Veel vaker is het koeien kwijt, vrouw kwijt. Denk maar aan die vriendelijke boer Richard! Heuj, zo'n fan ben ik dus... Dat wist ik niet. Wel jammer, hij was grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 is richard zn koetjes kwijt? hij ging toch naar scandinavië ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Naar verluid is hij zijn koeien kwijt en zijn vrouw keek al lang zo blij niet meer als in het begin! Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik kijk graag naar het programma en ik verbaas me dat er überhaupt iemand reageert. De meeste vrouwen zijn al na 5 minuten tot over hun oren verliefd op de boer en de boeren krijgen zo'n ego boost dat ze constant een grijns op het gezicht hebben. dat zal God vast leuk vinden....... Hoe weet jij wat god leuk vind? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Boer Gijsbert en Femke van het vorige seizoen hebben een BzV-baby gekregen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 9 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2012 Leukleuk ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Chantalle 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Wie kijkt er nu boer zoekt vrouw? Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 nou niet op dit moment, maar de zondagavond is BZVavond! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ik kijk ook altijd graag naar BZV een van de leukste programma's op TV en dat voor katholieken! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 M.i niets. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ik ben blij dat boerin Henrieke toch nog gelukkig is. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 ik ook, ik denk gewoon dat dat hele televisie format niet zo geschikt was voor bert en henrieke.. wie weet wat er nog van komt. RTL boulevard was alweer aan het roddelen over dat henrieke verliefd was op een ander Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 ik vond het echt jammer dat ze Barry toen wegstuurde, want daarna werd er niks meer gepraat. Hij was tenminste een beetje lief en hielp haar ook met eten maken en tafeldekken enzo, daarna was het enige leuke moment op de boerderij toen Bert zei dat hij liever een kalf uit een koe trok, want dan hoefde hij tenminste niet te praten haha Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Wat ik ook grappig vond was toen Hendrika tegen Bert zei dat ze hem leuk vond hij antwoordde: 'da's mooi.' Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 M.i niets. Wat bedoel je? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten