WonderfulStar 0 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Dromeland? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Haha. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Met andere woorden: Ik verveel me en ga daarom nutteloze reacties plaatsen. Geef me een virituele schop onder m'n ass als ik te irritant wordt XD Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Een wilde gok: de Waterpoort te Sneek? Echt een volslagen wilde gok hoor ... Samengevoegd: Bij nader inzien vroeg ik mij af of ik duidelijk genoeg had gemaakt dat het hier een wilde gok betreft. Die natuurlijk zomaar zou kunnen kloppen, dat is een van de kenmerken van een gok, maar toch. Het is en blijft een gok. Echt. Samengevoegd: Volkomen gegokt hoor. Had ik dat al gezegd? Samengevoegd: Even terzijde: ik had vroeger een wiskunde leraar met een prominente neus. Wanneer hij een berekening op het bord schreef en aan ons vroeg wat de uitkomst was, kwam het antwoord: "Ja meneer, het is en blijft een gok, maar ik denk ..." Samengevoegd: Waterpoort, Sneek, die woorden kwamen zomaar bij mij op. Dus ik dacht: "ik waag een gokje". Samengevoegd: Ja, nou blijf ik er te lang over nadenken en dan ga ik toch weer twijfelen. Ken je dat? Dat je toch begint te twijfelen? En dan denk ik: "Nee Ruud, je moet gewoon op je intuïtie afgaan, daar moet je op vertrouwen". Maar ja, soms zegt mijn intuïtie dat ik vooral niet op mijn intuïtie af moet gaan. Dan helpt alleen een stevige borrel nog. Die heb ik nu niet. Ik heb wel een lekkere Affligem Dubbel, dat werkt ook. Kortom, ik volg mijn intuïtie en gok: Waterpoort te Sneek. En dan nu maar in spanning afwachten ... Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Het klopt hoor! Mooi ding trouwens! Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Quote: Op vrijdag 03 september 2010 00:12:01 schreef Rudibu het volgende: blablabla Holy doolies, niet meer zoveel koffie drinken hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Quote: Op vrijdag 03 september 2010 04:49:28 schreef Esther het volgende: [...] Holy doolies, niet meer zoveel koffie drinken hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Ghehehe... ja, net zoiets als crikey Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Jup, Rubidu! Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Holy doolies... scháttig! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Krijgen we nog een nieuwe opgave of gaan we verder keuvelen over Australie? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Ik bedoel, dan kunnen we natuurlijk net zo goed dit doen: Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Rode berg in Australië Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Joh! Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Okee, we gaan weer verder met Nederland: Verdeeld is hier het grootst, en toch lijkt het ook weer niet te bestaan... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Blumen = duits, ik gok de scheiding tussen Oost en Westduitsland, daar ergens bij de Berlijnse muur. Tussen Nederland en Polen in zegmaar Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Nederland, zegt ze.. En dan zie je een foto van een auto met een duits kenteken en 'Blumen' op de gevel van de winkel... Maar het zal een grensplaats zijn.... Vaals? Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Nee, geen Vaals. Maar, ja, grappig he?! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 3-landenpunt Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Nee Heb nog wel een andere foto, maar dan vinden jullie het zo.. Willen jullie dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Misschien zou je iets meer tips kunnen geven. Iets dat het net iets makkelijker maakt, maar niet meteen het antwoord verraad? Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Het is inderdaad een grensplaatsje, en zoveel zijn er niet in NL, dus zo moeilijk kan het niet zijn. Maar het is wel grappig, want aan de ene kant van deze straat staan Nederlandse lantarenpalen en aan de andere kant Duitse. Het gebouw wat je hier ziet is ook erg belangrijk. Het gedeelte boven de weg is bedoeld voor integratie tussen de twee oude generaties die in de verschillende gebouwen aan weerszijde van de weg.. Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Dinxperlo? Samengevoegd: En dat gebouw is een seniorenvoorziening Samengevoegd: Link Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Ja precies. Aan de ene kant is het een Nederlands verzorgingstehuis en de ander een Duits. Dit is ook nog een leuk plekje in Dinxperloo: Maar jij mag de volgende doen! Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Haha ik kan nu niet, dus iemand anders mag wel weer een uitkiezen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten