Spring naar bijdragen

je ultieme reis


Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ik zou graag ene keer met een vrachtwagen(showtruckversie) naar Zweden gaan, diverse truckshows daar bezoeken, en van de rust daar proeven. Eventueel daarna naar Noorwegen, zelfde doelen. Met een vrachtwagen hoeft trouwens niet per se, gewoon een vakantie is ook goed. Kan ik wat meer genieten van de matuur enzo daar. Diverse metalconcerten bezoeken kan er ook in gaan zitten... Verder nog niets uitgedacht.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Naar een gigantisch moeras in hartje Afrika waar, naar het schijnt, de laatst overlevende dinosauriërs leven. Hiervoor moet ik wel hitte, miljoenen insecten en een vijandige Afrikaanse regenwoud stam trotseren, maar het zal het waard zijn.

Om erachter te komen dat alles voor niks was en opgevreten te worden door Afrikaanse zuigbekvleerhanen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Om erachter te komen dat alles voor niks was en opgevreten te worden door Afrikaanse zuigbekvleerhanen.

Dat heet nou geloven, beste vriend. De een gelooft in iets, de ander denkt dat hij zijn verstand verloren heeft. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid