Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Mijn broertje werd dit clipje toegestuurd. Het is van een Belgische hip hop band. Op zich niets mis mee, maar op het einde maken ze het toch een beetje te bond in een kerk Ik vind dat ze zo iets moesten verbieden... waarschijnlijk zenden ze dit allemaal uit op tv enzo Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ik had erger verwacht, maar tis niet echt 'normaal' nee. Had van mij ook heel wat respectvoller gemogen. Maar vebieden gaat me wel wat te ver. Het is trouwens 'shokkend' of 'shocquerend'. Misschien is dat laatste woord wel een beetje ouderwets gespeld van mij, maargoed. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Ai, dat kan ik niet meer veranderen Ik vind het gewoon een beetje erover. Ze lachen met een begrafenis... Dat is onrespectvol. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 01:29:08 schreef annzie het volgende: Het is trouwens 'shokkend' of 'shocquerend'. Misschien is dat laatste woord wel een beetje ouderwets gespeld van mij, maargoed. Het is 'choquerend' of 'schokkend'. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 01:41:18 schreef Kurt het volgende: [...] Het is 'choquerend' of 'schokkend'. Dat eerste is een tikfout. Dat tweede is omdat ik niet goed wist hoe het gespeld moest worden. Ik beken schuld xD Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Topictitel dan maar verbeterd Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Achja, mensen die geen muziek kunnen maken proberen op een andere manier de aandacht te trekken he. Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 01:24:29 schreef Eliepeters het volgende: Mijn broertje werd dit clipje toegestuurd. Het is van een Belgische hip hop band. Op zich niets mis mee, maar op het einde maken ze het toch een beetje te bond in een kerk Ik vind dat ze zo iets moesten verbieden... waarschijnlijk zenden ze dit allemaal uit op tv enzo Als je vind dat er met het 'liedje' op zich niets mis is snap ik niet waar je je druk over maakt. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 01:24:29 schreef Eliepeters het volgende: Ik vind dat ze zo iets moesten verbieden... En weer andere mensen vinden dat je bepaalde christelijke en andere religieuze uitingen moet verbieden. Gelukkig maar dat er zoiets als vrijheid van meningsuiting bestaat, heh? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 op iemand zijn graf dansen is toch geen christelijke of religieuze uiting? Dat is toch blasfemie? Stel dat die jongens hetzelfde scenario in een Moskee zou doen? Dan zou er toch een "jihad" boven hun hoofd hangen? Of ben ik dan zo ouderwets? Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Maar waarom vind je het liedje op zich wel ok? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Hm, als ik het goed zie kruipt daar volgens mij iemand een Tabernakel in, dus waar de geconsacreerde Hosties bewaard worden. Beetje erg NCRV-niveau dus, zeg maar. Alhoewel ik het bij nader inzie niet zeker weet; het kan ook gewoon een gordijn zijn, zoals je vrijwel altijd in aula's van uitvaartcentra ziet. Het altaar is dan wat verwarrend en kan met die gordijnen zo doen lijken alsof er een Tabernakel op staat. Daar het een katholiek altaar lijkt (kaarsjes, hoger tafelblad, marmer, tegen de gordijnwand gezet) en het een Belgische clip is, is de gedachte dat hij een Tabernakel inkruipt echter niet heel vergezocht. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 @Eliepeters, Blasfemie is het niet, maar zeker niet fatsoenlijk.. Helaas kan ik het filmpje pas vanavond zien (of iemand moet me even de zoekterm/titel doorgeven zodat ik 'm op mijn foon kan opzoeken). Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 11:20:50 schreef Eliepeters het volgende: Stel dat die jongens hetzelfde scenario in een Moskee zou doen? Dan zou er toch een "jihad" boven hun hoofd hangen? Of ben ik dan zo ouderwets? En je punt is? Als je op een KKK bijeenkomst zegt dat negers OK zijn kun je ook een paar klappen voor je snoetje verwachten. Dat zegt meet over KKK mensen dan over jouw mening over negers denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Rosanne! 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Dit vind ik net zoiets als dat je zegt: O gisteren vloekte er een man toch! Hij schreeuwde heel hard: ........... (en dat de vloek zeggen). Dan ben je precies hetzelfde bezig volgens mij.. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 15:45:17 schreef Rosanne! het volgende: Dit vind ik net zoiets als dat je zegt: O gisteren vloekte er een man toch! Hij schreeuwde heel hard: ........... (en dat de vloek zeggen). Dan ben je precies hetzelfde bezig volgens mij.. Link naar bericht Deel via andere websites
Rosanne! 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 15:51:35 schreef JoostG het volgende: [...] Ik bedoel dat je de 'zonde' van iemand anders doorverteld. Dat filmpje word nu getipt aan al deze mensen hier. Met welk doel? Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Dat clipje is toch logisch? Ze zijn nou eenmaal 'om te kotsen'. Als je een filmpje eronder zet vol met respect, zijn ze niet 'om te kotsen'. Dan is dus de grap weg. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 11:30:24 schreef RobertF het volgende: Hm, als ik het goed zie kruipt daar volgens mij iemand een Tabernakel in, dus waar de geconsacreerde Hosties bewaard worden. Beetje erg NCRV-niveau dus, zeg maar. Alhoewel ik het bij nader inzie niet zeker weet; het kan ook gewoon een gordijn zijn, zoals je vrijwel altijd in aula's van uitvaartcentra ziet. Het altaar is dan wat verwarrend en kan met die gordijnen zo doen lijken alsof er een Tabernakel op staat. Daar het een katholiek altaar lijkt (kaarsjes, hoger tafelblad, marmer, tegen de gordijnwand gezet) en het een Belgische clip is, is de gedachte dat hij een Tabernakel inkruipt echter niet heel vergezocht. Ik heb nog nooit zo'n groot/breed gordijn voor een tabernakel gezien. Nee, ik denk niet dat die vent op z'n kop op een altaar stond ... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Nog een gedachte.... is het wel eens bij iemand opgekomen dat het hier om een filmset gaat? Ik weet niet of het paaptechnisch een probleem is als ik een altaar nabouw en daar onpaapse dingen mee doe? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 *zucht* Limburgers. Verder lijkt het me ook gewoon waarschijnlijk dat het een filmset is. Ik vind het niet erg smaakvol, maar verbieden, alsjeblieft zeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ben ik dan zo fout? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 - Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2010 Ja, dat is ook weer zo. Nou ja, dan nog blijft het natuurlijk een weinig verheffend filmpje, al iets het niveau dan iets hoger dan het NCRV-niveau. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2010 Quote: Op donderdag 18 maart 2010 15:45:17 schreef Rosanne! het volgende: Dit vind ik net zoiets als dat je zegt: O gisteren vloekte er een man toch! Hij schreeuwde heel hard: ........... (en dat de vloek zeggen). Dan ben je precies hetzelfde bezig volgens mij.. ik begrijp wel wat je bedoelt.. maar aan andere kant kun je soms niet eerlijk oordelen als je eigelijk niet weet waar t over gaat.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten