Mister_L 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Wat is je de laatste tijd erg bijgebleven van TV? Een bijzonder aflevering van een programma? Een hilarische blunder? Een tranentrekkende gebeurtenis? Een opmerking van iemand om je kapot aan te ergeren? enz. Het gaat er dus niet om, om je favoriete TV-series neer te zetten, maar om anderen te wijzen op bijvoorbeeld bovenstaande gebeurtenissen op TV Samengevoegd: Laat ik zelf maar aftrappen: Ik ben groot fan van het programma "24 uur met..." Waar presentator Wilfried de Jong (geweldige presentator overigens) zich 24 uur opsluit met een BN-er (bekende nederlander). Vorige week was er de laatste aflevering uit een serie van 6. In de 3e aflevering was KYTEMAN te gast. Voor de mensen die em niet kennen: Kyteman - Sorry of Kyteman - She blew like trumpets Ik ben echt fan van zijn muziek, puur omdat daar zoveel gevoel in ligt, zoals je bij SORRY zo goed hoort. Het is een bijzondere aflevering, waarin ie z'n hoogste toppen en zn diepste dalen voorbij laat komen. Gaaf om zo'n verhaal te horen... maar ook heel erg knap dat Wilfried de Jong zoveel uit z'n gasten weet te halen Daarom: Als je de tijd hebt, echt even kijken! link Ook de aflevering met Gordon vond ik wel mooi. Natuurlijk veel gelach, maar Wilfried de Jong weet ook zijn gevoelige snaar te raken... toch best bijzonder om te zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Die aflevering 24 uur met Erben Wennemars had ik wel willen zien. Verder weet ik niet echt een tv moment te verzinnen dat de laatste tijd indruk op me heeft gemaakt. Heb wel zin in een paar schaatswedstrijden op de OS Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Ik zit die met Erben Wennemars nu te kijken Wilfried de Jong is zo'n goede presentator!! Dat maakt het ook tot zo'n goede show Erben Wennemars vind ik altijd een beetje overdreven interessant doen... maar toch ook weer een mooie aflevering.. (Tot nu toe, zit nu op de helft) Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Kyteman is geweldig! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 ik ben niet meer zo programma-gebonden. Ik/wij volg(en) vrij weinig echt fanatiek en het gaat steeds beter. Hoe minder je kijkt, hoe minder je mist. We kijken vrij fana Nova (maar dat telt zeker niet?) en we keken vet graag en fana naar "Opzoek naar Mary". "vroeger" keek ik veel naar series zoals L&A, CSI, NCIS ed, maar het boeit me niet meer. Ik heb zelf het afgelopen weekend de Superbowl overgeslagen... Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Vader Abraham die het mensjes moest kiezen voor het eurovisiesongfestival, wat een tv-moment! link Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Ik vind het s'avonds altijd wel fijn om een 'Morse' of een 'Frost' of 'Judge John Deed' te kijken.. Samengevoegd: maar avondje Top Gear doet t ook altijd goed Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Quote: Op woensdag 10 februari 2010 23:54:03 schreef Mister_L het volgende: Ik zit die met Erben Wennemars nu te kijken Wilfried de Jong is zo'n goede presentator!! Dat maakt het ook tot zo'n goede show Erben Wennemars vind ik altijd een beetje overdreven interessant doen... maar toch ook weer een mooie aflevering.. (Tot nu toe, zit nu op de helft) De aflevering met Paul de Leeuw vind ik ook wel een aanrader. Verder: Family matters. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Tip: Flash Forward is nu op tv! Wekelijks op Veronica! Even in de gids kijken welke dag (dacht donderdag) Voor de mensen die niet weten waar het over gaat: http://nl.wikipedia.org/wiki/FlashForward_(televisieserie) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Dames in de dop! Gisteren weer gekeken en wat gaan die meiden vooruit zeg, als ik de bekijk hoe ze begonnen zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Hehe, gisteren voor het eerst samen met mijn pa zitten kijken. Briljant programma Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 14:52:09 schreef Machiavelli het volgende: Hehe, gisteren voor het eerst samen met mijn pa zitten kijken. Briljant programma En gisteren viel het nog wel mee met hun misdragingen. Ze waren érg lief zegmaar Behalve Jen dan, maar die is niet voor niks naar huis gestuurd. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oh, het waren vooral de reacties bij het jagen, de kip plukken en bereiden die we grappig vonden Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Ja dat was ook grappig ja Ik ben benieuwd wat er volgende week gebeurd allemaal Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Wat voor programma is het? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 16:27:03 schreef Iriacynthe het volgende: Wat voor programma is het? Een stel meiden die compleet los zijn geslagen qua gedrag worden naar een Engelse elitekostschool gestuurd om ze manieren te leren. In dit seizoen zijn het Amerikaanse meiden die vloeken, schelden, drinken, ruzie zoeken, flirten, overmatig seks hebben en vaak ook nog in die scene op onorthodoxe wijze hun geld verdienen. Het is zo leuk om te zien Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Oooh, ja, dat heb ik wel eens gezien geloof ik! Leuk ja. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 TV zuigt. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Mwah. Ik ben zelf totaal geen fan van tv enzo, zeker de Nederlandse niet. Maar er zitten soms best leuke dingen tussen, zoals Dalziel & Pascoe. Maar alle shows wat eindigt op "...with the stars" is verschrikkelijk, uitgemolken, en sà à i. Hetzelfde geldt voor alle talentenjachten waarbij je moet zingen, zoals Popstars, Xfactor, Idols, etc. Hoewel ik Holland Got Talent wel leuk vond. Totdat het naar RTL ging, en Gordon erbij kwam Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 14:51:07 schreef annzie het volgende: Dames in de dop! Gisteren weer gekeken en wat gaan die meiden vooruit zeg, als ik de bekijk hoe ze begonnen zijn ik geloof niet dat dat echt is .. net zoals beauty & de nerd ofzo.. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 18:10:13 schreef Morphogenesis het volgende: Mwah. Ik ben zelf totaal geen fan van tv enzo, zeker de Nederlandse niet. Maar er zitten soms best leuke dingen tussen, zoals Dalziel & Pascoe. Maar alle shows wat eindigt op "...with the stars" is verschrikkelijk, uitgemolken, en sà à i. Hetzelfde geldt voor alle talentenjachten waarbij je moet zingen, zoals Popstars, Xfactor, Idols, etc. Hoewel ik Holland Got Talent wel leuk v o nd. Totdat het naar RTL ging, en Gordon erbij kwam Gelukkig is Dames in de Dop dan ook een Engels/Amerikaans programma dat alleen maar door een nederlandse zender uitgezonden wordt. Het enige Nederlandse tv-programma dat ik ooit gekeken heb is ter land, ter zee en in de lucht. Alhoewel dat tegenwoordig ook stomvervelend is om naar te kijken. De rest van wat ik kijk is allemaal import. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 18:12:34 schreef Luxuria het volgende: [...] ik geloof niet dat dat echt is .. net zoals beauty & de nerd ofzo.. Um, zeg je hiermee dat je denkt dat Beauty & de nerd niet echt is? Wat bedoel je daar mee? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Quote: Op maandag 19 juli 2010 18:12:34 schreef Luxuria het volgende: [...] ik geloof niet dat dat echt is .. net zoals beauty & de nerd ofzo.. Waarom zou dat niet echt zijn? Waarom zou Lingo echt zijn dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2010 Als ik dat programma zie vraag ik me toch ook wel eens af of mensen echt zo dom zijn hoor, je zou hopen van niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten