Michiel 14 Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Beste Crediblers, Sinds begin augustus is Credible een stichting. Dit is gedaan om inkomsten van Credible in de toekomst niet te laten vallen onder de inkomsten belasting van de bestuurders. Het bestuur van de stichting Credible.nl wordt gevormd door Dingo en Michiel. Zij hebben vanaf nu ook management rechten om dit onderscheid te maken. De stichting heeft tot doel om: Het doel van Stichting Credible.nl is aanbieden van een plaats op het Wereld Wijde Web om de discussie tussen christenen onderling en tussen christenen en niet-christenen mogelijk te maken. Het doel om de daaronder geïnitieerde activiteiten financieel, promotioneel en technisch te faciliteren. Hierdoor waarborgt Stichting Credible.nl dat de door haar aangeboden faciliteiten op het Wereld Wijde Web toegankelijk zullen zijn voor gebruikers en haar vrijwilligers om de benodigde taken uit te voeren. Het bestuur waarborgt een Christelijke identiteit door de ontplooide activiteiten te toetsen aan de Apostolische Geloofsbelijdenis en te bezien of de ontplooide activiteiten niet in strijd hiermee zijn. Naast het punt dat Credible nu een stichting is zullen er hier en daar ook wat wijzigingen plaatsvinden. Er wordt samenwerking met de IKON gestart, zij zullen via een speciale Credible RSS-feed nieuws aanleveren direct voor de Frontpage. Ook zal er op de Frontpage de zincast van de IKON geplaatst worden. Om het geheel kosten dekkend te houden zullen we ook advertenties gaan plaatsen, maar hoe, wat en waar is nu nog onderdeel van onderzoek. Binnenkort hebben we een nieuw bankrekening nummer en zullen we de aanvraag doen voor ANBI doel, zodra we een ANBI doel zijn kunnen giften aan de stichting afgetrokken worden van de inkomstenbelasting. Vragen stel ze hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Jeeeej Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Flauwe vraag maar wat is nog Glenn zijn rol in dit geheel? Hij is ook nog steeds management van titel. Verder denk ik dat dit een goede stap voorwaarts is. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Glenn moet nog een paar dingen over doen en zal dan doorgaan als normale gebruiker. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Klinkt als een gezonde stap vooruit! Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Eric's rol vervalt hiermee ook neem ik aan? Glenn en Eric in ieder geval bedankt voor jullie inzet! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Goed om te horen. Een nieuwe begin voor credible! Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst 5 september 2010 Gefeliciteerd met deze beslissingen! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Quote: Op maandag 06 september 2010 00:22:19 schreef Feebs het volgende: Eric's rol vervalt hiermee ook neem ik aan? Ja, het bestuur is verantwoordelijk voor het financiële overzicht om te zorgen dat dit bij de KvK wordt gedeponeerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Is het mogelijk om ergens op credible de statuten te plaatsen? Ben ik namelijk wel benieuwd naar. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Wat houden management rechten in? En ik dacht dat jij het juist rustiger aan ging doen Michiel? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Klinkt goed allemaal. Fora willen nog wel eens eindigen als de oprichter er niet meer zoveel zin in heeft. Dit lijkt me de definitieve stap om dit te voorkomen. Ben toch wel benieuwd hoe het met Glenn is, en of hij zich ooit nog hier laat zien. Hij heeft toch een prachtsite gestart. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Krijgen we nu ook subsidie? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Quote: Op maandag 06 september 2010 10:49:09 schreef Eli7 het volgende: Is het mogelijk om ergens op credible de statuten te plaatsen? Ben ik namelijk wel benieuwd naar. Ze zullen niet op Credible.nl geplaatst worden. Opvraagbaar bij de KvK. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Quote: Op maandag 06 september 2010 10:52:46 schreef Feebs het volgende: Wat houden management rechten in? Het is een onderscheidende rol, niet meer dan dat en de rol heeft rechten op alle onderdelen van het forum en frontpage. Quote: En ik dacht dat jij het juist rustiger aan ging doen Michiel? Doe ik ook, alleen wat anders dan gedacht. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 6 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Quote: Op maandag 06 september 2010 19:14:06 schreef annzie het volgende: Krijgen we nu ook subsidie? Nee. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 Quote: Op maandag 06 september 2010 19:26:00 schreef Michiel het volgende: [...]Ze zullen niet op Credible.nl geplaatst worden. Opvraagbaar bij de KvK. Ik zal eens kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 18 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 De zincast is toegevoegd aan de Frontpage, onder het blokje "Bijbeltekst van de dag". Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 2 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2010 Credible.nl is vanaf vandaag officieel een ANBI doel, daarmee zijn je bijdrage(n) aftrekbaar voor de inkomsten belasting. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Jeej! Gefeliciteerd Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst 3 december 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 12 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Ook de laatste stap is gezet in het proces en Glenn gaat vanaf nu verder als normale gebruiker. Via deze weg een woord van dank aan Glenn voor zijn inspanningen en het opzetten van Credible.nl. Glenn bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Dankjewel Glenn! Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Bedankt Glenn! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten