Jyoti 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Luxuria, hoe weet je eigenlijk die dingen over de islam? Niet om rottig te doen, helemaal niet, het valt me gewoon op dat jij als christen toch best wel eens de islam verdedigt en dingen over de islam aanhaalt die niet elke christen weet. Dat maakt me nieuwsgierig hoe je daaraan komt. Islamitische vrienden, bepaalde studie-achtergrond, gewoon een interesse van je? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ik ben geen christen en ik ben een tijdje redelijk fanatiek moslim geweest. Nu nog heel laks.. dus ik probeer mijn goede daden-teller wat op te krikken door hier af en toe tegen onjuistheden in te gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Oh, daar had ik geen idee van, ik dacht altijd dat je christen was. Ok, misverstand opgehelderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 00:27:09 schreef Luxuria het volgende: nou vrouwen hebben anders van nature meer behoefte aan 1 trouwe man, en mannen aan meer vrouwen om zich voort te kunnen planten.. 70 mannen zal voor geen enkele vrouw echt een beloning zijn. 70 bloedmooie vrouwen voor een man wel, en elke man die anders beweert liegt. Kul. Grosso modo mag het wellicht zo zijn dat mannen de behoefte hebben aan meer vrouwen en dat vrouwen genoegen nemen met een enkele vrouw (waar opzich ook al wat vraagtekens bij te stellen zijn), maar denken dat dit opgaat voor elke individuele man is onzinnig. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op maandag 01 maart 2010 22:23:42 schreef wortel het volgende: Vrij gaan en staan waar ze willen? Wanneer ze in de kerk zijn MOETEN ze zwijgen. Je geeft zelf al aan dat de vrouw in het christendom zich ook moet bedekken met een hoofddoek. In het huwelijk is de vrouw lager in rang dan de man, de man heeft iets over haar te zeggen en niet andersom. Ze mag niet altijd bepalen met wie ze trouwt, zoals ik hierboven al aangaf met haar verkrachter bijvoorbeeld. Maar ook mannen moeten dingen in het Christendom. Een man is het hoofd van het gezin, maar hij moet haar lief hebben en zo zijn er meer dingen. Daarnaast dat mannen en vrouwen niet hetzelfde mogen en doen betekent dat ze niet gelijk zijn, niet dat ze niet gelijkwaardig zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op maandag 01 maart 2010 21:34:57 schreef Ursa het volgende: @wortel: ik denk niet dat het helpt als je ons komt vertellen wat we zouden moeten geloven. Je haalt me de woorden uit de mond. En nu ga ik mij met rasse schreden naar de rivier spoeden om mijn tien bloedjes van kinderen te baden en de was te doen. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 07:43:00 schreef Machiavelli het volgende: [...] Kul. Grosso modo mag het wellicht zo zijn dat mannen de behoefte hebben aan meer vrouwen en dat vrouwen genoegen nemen met een enkele vrouw (waar opzich ook al wat vraagtekens bij te stellen zijn), maar denken dat dit opgaat voor elke individuele man is onzinnig. Mach, jongen. Wat modern. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 07:43:00 schreef Machiavelli het volgende: [...] Kul. Grosso modo mag het wellicht zo zijn dat mannen de behoefte hebben aan meer vrouwen en dat vrouwen genoegen nemen met een enkele vrouw (waar opzich ook al wat vraagtekens bij te stellen zijn), maar denken dat dit opgaat voor elke individuele man is onzinnig. Het is daarnaast minstens opmerkelijk dat mensen zich in de moslimhemel kennelijk nog richten naar voortplantingsdriften die bepaald worden door evolutionaire druk. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 09:23:28 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Mach, jongen. Wat modern. Link naar bericht Deel via andere websites
BouG 0 Geplaatst 6 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 @ Eli7: Ook voor de vrouw geldt dat zij alles maar dan ook alles mag wensen in het paradijs. Ze krijgt wat ze maar wil en waar ze ook maar naar verlangt. Link naar bericht Deel via andere websites
menelikboy 0 Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 @ wortel, ben je niet christen? Dat kan je toch zelf ook allemaal nalezen uit de bijbel toch? Je doet alsof dit allemaal nieuw voor je is en toch weetje wel fijntjes de negatieve kanten op te noemen uit de bijbel over de vrouw. Nou noem dan eens een keer iets positiefs over Jezus en zijn omgang met vrouwen, even kijken of je dan nog tegenargumenteert. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2010 Quote: Op zaterdag 06 maart 2010 01:03:04 schreef wortel het volgende: @ Eli7: Ook voor de vrouw geldt dat zij alles maar dan ook alles mag wensen in het paradijs. Ze krijgt wat ze maar wil en waar ze ook maar naar verlangt. 70 maagden? (maar dan de mannelijke variant) Link naar bericht Deel via andere websites
BouG 0 Geplaatst 7 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 maart 2010 Wat jij wil Eli7... Link naar bericht Deel via andere websites
Fatima 0 Geplaatst 12 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2010 de profeet Mohammed vzmh heeft gezegd: "De beste onder jullie is degene die de vrouwen goed behandelt." Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten