Spring naar bijdragen

niet zoeken maar gevonden worden


Aanbevolen berichten

hey hey! m'n eerste topic.. wel een beetje een gekke misschien.. maar toch

Ik ben niet 'zoekende' maar ik wil graag tegen komen hahapuh2.gif

maar hoe kan ik nou een gelovig meisje tegen komen?

ben best wel alleen in m'n geloof en ken verder maar heeel weinig mensen van mijn leeftijd die ook geloven.

ik heb wel vaker een vriendin gehad.. maar ik miste altijd het geloof bij de ander.. terwijl het zo belangrijk voor me is..

iemand tips ? bloos.gif hihi

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@ andere jas.

ik hou d'r niet zo van om me 'te koop aan te bieden' op zo'n site..

net alsof je jezelf op marktplaats zet .. vind je niet?

Nou ja, je hebt ook een myspace zie ik da's hetzelfde, maar dan voor je muziek. puh2.gif Maar ik kan mij je bezwaren wel voorstellen hoor, en natuurlijk is het leuker als het spontaan gebeurt. Maar ik heb een hoop verhalen gehoord van mensen die via dat soort sites wel de liefde van hun leven zijn tegen gekomen. En ook minder dan dat hoor, mensen die gewoon daar vrienden hebben gevonden, of gewoon altijd wat te babbelen hebben via de site, voor de loze uurtjes achter de PC. Ikzelf heb ook zo'n account gehad, ik heb er bijna een band aan overgehouden. widegrin.gif Voor de rest was het wel interessant om te zien dat vooral vrouwen tussen de 27-36 die werkzaam waren in de zorg mijn profiel bekeken.

Nou ja, in ieder geval vind ik het niet minder te koop zetten dan bijvoorbeeld een bijeenkomst met christenen opzoeken en daar rondneuzen naar prooi ofzo. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@ andere jas.

ik hou d'r niet zo van om me 'te koop aan te bieden' op zo'n site..

net alsof je jezelf op marktplaats zet .. vind je niet?

Als je de technologie even wegdenkt is het gewoon hetzelfde als het altijd al was hoor, alleen makkelijker, sneller en efficienter. Ik heb mijn wederhelft ook vaan internet afgeplukt en het bevalt prima.

Overigens bied je jezelf nu ook min of meer "te koop" aan op internet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmm, ik snap het wel hoor, die aversie tegenover dating-sites. Nuja, niet alleen sites, dingen als speeddaten of blind dates ofzo hebben me ook nooit aangetrokken. Op mij komt het al snel een beetje geforceerd over. Ik vind het fijner als dingen gewoon spontaan ontstaan in situaties (offline of online knipoog_dicht.gif) waarin je interessante mensen leert kennen. Maar goed ja, als de dingen niet spontaan ontstaan zonder dat je specifiek zoekt naar een date, en je wilt wel erg graag een relatie, dan kan zo'n site misschien wel een uitkomst zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken huwelijken die zonder internet ook niet zo snel tot stand waren gekomen yes.gif Niets mis mee hoor.

Dit topic is ook een beetje jezelf aanbieden knipoog_dicht.gif Op funkyfish is het volgens mij echt geen vleesmarkt hoor, dat is wat je er zelf van maakt. Er zijn zat mensen die een account hebben en laagdrempelig rondneuzen en je hebt weer mensen die alles daten wat ze tegenkomen puh2.gif De keus is aan jou knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Datingsite kun je van twee kanten bekijken

1) jezelf aanbieden

2) laten weten dat je beschikbaar bent

't Is maar net hoe je het aanpakt denk ik knipoog_dicht.gif

Op zich vind ik die terughoudendheid voor datingsites niet raar hoor, maar als je het zo laagdrempelig houdt als je zelf wil is het denk ik minder 'vreemd'. Tja, nooit geschoten altijd mis he smile.gif

Nog meer tips: als je het leuk vind kun je naar Opwekking gaan, en wat rondhangen op het jongerenterein. Of EO-jongerendag, Flevo festival zijn ook plekken waar veel jongeren samenkomen. En neus eens rond of er concerten in de buurt zijn of activiteiten die door kerken worden georganiseerd. Ohja: studentenvereniging! Daar kom je ook jonge mensen tegen smile.gif

En wie weet vind je misschien niet zo snel een vriendinnetje, maar maak je tot die tijd een hoop gelovige vrienden, da's altijd mooi meegenomen. (en die vrienden kennen weer mensen die mensen kennen, etc)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Studentenverenigingen zijn soms inderdaad net grote relatiefabrieken. widegrin.gif En voor de rest is het inderdaad vooral een kwestie van de plaatsen opzoeken waar je andere christelijke jongeren kunt verwachten. Overigens, naar wat voor kerk ben je dan op zoek in de regio Eindhoven?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

heey eli! ben op zoek naar een protestantse kerk!

t hoeft niet perse een baptisten gemeente te zijn.

gewoon een warme gezellige gemeente met het liefst ook wat leeftijdsgenoten (in de 20) en vrolijke muziek
big-smile.gif

Ik weet zelf van de Nederlands Gereformeerde Kerk in Eindhoven dat ze daar een behoorlijke actieve jeugdgroep hebben. Nu hebben ze op zondag niet direct vrolijke muziek, meestal orgel, soms piano/gitaar. Maar de jeugdgroep zelf is echt positief en gezellig met elkaar bezig. De preken zijn daar verder ook goed en ze behoren (gelukkig) tot de wat meer orthodoxe NGK-gemeentes. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid