Hongerige Wolf 0 Geplaatst 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2010 SAUERBREIJ SAUERBREIJ SAUERBREIJ!! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2010 snowboarden veel leuker om naar te kijken dan schaatsen Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 26 februari 2010 13:58:08 schreef Mr. Emilio het volgende: Goud voor Nederland bij de heren... gelukkig toch nog 100 gouden medailles gehaald Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 Quote: Op vrijdag 26 februari 2010 23:05:29 schreef Dagmar het volgende: Anni zou toch niet meedoen in de ploegenachtervolging? jawel... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 Quote: Op vrijdag 26 februari 2010 23:34:06 schreef hopeloos het volgende: snowboarden veel leuker om naar te kijken dan schaatsen Wel als je wint... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 Nee, ook als je niet wint. Het is een mooiere sport met veel meer actie dan schaatsen. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 en dan mag Sven de vlag dragen vanavond. Daarna is het voorlopig weer gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 De bloopers, grappige en mooie momenten van Vancoucer: link Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Hockey is toch wel erg leuk om eens naar te kijken, vooral zo'n finale met alleen maar absolute topspelers. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 eensch Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Quote: Op zondag 28 februari 2010 16:04:53 schreef Mr. Emilio het volgende: en dan mag Sven de vlag dragen vanavond. Daarna is het voorlopig weer gedaan. Dat Sven dat mag doen slaat nergens op. Sauerbrij haalt de 100e gouden medaille, en de eerste in de sneeuw voor NL. Zoiets unieks had beloont moeten worden. Wüst is voor de 2e keer (op 2 verschillende afstanden, op 2 olympiades) Olympisch kampioen. Ook dat is beloningswaardig. Sven haalde 1 goud waar er minimaal 3 verwacht werden. Dat is nog steeds een prestatie maar ik zie dit als een soort troostprijs. Of een commerciële zet. De foute wissel gaan ze helemaal uitbuiten. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Iemand de halve finale van de vrouwen-ploegenachtervolging gezien? Die finish van Friesinger: Geweldig! Toch heeft ze haar beste tijd wel gehad denk ik Hier de beelden: link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Wat een ijshockeyfinale! In de Sudden Death Canada met het goud ervandoor! Fantastisch om te zien Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 28 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2010 Zo hoort de OS te eindigen idd. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Quote: Op maandag 01 maart 2010 00:04:12 schreef Mister_L het volgende: Wat een ijshockeyfinale! In de Sudden Death Canada met het goud ervandoor! Fantastisch om te zien Ik was voor de USA. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2010 Ik niet Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Ik vond het wel grappig dat ik nog heel veel namen van het toernooi herkende van een jaar of 8-10 geleden toen ik nog fanatiek NHL (EA Sports) speelde... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Weet je dat ik dat ook vond?? Ik speelde vroeger ook erg fanatiek NHL en kende ook nog een hoop namen, wel grappig om te zien. Ik zag Marleau (weet niet of ik het goed schrijf) en dacht: He! Die ken ik van dat spel! Toen ben ik wat meer op de namen gaan letten Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Quote: Op dinsdag 02 maart 2010 09:49:36 schreef Mister_L het volgende: Weet je dat ik dat ook vond?? Ik speelde vroeger ook erg fanatiek NHL en kende ook nog een hoop namen, wel grappig om te zien. Ik zag Marleau (weet niet of ik het goed schrijf) en dacht: He! Die ken ik van dat spel! Toen ben ik wat meer op de namen gaan letten Ik denk 60% van de canadese ploeg en ook nog flink wat finnen, tjechen, amerikanen, russen, zweden en een verdwaalde duitser? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Medvedev woest over 'slechtste Spelen ooit' MOSKOU - De Russische president Dmitri Medvedev heeft na de slechtste Olympische Winterspelen ooit voor zijn land maatregelen aangekondigd. Als het aan de baas van het Kremlin ligt, stappen alle betrokken bestuurders in ieder geval op. ‘Als ze niet zelf vertrekken, helpen we ze graag’, zei de president tegen persbureau Interfax. Medvedev noemde vooralsnog geen namen van verantwoordelijken voor het slechte presteren. De Russen wonnen in Vancouver slechts vijftien medailles waarvan drie gouden, ongeveer de helft van het verwachte aantal. Over vier jaar zijn de Winterspelen in het Russische Sotsji. Het lijkt er in ieder geval op dat de minister van sport, Vitali Moetko, en de voorzitter van het nationaal olympisch comité, Leonid Tsjagatsjov, worden geslachtofferd. bron Het is wat Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Wat krijgen ze? 10 jaar werkkamp in Siberie? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Wat een achterlijke kerel is die Medvedev ook. Maar wel vermakelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Zou Putin hem dat ingefluisterd hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2010 Waarschijnlijk. ;/ Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten