Marillion 0 Geplaatst 15 november 2010 Rapport Share Geplaatst 15 november 2010 Quote: Op maandag 15 november 2010 02:49:16 schreef Jipperd het volgende: Naar geruchten begrepen dat Motorhead misschien straks ook op mijn lijstje kan, gewoon, omdat het kan Ik kan je Motorhead aanbevelen. Ik heb ze dit jaar op Roskilde gezien. Lemmy is een Rock'nRoll-held! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 23 november 2010 Rapport Share Geplaatst 23 november 2010 Oh, ik ben nu echt even intens gelukkig! The Chariot en MyChildren MyBride komen naar mijn mooie woonplaats. Daar ga ik zeker heen! En binnenkort naar The Devil Wears Prada en naar A Day To Remember. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Gisteravond naar Woven Hand geweest in Hedon, Zwolle. Wel raar dat er tekstueel gezien een donderpreek van het podium afkomt en er mensen hier en daar op staan te dansen. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 ja, dat heeft mij ook wel eens bevreemd bij een concert van woven hand. Hoe was het verder? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Het was een goed concert, sfeer over de hele avond was wel intens, alles aan elkaar gespeeld met tussen de nummers iets van soundscapes en de zanger die stukken tekst, zo nu en dan van nummers die niet eens gespeeld werden, erdoorheen zong/zei. Zaal was vol met verdacht veel overhemden, brillen en grijze haren. Maar de band weet op een of andere manier zo je aandacht te vangen, vooral Edward, je houd em de hele tijd in de gaten. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Dinsdag misschien naar All That Remains, Soilwork en Caliban. The Devil Wears Prada gaat niet meer door. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 All That Remains was vet. Soilwork vond ik de saaiste band ooit. En Caliban heb ik nauwelijks meegeregen. Ik heb weer een paar dingen aan de agenda toegevoegd 9 februari misschien naar A Day To Remember 22 april ga ik naar Groezrock, waar echt te veel toffe bands staan 20 mei naar Dance Gavin Dance Link naar bericht Deel via andere websites
Dolfijntje 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 ik ben altijd te laat met kaartjes Ik wil wel naar Sziget festival een keer in Hongarije! Link naar bericht Deel via andere websites
WillemV 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 mss wel graspop dit jaar, maar de examens kunnen daar een stokje voor steken, helaas :-( Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Quote: Op donderdag 20 januari 2011 15:12:54 schreef Dolfijntje het volgende: ik ben altijd te laat met kaartjes Ik wil wel naar Sziget festival een keer in Hongarije! Ben ik afgelopen jaar geweest en: ikzegdoen! Echt geweldig om mee te maken Dit jaar ga ik er niet heen.. helaas niemand om mee te gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Ik ga zondag naar het concertgebouw, naar Rachmaninoff. Heb er heel veel zin in. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 11 februari met wat vrienden naar The Hot Stewards in 's-Hertogenbosch met meteen een 80's party. En ik ga dit jaar waarschijnlijk een dag naar Graspop. En nog wat dubstep en drum 'n bass op de agenda staan. Waarschijnlijk zelfs er een keer voor naar Antwerpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 5 februari vindt in 's-Hertogenbosch de eerste editie van Schurkenbiefstuk plaats. Twee dj's, diverse muziek: soul, funk, broken beats, house, et cetera. Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een te gekke avond. Meer informatie volgt snel! Link naar bericht Deel via andere websites
Eruption 0 Geplaatst 20 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 13 Mei naar Scream it like you mean It tour in Tivoli en 8 Juni naar Iron Maiden in 't Gelredome Moet wel leuk worden allebei. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2011 Quote: Op vrijdag 21 januari 2011 00:17:04 schreef Kurt het volgende: 5 februari vindt in 's-Hertogenbosch de eerste editie van Schurkenbiefstuk plaats. Twee dj's, diverse muziek: soul, funk, broken beats, house, et cetera. Het wordt naar alle waarschijnlijkheid een te gekke avond. Meer informatie volgt snel! Ik ben erbij Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Quote: Op vrijdag 21 januari 2011 00:33:12 schreef Eruption het volgende: 13 Mei naar Scream it like you mean It tour in Tivoli en 8 Juni naar Iron Maiden in 't Gelredome Moet wel leuk worden allebei. Ja, Scream It Like You Mean It! Vet! Zit nog te twijfelen of ik ga. We Came As Romans en Miss May I staan nl. ook op Groez. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 21 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik ga vandaag naar DJ paul elstak Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2011 Ik dacht gisteren heel helder: Ik ga dit jaar naar Glastonbury! Helaas natuurlijk allang uitverkocht... Fail.. Link naar bericht Deel via andere websites
muymchick 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ik ga naar het freeland festival, bevrijdingsfestival zwolle, flatfoot 56 in de kelder in amersfoort, en niet te vergeten het flevofestival. maar ik hoop dat ik naar nog meer concerten, festivals en feesten ga. ja ik lees net dat P.O.D. naar nederland komt op 3 juni treden ze op Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 4 Juni ga ik naar een concert van Neal Morse in Zoetermeer, Jihaaaaaa(d) Twee en half uur genieten van 's werelds beste prog-rock en nog eens Christelijk ook. Toevallig meer mensen hier die er heen gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 4 Juni ga ik naar een concert van Neal Morse in Zoetermeer, Jihaaaaaa(d)Twee en half uur genieten van 's werelds beste prog-rock en nog eens Christelijk ook. Toevallig meer mensen hier die er heen gaan? Dat is NIET 's werelds beste prog-rock (Het komt niet in de buurt, de laatste albums althans). Link naar bericht Deel via andere websites
tigerente 0 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 4 Juni ga ik naar een concert van Neal Morse in Zoetermeer, Jihaaaaaa(d)Twee en half uur genieten van 's werelds beste prog-rock en nog eens Christelijk ook. Toevallig meer mensen hier die er heen gaan? Ik ga waarschijnlijk naar Zwolle. Ik wil heel graag, maar wil eigenlijk niet alleen (niet gezellig enzo, en vooral, ik moet er 100km voor reizen dus zoek iemand om me wakker te houden op de terugreis ). En daarbij is eea ook nog even afhankelijk van de planning verder (vlieg rond die datum ook naar USA, anders was ik er wel in Zoetermeer bij geweest mét zeker weten vrienden). Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Yes! Vanavond The Chariot en MyChildren MyBride. En maandag naar Sonata Arctica. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik ga binnenkort naar Patrick Wolf, daar kijk ik wel erg naar uit, al jarenlang toch een van mijn favoriete artiesten. Ontzettend getalenteerde jongen. En nog leuk om te zien ook, stel je voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Yes! Vanavond The Chariot en MyChildren MyBride.En maandag naar Sonata Arctica. Oh noes! Jaloers! Ik wist niet dat SA in Nederland kwam optreden. * Draagt nu een SA Colors last a lifetime and fade to grey t-shirt Mach ich mitkommen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten