L. 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Hoi allemaal, Ik ben een studente aan de NHTV in Breda en als afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de evenementen die de EO organiseert. Zouden jullie mijn enquête in kunnen vullen zodat ik kan afstuderen? Het invullen duurt nog geen 5 minuten! Dit is mijn enquête: link Alvast heel erg bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Is Youtube een sociale netwerksite? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Ja. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Weer wat geleerd Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Ingevuld Link naar bericht Deel via andere websites
L. 0 Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Helemaal top dankjewel! Als je nog vrienden hebt die het voor me in kunnen vullen, graag natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Done Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Done Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Ik ook Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Mijn kerkverband staat er niet bij (Gereformeerde Gemeenten), maar ik heb Christelijk Gereformeerd aangeklikt. Daarnaast: Gereformeerd en Gereformeerd Synodaal zijn hetzelfde, het laatste bestaat zelfs niet meer. Gereformeerd zou ik vervangen door Gereformeerd (vrijgemaakt). Er bestaat geen Hersteld Nederlands Hervormde Gemeente, het kerkgenootschap heet Hersteld Hervormde Kerk Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Quote: Op woensdag 14 april 2010 15:46:06 schreef Raido het volgende: Mijn kerkverband staat er niet bij (Gereformeerde Gemeenten), maar ik heb Christelijk Gereformeerd aangeklikt. Daarnaast: Gereformeerd en Gereformeerd Synodaal zijn hetzelfde, het laatste bestaat zelfs niet meer. Gereformeerd zou ik vervangen door Gereformeerd (vrijgemaakt). Er bestaat geen Hersteld Nederlands Hervormde Gemeente, het kerkgenootschap heet Hersteld Hervormde Kerk Mischien de vlgende keer iets beter inlezen in de staat van het huidige kerkelijkke landschap? Link naar bericht Deel via andere websites
L. 0 Geplaatst 14 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Sorry dat er fouten instaan! Ik had het lijstje met kerkverbanden van de EO gekregen en dacht dat zij daar wel goed inzicht in hadden. Valt dus een beetje tegen haha Helaas kan ik mijn enquête niet meer aanpassen terwijl hij al online staat, zonder de resultaten tot nu toe te verliezen. Wel bedankt voor de feedback en natuurlijk helemaal bedankt voor het invullen!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Done. Hoop dat het niet erg is dat ik geen Nederlander ben. Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 done... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Quote: Op woensdag 14 april 2010 16:35:41 schreef L. het volgende: Sorry dat er fouten instaan! Ik had het lijstje met kerkverbanden van de EO gekregen en dacht dat zij daar wel goed inzicht in hadden. Valt dus een beetje tegen haha Helaas kan ik mijn enquête niet meer aanpassen terwijl hij al online staat, zonder de resultaten tot nu toe te verliezen. Wel bedankt voor de feedback en natuurlijk helemaal bedankt voor het invullen!! Ja, de EO heeft wel vaker met het inschatten van de achterban. Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 14 april 2010 Rapport Share Geplaatst 14 april 2010 Hier ook: gedaan! Link naar bericht Deel via andere websites
Kluivertnr1 0 Geplaatst 15 april 2010 Rapport Share Geplaatst 15 april 2010 Quote: Op woensdag 14 april 2010 16:56:24 schreef Iriacynthe het volgende: Done. Hoop dat het niet erg is dat ik geen Nederlander ben. Dat denk ik niet dat wat uitmaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
L. 0 Geplaatst 16 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Nee, het maakt niks uit dat je niet uit Nederland komt! Bedankt voor het invullen!! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Quote: Op vrijdag 16 april 2010 00:15:38 schreef Kluivertnr1 het volgende: [...] Dat denk ik niet dat wat uitmaakt. Kan me voorstellen van wel, aangezien niet-Nederlanders algemeen genomen niet zo vertrouwd zijn met de EO en dat hele evenement (zie, ik ben de naam ervan al vergeten ). Aangezien de vragenlijst ook meer algemeen ging over interesse in christelijk evenementen, dacht ik niet dat het een probleem zou zijn hoor, maar ik vermeld het toch even. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Ik heb 'm al eerder ingevuld, als vrijgo maar het vakje 'gereformeerd' aangeklikt, 'anders protestants' is ook weer zowat. Beetje slecht verhaal dan van de EO, dat ze dat niet op een rijtje hebben (het is natuurlijk ook lastig met een X aantal kerkgenootschappen..). Link naar bericht Deel via andere websites
Mies777 0 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Ik heb hem ingevuld hoor, leuke enquete! Zou je die van mij ook willen invullen? Zie dit topic: link Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 april 2010 Rapport Share Geplaatst 16 april 2010 Quote: Op vrijdag 16 april 2010 12:15:27 schreef Ursa het volgende: Ik heb 'm al eerder ingevuld, als vrijgo maar het vakje 'gereformeerd' aangeklikt, 'anders protestants' is ook weer zowat. Beetje slecht verhaal dan van de EO, dat ze dat niet op een rijtje hebben (het is natuurlijk ook lastig met een X aantal kerkgenootschappen..). Ach, hangt een beetje van de persoon af die de EO vertegenwoordigt... link Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst 19 april 2010 done! Link naar bericht Deel via andere websites
L. 0 Geplaatst 22 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2010 Hoi allemaal, Ten eerste wil ik iedereen die mijn enquête al heeft ingevuld, heel erg bedanken! Mijn enquête is nog 2 dagen open dus als iedereen die mijn enquête nog niet hebben ingevuld dit nog kunnen doen, heel erg graag! De enquête is: link Alvast bedankt!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten