annzie 1 Geplaatst 29 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2011 De grap is dat er een vies woordje aan het einde zit? Tsk, tsk, dat is juist het nette woord, Ursa Maar wel het woord waar 12-jarigen van gaan blozen Proberen jullie maar eens heel snel en vaak achter elkaar "achter grootmoeders hutje hangen 7 kroten op een klutje" te zeggen Oh, for the record: kroten=bieten klutje=bosje, bundeltje Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 "Kunt u mij vertellen of dit winterpeen is?" Ik snap 'm niet? Dat is maar goed ook Ik ook niet, wees gerust;) Daarnaast was ik van de week aan het beweren dat ik mezelf in zou smeren met zonnebloemolie ipv. zonnebrandolie Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Een conversatie tussen mijn wederhelft H. en de medewerkster van het kruidvat. H.: Ik ben snipverkouden, heeft u daar iets voor M.:Nou, ik heb een Winterdoos (=e.o.a. pakket met allerhande lapmiddeltjes zoals stoomcapsules, en neussprays) H.: Oh, ik dacht dat ik een probleem had. ---->hilariteit Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Haha! Ik hou er van! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Whahaha, dat is behoorlijk geniaal Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Daarnaast was ik van de week aan het beweren dat ik mezelf in zou smeren met zonnebloemolie ipv. zonnebrandolie Ach, hydrateert ook lekker hoor. MC, hoe reageerde ze? Ik zou echt niet weten wat te zeggen op zoiets! Ik ben te verlegen om verkoopster te zijn in dit extraverte land. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 By His story your story is history... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 15 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2012 "Ik voel me kl*te!" "Dan moet je je fietszadel wat lager zetten..." Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 februari 2012 Hij nam wel een groot frisico! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Laatst tijdens een gesprek over roken wou ik zeggen dat ik niet met mijn neus rookte.. "Ik rook niet met mijn neus!" Doe de grote wisseltruc... Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 (Meisje) Wat ben ik moe zeg. - Je zult nog moeder worden Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Persoonlijk vind ik deze goed. Onze godsdienstleraar een tijd ziek was geweest, werd hij beter gemeld. Zijn vervanger schreef op het bord: "God is goed, Meneer Buitendijk is beter." Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Persoonlijk vind ik deze goed. Onze godsdienstleraar een tijd ziek was geweest, werd hij beter gemeld. Zijn vervanger schreef op het bord:"God is goed, Meneer Buitendijk is beter." Ik ken de setting van de zin, inderdaad erg goed;) Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 Het is inderdaad een grap van Fons Jansen. Grappen werken echter beter als je ze in de eerste persoon vertelt. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 En wie is Fons Jansen? Ik heb de zin in de vorm van 'God is goed, ik ben beter' als boektitel gezien, weet verder niet wie hem de wereld in heeft gebracht;) Link naar bericht Deel via andere websites
DeThomas 35 Geplaatst 22 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2012 een cabaretier, bekend oa van het programma "de lachende kerk" Dit is zijn wikki-pagina http://nl.wikipedia.org/wiki/Fons_Jansen Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Excuses voor de late reactie, ik heb even gekeken. Hij is van voor mijn tijd, vandaar dat ik hem niet kende. Kan ook te weinig van hem op youtube vinden om er een goed beeld van te vormen, best wel jammer. En nu graag weer BOT, het gaat hier nog steeds om woordspelingen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Als een humanist in de mens gelooft, zou een autist dan in auto's geloven? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 ik snap die echt niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Let op woordkeuze Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 dacht al dat het er iets mee was. maar dan zou een autist eigenlijk carist zijn, want human is het engelse voor mens. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 humaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 29 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2012 Human komt van het Latijnse woord humanus, dat mens of menselijk betekent. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Murderer James French has been attributed with famous last words before his death by electric chair: "How's this for a headline? 'French Fries'." Ik kwam niet meer bij Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Gallows_humor Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Jezelf op de hak zetten is goed op zijn tijd:p Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten