With-everything 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hoi kanjers, Vinden jullie ook dat programma's als TMF,MTV en BNN (o.a. spuiten en slikken) verkeerde dingen bij jongeren te weeg brengen? (en wat is er aan te doen?) Door deze programma's krijgen ze een totaal verkeerd beeld van seks, relaties en respect voor elkaar. Trouwens niet alleen deze programma's want er zijn nog veel meer progr. die een verkeerd beeld laten zien. deze programma's hebben zo'n slechte invloed op mij gehad dat ik het vroeger 'stoer' en 'normaal vond' om met zo veel mogelijk meisjes te zoenen, vreemd te gaan in relaties. Ik walg er nu echt van. Relaties en seksualiteit hoort exclusief te zijn, anders word je daar ongelukkig van. Gelukkig heeft Jezus mij hiervan gered. Praise him. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40:22 schreef With-everything het volgende: Hoi kanjers, Vinden jullie ook dat programma's als TMF,MTV en BNN (o.a. spuiten en slikken) verkeerde dingen bij jongeren te weeg brengen? (en wat is er aan te doen?) Ja die mening heb ik ook. Ikzelf kijk er dan ook niet naar en zal ouders in een oudergesprek afraden om hun kind er naar te laten kijken indien ze dat doen en het merkbare negatieve invloed heeft. Nu werk ik met hele jonge kinderen en zal dat dus niet snel voorkomen. Maar ik denk inderdaad dat mensen die een voorbeeldfunctie hebben wel eens wat beter na mogen gaan denken over de boodschap die ze bewust of onbewust overbrengen op jongeren. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 TMF MTV en BNN ben ik inmiddels wel ontgroeid maar heb het wel met andere programma's en dan met name serie's. Bv Sopranos en Entourages. In deze series worden vrouwen ( met name op seksueel vlak ) gebruikt als voorwerpen. Ik ben dan toch wat snel beinvloedbaar en telkens als ik deze series bekeek had ik zin om de bloemetjes buiten te zetten, te drinken of wat dan ook. Sinds ik dit besef vermijd ik dit soort series/films. Ik ben steeds meer bezig het goede van het kwade te onderscheiden. Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik heb zelf nooit naar dat soort zenders/programma's gekeken (ik kijk sowieso weinig tv). Toch zat ik een tijdje terug eventjes naar TMF te kijken o.i.d. en ik moest bijna hardop lachen om wat ik zag. Allemaal meisjes/vrouwen die nog net niet naakt staan te 'dansen' en met hun kont staan te schudden voor de camera. Waar gaat dit over, dacht ik bij mezelf. Ik kan me goed voorstellen dat zoiets een verkeerd beeld schept bij jongeren in de puberteit maar ik kan dus niet uit ervaring spreken. Ik snap sowieso niet waarom al dat naakt maar op tv moet. Niet dat ik erg preuts ben in dat opzicht, maar je kan ook overdrijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik heb me er altijd al aan geërgerd. Vooral aan BNN, omdat dat 'de jongerenomroep' zou zijn. Maar ik als jongere vind ik die omroep helemaal niks. Af en toe heeft ook BNN wel een leuk programma, maar Spuiten & Slikken vind ik stom. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40:22 schreef With-everything het volgende: Hoi kanjers Wow, ik ben een kanjer Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik dacht hetzelfde (Ik ben het overigens met de TS eens.) Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 13 augustus 2010 22:47:23 schreef Rudibu het volgende: [...] Wow, ik ben een kanjer Jammer dat de topicstarter ook een man is maar dat is een bijkomstigheid Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 13 augustus 2010 22:49:49 schreef EulogÃa het volgende: Ik dacht hetzelfde (Ik ben het overigens met de TS eens.) Wow, Eulogia vindt mij ook een kanjer Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Jongens, kunnen we BOT? Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Als ik tv kijk is het of een film, ncis maar meestal staat tmf of mtv op. Al dat half(of meer) is onwijs irritand zelfs niet christenlijke vrienden van mij die vinden het irritant. Maar waar ik me helemaal dood aan erger is als en een strandfeest of nachtclub gaan uitzenden. Zoooo boeiend ... zelf luister ik ook vaak house ect. Maar om nou te gaan kijken naar bezopen mensen in bikinies en zwembroeken die een beetje op en neer huppelen op de muiziek? Nee bedankt. Spuiten en slikken lijkt me ook niet oke om naar te kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 TMF was alleen leuk toen ik draaide in een aflevering van Clubcam (en je m'n stem ook nog hoorde) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 TMF kijk ik eigenijk nooit, maar MTV staat bij mij erg vaak op zelfs. BNN kijk ik ook nooit. Maar ik sla sowieso meestal Nederland 1, 2 en 3 over. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Ik zap meestal gelijk door naar discovery channel. Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 ik kijk er niet naar tenminste niet uit mijzelf, de muziek is waardeloos en veel clips zitten vol met of onzin of met beetje hitsige dames die staan te dansen. Het overgrote deel van deze zenders zend top 40 muziek uit en omdat het zoveel wordt uitgezonden weten veel mensen de echte muziek niet meer te vinden, maar goed dat is mijn mening... en inderdaad discovery channel is heel wat interessanter, overigens National Geographic ook Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 13 augustus 2010 13:40:22 schreef With-everything het volgende: Hoi kanjers, In combinatie met het onderwerp van dit topic moest ik direct denken aan de negertjes die bij mij in de buurt rondhangen en het altijd hebben over zgn. "chickies met dikke knijpkanjers". Quote: Gelukkig heeft Jezus mij hiervan gered. Praise him. Fijn hè. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Ik heb een hekel aan alles wat met BN'ers te maken heeft, dus ook BNN (Fred en Ria daargelaten!! ) En BNN vind ik walgelijk, en vaak nuiet origineel MTV & TMF, tja. Een vriend had het wel eens op staan, maar ik voel niet de behoefte om er naar te kijken, vanwege bovenstaande redenen Discovery Channel, NGT en Animal Planet zijn vele malen interessanter Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Ik ben echt suf trouwens, ik kijk hoofdzakelijk EO, VPRO en LLINK. O en TMF Gamekings kijk ik wel graag moet ik bekennen. Ga ik nu naar de hel? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Quote: Op zaterdag 14 augustus 2010 11:25:58 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] In combinatie met het onderwerp van dit topic moest ik direct denken aan de negertjes die bij mij in de buurt rondhangen en het altijd hebben over zgn. "chickies met dikke knijpkanjers". Ik niet, 'hoi kanjers' doet mij denken aan geitenwollensokken pedagogisch correcte jubel hippies met een starre blik op het zelfbeeld van de mensen waar ze mee omgaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Ik kijk voornamelijk sitcoms en die zijn voornamelijk te vinden op Veronica (Two and a half man, According to Jim enz enz). Voor de rest interesseert TV me niet zoveel (met uitzondering van WK/EK). Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Kunnen we de opmerkingen en gedachtenspeelsels over 'Kanjer' enzo buiten dit topic laten, bijvoorbeeld in mijn profiel ofzo. Anyway, niet hier Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 TMF en MTV vind ik doorgaans walgelijk. BNN vind ik vrij vermakelijk. Ik heb nooit enige vorm van negatieve invloed ervaren bij het kijken naar welke film, welke serie en welk tv-programma dan ook. Mensen die zich er wel door laten beïnvloeden, moeten de fout vooral bij zichzelf zoeken en bij hun eigen zwakheid, niet bij de uiting van iemand anders. Als TMF, MTV, BNN en ga zo maar door niet zouden bestaan, zouden die mensen wel weer iets anders vinden om zich negatief door te laten beïnvloeden. Als ik naar TMF kijk, krijg ik niet opeens zin om vrouwen net zo te behandelen als in een hiphopvideoclip. Als ik op BNN naar Spuiten & Slikken kijk, krijg ik niet opeens zin om een naald in mijn arm te zetten of om seks te hebben met zoveel mogelijk vrouwen... Als je dat wel krijgt, ligt dat toch echt aan jezelf. Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 @ kurt; als je met zulke programmas opgroei en er niet gemeld wordt dat het niet kan enzo, ga je wel denken dat het niet zo vreemd of zelfs normaal is. Dan is het ook niet heel gek als je het een keer zelf doe, want hè, dat is normaal toch ? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Mwah, ik ben daar niet bepaald van overtuigd. Ik ken heel wat mensen die met dit soort programma's zijn opgegroeid. Zij hebben geen van allen het idee dat vreemdgaan de norm is. Ook ken ik weinig mensen die het echt normaal vinden dat vrouwen als gebruiksvoorwerpen behandeld moeten worden en dat seks ongeremd geconsumeerd moet worden. Mezelf inclusief. Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2010 Oh maar dat geld ook voor mij hoor, daar niet van. Maar dat geld dan niet meteen voor iedereen. Ik ken ook genoeg mensen die er wel onwijs van zijn veranderd (niet dat dat alleen door tmf ect komt maar het heeft zeker wel invloed gehad). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten