Spring naar bijdragen

[Spel] Raad het plekje


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 316
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Een wilde gok: de Waterpoort te Sneek?

Echt een volslagen wilde gok hoor ...


Samengevoegd:

Bij nader inzien vroeg ik mij af of ik duidelijk genoeg had gemaakt dat het hier een wilde gok betreft. Die natuurlijk zomaar zou kunnen kloppen, dat is een van de kenmerken van een gok, maar toch. Het is en blijft een gok. Echt.


Samengevoegd:

Volkomen gegokt hoor. Had ik dat al gezegd?


Samengevoegd:

Even terzijde: ik had vroeger een wiskunde leraar met een prominente neus. Wanneer hij een berekening op het bord schreef en aan ons vroeg wat de uitkomst was, kwam het antwoord: "Ja meneer, het is en blijft een gok, maar ik denk ..."


Samengevoegd:

Waterpoort, Sneek, die woorden kwamen zomaar bij mij op. Dus ik dacht: "ik waag een gokje".


Samengevoegd:

Ja, nou blijf ik er te lang over nadenken en dan ga ik toch weer twijfelen. Ken je dat? Dat je toch begint te twijfelen?

En dan denk ik: "Nee Ruud, je moet gewoon op je intuïtie afgaan, daar moet je op vertrouwen".

Maar ja, soms zegt mijn intuïtie dat ik vooral niet op mijn intuïtie af moet gaan. Dan helpt alleen een stevige borrel nog.

Die heb ik nu niet. Ik heb wel een lekkere Affligem Dubbel, dat werkt ook.

Kortom, ik volg mijn intuïtie en gok: Waterpoort te Sneek.

En dan nu maar in spanning afwachten ...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad een grensplaatsje, en zoveel zijn er niet in NL, dus zo moeilijk kan het niet zijn.

Maar het is wel grappig, want aan de ene kant van deze straat staan Nederlandse lantarenpalen en aan de andere kant Duitse.

Het gebouw wat je hier ziet is ook erg belangrijk. Het gedeelte boven de weg is bedoeld voor integratie tussen de twee oude generaties die in de verschillende gebouwen aan weerszijde van de weg..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid