Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Tijd voor een nieuw topic om ff lekker flauw te doen Plaats hier de leukste woordspelingen/woordgrappen! Weet je waar Guus Meeuw is? Hoorde dat ie vanavond bij Brad Pitt! George snapt de clou nie Hopen dat ik mn eten in het vliegtuig wel krijg, want ik hoorde dat de cock-pit Nahja een paar kleine voorbeeldjes om te beginnen. Heerlijk flauw, maar daar hou ik wel van Link naar bericht Deel via andere websites
mirt 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 hier vind je er een heleboel: link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Het leuke is juist om ze even hier neer te zetten.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Ik dacht dat hij op Justin Timber leek? Ook een mooie van een congres, n.a.v. een lezing met een boom als metafoor: 'Om nog even door te zagen op die boom...' Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Een onzekere rij-instructeur tegen zijn leerling: 'Nou, zullen we dan maar deze les wagen?' Word je boos als ik je bezem steel? Word je boos als ik je kussen sloop? Vind je het goed als ik dit plaatje van een dekbed overtrek? Bij het schoonmaken in en om het huis maak ik gebruik van twee sponsjes; één in de keuken, dat is het keukensponsje. En één in de schuur, dat is het, ehm.. Link naar bericht Deel via andere websites
mirt 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Quote: Op donderdag 16 september 2010 13:44:45 schreef Mister_L het volgende: Het leuke is juist om ze even hier neer te zetten.. Ja, dat is ook zo. Ik heb er hier twee om uit te voeren: tegen iemand zeggen: ik heb je lief, ik heb je lief, ik heb je liéf... en dan even ademhalen en de zin afmaken: ... er niet. of: ik wil je kussen, ik wil je kùssen, ik wil je kùssen (ademhalen) opschudden. Ik durf dat alleen nooit. Hoort dit hier trouwens wel? Ik ben niet zo goed in regels. Link naar bericht Deel via andere websites
Pescado 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Iemand in een ziekenhuis zei op een zeurderinge toon: "Zuster, mijn hoofd kussen." Nou, dat deed ze... Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 je zou maar in gebrekkig engels vertellen dat je Dick heet, kok bent en als hobby paarden fokt, dat ziet ongeveer zo uit: hi, i'm Dick, i'm a kok, and i fok horses for hobby... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Why can't you starve in the desert? Because of the sand which is there. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Wil je me p**pen? Wat? Of je worst lust... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Time flies like an arrow Fruit flies like a banana Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Die is sterk Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Het is dan wel goedkoop, maar ik sjouw wel met Al-di boodschappen! Link naar bericht Deel via andere websites
Computoon 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Van internet geplukt. Limericks met woordspelingen erin. Een mollige call-girl te Hijken, Bereid met haar volheid te prijken, Laat haar klanten gewoon Via beeldtelefoon Een tijdlang haar call-trui bekijken. Een dronken man in Zwammerdam Die desondanks ter kerke kwam, Zei tot de pastoor: 'Preek rustig door, Ik blijf Gods schaap, al ben ik lam.' Toen de deken der domkerk in Aken, Deskundig in wereldse zaken, Werd gevraagd of een zoen Aan de ziel scha kon doen, Bleek de deken het kussen te laken. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Wie de heilige uit kerstmis haalt, houdt enkel kermis over. Al met kerst begonnen de voetballers over passen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Quote: Op donderdag 16 september 2010 19:38:22 schreef Computoon het volgende: Van internet geplukt. Limericks met woordspelingen erin. Een dronken man in Zwammerdam Die desondanks ter kerke kwam, Zei tot de pastoor: 'Preek rustig door, Ik blijf Gods schaap, al ben ik lam.' Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 16 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Quote: Op donderdag 16 september 2010 19:46:06 schreef RobertF het volgende: Al met kerst begonnen de voetballers over passen. Vroeg me ook af.. Is een Honduras je hem in het asiel koopt? En ik hoop dat ik volgende week in het vliegtuig mn maaltijd gewoon krijg. Het kan natuurlijk best zijn dat de cock-pit Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Zij wentelt haar heupen, kirt, gaan we lopen of te voet, nee schat zegt hij mat, we gaan naar Gilze Rijen. (Ton Lebbink) Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 16 september 2010 Rapport Share Geplaatst 16 september 2010 Quote: Op vrijdag 17 september 2010 00:01:22 schreef Mister_L het volgende: [...] En ik hoop dat ik volgende week in het vliegtuig mn maaltijd gewoon krijg. Het kan natuurlijk best zijn dat de cock-pit je valt in de herhaling. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee. Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van. De gynaecoloog gaf aan zijn hoogzwangere patiënte volledige persvrijheid Een man maakt je eerst het hof, en leidt je dan om de tuin. Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in mijn keel. Bij de slankheidclub zijn 3 nieuwe leden aangekomen, en 3 leden afgevallen. Een paar maanden na de ampitatie van zijn been, steekt deze man reeds op eigen houtje de straat over. De situatie van de kadloze analfabeten is niet om over naar huis te schrijven. Een van de twee drielingen vierde op de vijfde van de zesde maand zijn zevende verjaardag. Als je niet buiten roken kunt, ga dan maar buiten roken. Hij wacht op een levertransplantatie, maar de levertijd is wel 8 maanden. Edelachtbare, als u wilt dat ik rechtsta, zal ik mij daarbij neerleggen. Tip voor vakantiegangers: Span je niet in. Wat doen weekdieren in het weekend? Bestaan er wegwerpboemerangs? Het grote aantal werk ongevallen in de houtzagerij wordt veel te gemakkelijk door de vingers gezien. Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder. Roken: het blijft een teer onderwerp. Beroepskeuzeadvies: Wordt bokser, meer kans op slagen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Quote: Op vrijdag 17 september 2010 00:25:07 schreef Ol Moth het volgende: [...] je valt in de herhaling. OH Haha was er echt van overtuigd dat ik em nog niet gebruikt had Samengevoegd: @Morph: Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Quote: Op vrijdag 17 september 2010 08:55:01 schreef Morphogenesis het volgende: Ze heeft dikke billen, maar ze zit er niet mee. Van mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van. De gynaecoloog gaf aan zijn hoogzwangere patiënte volledige persvrijheid Een man maakt je eerst het hof, en leidt je dan om de tuin. Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in mijn keel. Bij de slankheidclub zijn 3 nieuwe leden aangekomen, en 3 leden afgevallen. Een paar maanden na de ampitatie van zijn been, steekt deze man reeds op eigen houtje de straat over. De situatie van de kadloze analfabeten is niet om over naar huis te schrijven. Een van de twee drielingen vierde op de vijfde van de zesde maand zijn zevende verjaardag. Als je niet buiten roken kunt, ga dan maar buiten roken. Hij wacht op een levertransplantatie, maar de levertijd is wel 8 maanden. Edelachtbare, als u wilt dat ik rechtsta, zal ik mij daarbij neerleggen. Tip voor vakantiegangers: Span je niet in. Wat doen weekdieren in het weekend? Bestaan er wegwerpboemerangs? Het grote aantal werk ongevallen in de houtzagerij wordt veel te gemakkelijk door de vingers gezien. Bij de geboorte van hun eerste kind worden man en vrouw op slag ouder. Roken: het blijft een teer onderwerp. Beroepskeuzeadvies: Wordt bokser, meer kans op slagen. In deze inrichting staan helemaal geen meubelen.. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 17 september 2010 00:01:22 schreef Mister_L het volgende: ik hoop dat ik volgende week in het vliegtuig mn maaltijd gewoon krijg. Het kan natuurlijk best zijn dat de cock-pit Ik wordt trouwens wel lichtelijk achterdochtig als de Cock (met c o c k) voor eten gaat zorgen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Quote: Op vrijdag 17 september 2010 09:46:41 schreef WonderfulStar het volgende: Ik wordt trouwens wel lichtelijk achterdochtig als de Cock (met c o c k) voor eten gaat zorgen Nieuwsbericht uit Brabant: 'Car na val in water beland' Samengevoegd: Ik denk dat ik maar met Tom Cruise.. in zn nieuwe auto! Weet wel dat ik voor Alicia Kies Zie je niet dat dat Bruce Willis? John F.. Ken je die? Ik ben helemaal weg kwijt.. Rij denk ik maar achter Bassie en Adriaan De cursus Rietdekken is afgelast.. Riet is ziek Iemand ooit een olifant gezien die Ivoorkust? *zucht* soms wordt ik er moe van* Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Demissionair minister van Financiën Jan Kees de (economische aan-)Jager. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst 17 september 2010 Quote: Op vrijdag 17 september 2010 18:06:59 schreef EulogÃa het volgende: Demissionair minister van Financiën Jan Kees de (economische aan-)Jager. Kan je ook aan wat anders denken als geld? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten