Joëlle 0 Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 En ik mag me samen met vriend A. gaan verdiepen in de taken van de ceremoniemeester op de bruiloft van vrienin K. Supertof, ik heb er heel veel zin in. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Quote: Op dinsdag 12 oktober 2010 15:39:49 schreef annia het volgende: Klinkt alsof het mooi was. Ik ben zo benieuwd naar het verhaal als wateengedoe terug is!! Beter laat dan nooit, hè Ben weg(2) van credible, maar over m'n bruiloft post ik natuurlijk nog wel wat! Allereerst iedereen bedankt voor jullie gelukswensen! En dan nu ff verder bijlezen in het topic en dan post ik wat meer. Quote: Hier nog drie dagen. Begint nu wel heeeeeel dichtbij te komen. Ben echt met de laatste dingen bezig (voornamelijk cadeautjes voor anderen) en vanavond komt de ambtenaar nog langs, want die was vorige week ziek. Vandaag zijn we overigens precies 5 jaar bij elkaar. Jij ook van harte proficiat! Samengevoegd: Bijgelezen ... dan bij dezen wat foto's (wel anoniempjes): .. en verder hier nog één en ander! De dag was prachtig, superdelux weer en de indeling bleek van dien aard dat het ook niet van hot naar haar rennen werd. Dat wilden we expres niet; je hoort veel te vaak dat het een gestress is, dat je als bruidspaar veel te weinig van de dag meekrijgt enzo. Nu, wij hebben alles superdelux meegekregen, alle belangrijke momenten in ons geheugen gegrift! Dat er af en toe kleine dingetjes fout gingen (gedoe met draagbare microfoon in de kerk, corsage van m'n verloofde die uit mekaar pleurde en die ik nog ff moest repareren tussen gemeentehuis en kerk ), gaf helemaal niks; eigenlijk is het wonderbaarlijk dat er zoveel goed ging. Ik bedoel, het had ook pijpenstelen kunnen regenen, de auto (een oldtimer) had ermee op kunnen houden, we hadden per ongeluk het verkeerde antwoord kunnen geven enz. Dat gebeurde allemaal niet. Het was werkelijk een onvergetelijke dag, heel mooi en gezellig ook. En om half 11 al in de bruidssuite is ook geen verkeerde planning En drie dagen later zijn we op huwelijksreis vertrokken, twee weken Gran Canaria. Was ook héérlijk! Foto's volgen nog (op mijn blog; linkje zet ik t.z.t. ook hier). En dan nu het samenwonen en het 'leven van alle dag'; is tot nu toe ook superleuk, nog geen echtelijke ruzies gehad Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Wat een práchtige gezichtsuitdrukkingen! En een mooie jurk zeg en volgens mij hadden jullie een supergoede fotograaf Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Quote: Op maandag 08 november 2010 17:07:30 schreef annzie het volgende: Wat een práchtige gezichtsuitdrukkingen! Ja, echt sprekend hè, die verliefde blik Quote: En een mooie jurk zeg en volgens mij hadden jullie een supergoede fotograaf Dank je! En ja, die fotograaf was goed; ze had echt oog voor compositie, kleur en detail Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Quote: Op maandag 08 november 2010 17:08:28 schreef wateengedoe2 het volgende: [...] Ja, echt sprekend hè, die verliefde blik Zeker, nog nooit zo'n gelukkig stel gezien Quote: [...] Dank je! En ja, die fotograaf was goed; ze had echt oog voor compositie, kleur en detail Precies ja, daar kan ik (nog) niet aan tippen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 * Dwarrel zit ook te wachten op wat familie-trouw-fotos maar ze komen maar niet Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 8 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Quote: Op maandag 08 november 2010 17:15:47 schreef Dwarrel het volgende: * Dwarrel zit ook te wachten op wat familie-trouw-fotos maar ze komen maar niet Een manier om snel aan foto's te komen, is een daggast 's ochtends je eigen camera in de handen drukken Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 ik zal het onthouden maar ik doelde op die van dat andere getrouwde stel van credible Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Oh, wat een ontzettend leuke foto's. Je hebt, aan de uitstraling te zien van "meneer" een fantastisch exemplaar "uit de markt gehaald" Mooie jurk, super leuke kleuren in boeket en auto en mooi manteltje voor de schouders in de kerk. En die sluier,praktisch en toch zo fijntjes je schoonheid benadrukkend. Ben echt ontzettend blij voor jullie dat alles zo fijn is verlopen en jullie er van hebben kunnen genieten. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Mooie foto's weg2! Wat tof om te horen dat jullie zo'n prachtige dag hebben gehad. En ik vind je boeketje zooooo lief! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Mooi, weg2! De kleuren van je trouwkaart komen terug in de auto zie ik Toch wel tof hoor, zo'n herfstachtergrond op de foto's. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 9 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Bedankt allemaal En Anastasia, haha, inderdaad een zeer geslaagd exemplaar hè! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Mooie foto's hoor. Vind het ook mooie kleuren! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Jullie gezichten zagen er in het echt toch net iets charmanter uit dan op de foto hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Laat ik me nou net nog het gezicht van WEG2 kunnen herinneren.. Mooie foto's hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Al twee maanden En nog steeds heerlijk om getrouwd te zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 Wat heerlijk voor je, annia Nog 8 maanden en 1 week... Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Beter laat dan nooit...... Tadaaaaaaaa! Het was koud en het regende, dus tussendoor had ik een plaid om en onder die mooie jurk zitten gebreide kniekousen met zwarte regenlaarzen (leverde ook een paar leuke foto's op haha) edit: ik krijg die witte vlakken eromheen niet weg. Maar ach het gaat om het idee! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst 19 december 2010 Prachtig, meis! Ik vind jullie echt zo'n leuk stel. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Heel mooi! Dat rood van de rozen staat supergoed bij jouw jurk en Dikkie's pak Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Dank jullie wel! Het valt me wel op dat mijn jurk op de foto's heel wit lijkt, terwijl hij eigenlijk echt veel meer ivoor was. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Op die laatste foto kun je dat wel zien, maar het valt nooit zo op dat de meeste trouwjurken niet echt wit zijn Mooi zeg! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ik heb een trouwjurk!!! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 29 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2011 Ooooh, leuk! Wat voor stijl is het, of blijft dat voorlopig geheim? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten