Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Dank. Ik ga het laten afdrukken op 10 x 15 (Hema), dat komt mooi overeen met de afmetingen van het bestand. Ik denk dat ik het dan maar het beste kan plakken op kaarten van A5-formaat (half A4), maar waar koop je zoiets voor niet al te veel geld? Ik heb er nl. denk ik toch wel meer dan tachtig nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
Jenneke95 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Ik zou je aanraden om een blok met gekleurd papier (van verschillende of dezelfde kleur) aan te schaffen en ze daarop te plakken. Als je enkele kaarten neemt dat moet je een A5 blok kopen en als je dubbele kaarten wilt zou ik een A4 blok kopen en alle blaadjes dubbelvouwen. Ik denk dat kan en klare kaarten vele malen duurder zullen zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Maar is dat karton? Moet wel een beetje dik zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Je zou ook 4 10x15 kunnen afdrukken op wat dikker papier bij een copyshop ofzo. Ik geloof dat je bij een copyshop vaak bij meerdere vellen iets minder dan 1 euro per stuk betaald (reken voor dikker papier dus maar op 1 euro) Je bent dan voor 80 kaarten 20 euro kwijt. Dat is best wel veel, maar je hebt dan geen losse kosten voor het papier en het afdrukken van de foto's dus ik denk dat je op die manier wel het goedkoopste uit bent. Bovendien scheelt het een hoop plakwerk! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Maar dan is de achtergrond niet zwart. Dat is op zich wel essentieel, want zo had ik het bedacht eigenlijk. Bovendien glimt het dan niet, en dat doet het op een foto wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Je zou zwart papier kunnen kiezen, maar voor het glimmen heb ik geen oplossing (misschien glimmend papier ofzo) Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Quote: Op maandag 22 november 2010 16:14:42 schreef Hongerige Wolf het volgende: Maar is dat karton? Moet wel een beetje dik zijn. Ik maak meestal kerstkaarten van zo'n blok. Echt 'karton' is het niet, gewoon zware kwaliteit papier. Weet niet precies hoeveel grams, minimaal 160 toch wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 23 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hmm, ik zal er eens achteraan gaan dan. Ik heb gisteren een proeffoto besteld zodat ik eens naar de hobbywinkel kan gaan om te kijken wat het beste past. Iemand nog een tip waar je goedkope C5-enveloppen kan krijgen toevallig? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Hema. 60 cent voor 50 stuks ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 23 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Echt? Zijn dat niet van die kleintjes? Er moet een half A4 in kunnen nl. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Oh wacht nee dat is idd C6 Sorry. Misschien hebben ze ook wel C5 want ze hebben wel meerdere maffe formaten, maar heb er nooit zo op gelet Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 24 november 2010 Rapport Share Geplaatst 24 november 2010 Ja hoor kijk maar http://www.hema.nl/nl-nl/home/zoekresultaten/product.aspx?productid=14110356]hier' target='_blank'> 20 stuks voor 1,95. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Zo, zelfgemaakte kerstkaarten zijn inmiddels de deur uit. Als de credible(ste)r hem ontangen heeft zal ik hem hiet ook neerzetten. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Ik ga ze vandaag en morgen ook schrijven, en dan zaterdag op de bus doen als het een beetje meezit. Dan komt kerstetappe 2: de boodschappen! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 13:21:53 schreef gewoon Paultje het volgende: Zo, zelfgemaakte kerstkaarten zijn inmiddels de deur uit. Als de credible(ste)r hem ontangen heeft zal ik hem hiet ook neerzetten. Hij is binnen hoor Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 22:09:47 schreef annzie het volgende: [...] Hij is binnen hoor Mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Quote: Op donderdag 16 december 2010 13:21:53 schreef gewoon Paultje het volgende: Als de credible(ste)r hem ontangen heeft zal ik hem hiet ook neerzetten. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Ik vind het een beetje beschamend om de foto van mijn kerstkaart op het tussenstation te zetten, dus doe ik het even zo: Ik heb deze foto van mezelf gebruikt: En daar overheen heb ik dit gedicht geplakt, die ik ook zelf gemaakt heb: Speciaal voor jou Dit gedicht is speciaal voor jou, je bent een magnifiek persoon Want je leeft je eigen leven en je houdt je kamer schoon Dat laatste weet ik wel zeker, misschien doe je’t niet zo vaak Op zijn tijd neem je de tijd daarvoor, dat is een goeie zaak Echt, serieus, je bent geweldig, geloof mij, het is echt waar En dat ik dit naar je dicht dat is misschien een beetje raar Iemand moet het je vertellen, en nu ben ik dat een keer Volgende keer is het een ander maar dat zie je dan wel weer Jij bent hier echt niet te missen, niemand is er zoals jij Wees gewoon niet zo onzeker want je hoort er gewoon bij Iedereen heeft zo zijn zwaktes, de een wat meer als nummer twee Maar ken ook je goeie kanten want die tellen zwaarder mee Zwakke punten zijn leerpunten voor jou mij en iedereen Er zijn zoveel, zoveel mensen maar perfect dat is er geen Leef je leven als je nu doet, pas aan als je’t nodig vindt Weet dat Hij je liefheeft En onthoudt: De liefde wint! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst 22 december 2010 Wat lief van je, zo'n gedicht. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Dankje... Ik had hem een paar maanden eerder gemaakt, en toen ik hem af had, wilde ik hem voor mijn kerstkaart gebruiken. Hopen dat het een goeie uitwerking heeft Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten