Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 20:11:02 schreef wateengedoe2 het volgende: En FV en EV enzo, detail F en E hebben hun V reeds ten overstaan van C, optredende namens M, die is de HK, verklaard Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Dame en heer, kunnen we het gesprek terug in een richting sturen die ook de niet-ingewijde begrijpt? Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 8 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Ohhhh, nu snap ik eindelijk ook wie M is (geloof ik) Anywayz, inderdaad, back on topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 20:34:51 schreef Iriacynthe het volgende: Dame en heer, kunnen we het gesprek terug in een richting sturen die ook de niet-ingewijde begrijpt? F en E zijn de huwelijkspartners-to-be C is ik M is de moeder Gods HK is de Heilige Kerk. En ME is mgr Eijck. tssss, je moet sommige theologen ook alles uitleggen he. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Wie zegt dat ik het over mezelf had? Ik sprak in naam van het algemeen belang. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 20:55:33 schreef Iriacynthe het volgende: Wie zegt dat ik het over mezelf had? Ik sprak in naam van het algemeen belang. OK, éérlijk zeggen: welke van die namen had je zelf bedacht? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Bij de M en de HK was de frank nog niet gevallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 20:57:45 schreef Iriacynthe het volgende: Bij de M en de HK was de frank nog niet gevallen. katholieke theoloog Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Erg he. Dat krijg je als je te veel met evangelo's optrekt. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 21:04:13 schreef Iriacynthe het volgende: Erg he. Dat krijg je als je te veel met evangelo's optrekt. ja, geef Olorin maar de schuld. De werkelijkheid is dat je dat krijgt als je als katholiek theologie gaat studeren in Leuven Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Maar ik ging niet als katholiek theologie studeren in Leuven, ik ging als agnost godsdienstwetenschappen studeren in Leuven en kreeg de theologie er gratis bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 ah ja, ligt het dáár weer aan. Het was gratis, dus dan mag je geen eisen stellen Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Precies. Van dit topic wil ik altijd trouwen, ik ben zo belachelijk beïnvloedbaar. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 8 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 20:57:45 schreef Iriacynthe het volgende: Bij de M en de HK was de frank nog niet gevallen. Bij mij bij ME niet, al is het bij nader inzien wel een toepasselijke afkorting Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 8 september 2010 Rapport Share Geplaatst 8 september 2010 Quote: Op woensdag 08 september 2010 18:37:03 schreef Iriacynthe het volgende: Oh echt niet? Jammer hoor. Google eens op afbeelding van "satanist wedding cake", hij staat bovenaan bij de resultaten, een mooi pikzwart exemplaar met omgekeerde kruisen en een groot pentagram bovenop. En, het detail dat het echt helemaal afmaakt, in plaats van poppetjes staan er twee doodskisten bovenop. Ziet er an sich best mooi uit... maar al je gasten krijgen wel een zwarte/blauwe tong Link naar bericht Deel via andere websites
aegron 0 Geplaatst 9 september 2010 Rapport Share Geplaatst 9 september 2010 Het is dat mijn bruiloft al weer even geleden is, maar anders had ik deze taart wel gewild: Misschien kan ik mijn vrouw zo gek krijgen voor ons 12,5 jarig huwelijk, dan heb ik nog even om haar om te praten Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 9 september 2010 Rapport Share Geplaatst 9 september 2010 zelfs ik herken het je ziet amper meer dat het een taart is! Link naar bericht Deel via andere websites
aegron 0 Geplaatst 9 september 2010 Rapport Share Geplaatst 9 september 2010 Het probleem is alleen dat mijn familie ons zo raar zou aankijken (gelukkig heb ik mijn broertje en zusje al wat weten op te voeden, maar de rest...) Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Gave taarten! Hier om te spammen ook maar even plaatjes van onze trouwkaart Voorkant en achterkant (de rode lijn loopt dus door over de achterkant) Binnenkant We hebben hem zelf bedacht (eerlijk ideeën van andere kaarten gejat) en laten uitwerken door een drukkerij. Oja, en vriendlief is gek van olifantjes, vandaar.... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Ik vind hem geweldig!!! En ik ben zo blij voor jullie!! Echt geweldig! Ps. Doe je je husband-to-be de groetjes van me? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst 12 september 2010 Toffe kaart! Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2010 Inderdaad, echt leuk! Sowieso zijn kaarten met persoonlijke thema's superdelux! Het kost wat meer moeite, maar dan heb je ook wat. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst 13 september 2010 Lieve kaart annia! Een persoonlijke touch is altijd leuk Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 18 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 Ik moet volgens mij morgen voor mezelf en mijn aanstaande gaan bidden in de Mis (hardop, door de microfoon, bedoel ik ). Er wordt vanaf drie weken vantevoren elke zondag melding van gemaakt, en dat begint morgen. En morgen moet ik lezen (eerste lezing en voorbeden), vandaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 september 2010 Rapport Share Geplaatst 18 september 2010 veel trouwens, drie aankondigingen. Als er na de eerste niemand bezwaar maakt, lijkt me dat genoeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten