Spring naar bijdragen

[Algemeen] Trouwtopic [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 439
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Klinkt alsof het mooi was. Ik ben zo benieuwd naar het verhaal als wateengedoe terug is!!

Beter laat dan nooit, hè knipoog_dicht.gif Ben weg(2) van credible, maar over m'n bruiloft post ik natuurlijk nog wel wat! Allereerst iedereen bedankt voor jullie gelukswensen! En dan nu ff verder bijlezen in het topic en dan post ik wat meer.

Quote:
Hier nog drie dagen. Begint nu wel heeeeeel dichtbij te komen. Ben echt met de laatste dingen bezig (voornamelijk cadeautjes voor anderen) en vanavond komt de ambtenaar nog langs, want die was vorige week ziek. Vandaag zijn we overigens precies 5 jaar bij elkaar.
party.gif

Jij ook van harte proficiat! big-smile.gif


Samengevoegd:

Bijgelezen ... dan bij dezen wat foto's (wel anoniempjes):

bruidspaar-anoniem.jpg

6-achterzijde-bruidspaar.jpg

corsage-bruidegom.jpg

.. en verder hier nog één en ander!

De dag was prachtig, superdelux weer en de indeling bleek van dien aard dat het ook niet van hot naar haar rennen werd. Dat wilden we expres niet; je hoort veel te vaak dat het een gestress is, dat je als bruidspaar veel te weinig van de dag meekrijgt enzo. Nu, wij hebben alles superdelux meegekregen, alle belangrijke momenten in ons geheugen gegrift! Dat er af en toe kleine dingetjes fout gingen (gedoe met draagbare microfoon in de kerk, corsage van m'n verloofde die uit mekaar pleurde en die ik nog ff moest repareren tussen gemeentehuis en kerk widegrin.gif), gaf helemaal niks; eigenlijk is het wonderbaarlijk dat er zoveel goed ging. Ik bedoel, het had ook pijpenstelen kunnen regenen, de auto (een oldtimer) had ermee op kunnen houden, we hadden per ongeluk het verkeerde antwoord kunnen geven enz. knipoog_dicht.gif Dat gebeurde allemaal niet. Het was werkelijk een onvergetelijke dag, heel mooi en gezellig ook. En om half 11 al in de bruidssuite is ook geen verkeerde planning puh2.gif

En drie dagen later zijn we op huwelijksreis vertrokken, twee weken Gran Canaria. Was ook héérlijk! Foto's volgen nog (op mijn blog; linkje zet ik t.z.t. ook hier). En dan nu het samenwonen en het 'leven van alle dag'; is tot nu toe ook superleuk, nog geen echtelijke ruzies gehad widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat een práchtige gezichtsuitdrukkingen!
big-smile.gif

Ja, echt sprekend hè, die verliefde blik rofl.gif

Quote:
En een mooie jurk zeg en volgens mij hadden jullie een supergoede fotograaf
smile.gif

Dank je! En ja, die fotograaf was goed; ze had echt oog voor compositie, kleur en detail smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, echt sprekend hè, die verliefde blik
rofl.gif

Zeker, nog nooit zo'n gelukkig stel gezienwidegrin.gifpuh2.gif

Quote:
[...]

Dank je! En ja, die fotograaf was goed; ze had echt oog voor compositie, kleur en detail
smile.gif

Precies ja, daar kan ik (nog) niet aan tippen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, wat een ontzettend leuke foto's. Je hebt, aan de uitstraling te zien van "meneer" een fantastisch exemplaar "uit de markt gehaald"

Mooie jurk, super leuke kleuren in boeket en auto en mooi manteltje voor de schouders in de kerk. En die sluier,praktisch en toch zo fijntjes je schoonheid benadrukkend.

Ben echt ontzettend blij voor jullie dat alles zo fijn is verlopen en jullie er van hebben kunnen genieten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Beter laat dan nooit......

IMG_7126_BEW.jpg

IMG_7222_bew.jpg

IMG_7184_bew.jpg

Tadaaaaaaaa! Het was koud en het regende, dus tussendoor had ik een plaid om en onder die mooie jurk zitten gebreide kniekousen met zwarte regenlaarzen (leverde ook een paar leuke foto's op haha)

edit: ik krijg die witte vlakken eromheen niet weg. Maar ach het gaat om het idee!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid