Spring naar bijdragen

TV-topic


Aanbevolen berichten

Wat is je de laatste tijd erg bijgebleven van TV?

Een bijzonder aflevering van een programma?

Een hilarische blunder?

Een tranentrekkende gebeurtenis?

Een opmerking van iemand om je kapot aan te ergeren?

enz.

Het gaat er dus niet om, om je favoriete TV-series neer te zetten, maar om anderen te wijzen op bijvoorbeeld bovenstaande gebeurtenissen op TV


Samengevoegd:

Laat ik zelf maar aftrappen:

Ik ben groot fan van het programma "24 uur met..." Waar presentator Wilfried de Jong (geweldige presentator overigens) zich 24 uur opsluit met een BN-er (bekende nederlander).

Vorige week was er de laatste aflevering uit een serie van 6.

In de 3e aflevering was KYTEMAN te gast.

Voor de mensen die em niet kennen:

Kyteman - Sorry

of

Kyteman - She blew like trumpets

Ik ben echt fan van zijn muziek, puur omdat daar zoveel gevoel in ligt, zoals je bij SORRY zo goed hoort.

Het is een bijzondere aflevering, waarin ie z'n hoogste toppen en zn diepste dalen voorbij laat komen. Gaaf om zo'n verhaal te horen... maar ook heel erg knap dat Wilfried de Jong zoveel uit z'n gasten weet te halen

Daarom: Als je de tijd hebt, echt even kijken! link

Ook de aflevering met Gordon vond ik wel mooi. Natuurlijk veel gelach, maar Wilfried de Jong weet ook zijn gevoelige snaar te raken... toch best bijzonder om te zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit die met Erben Wennemars nu te kijken knipoog_dicht.gif

Wilfried de Jong is zo'n goede presentator!! Dat maakt het ook tot zo'n goede show yes.gif

Erben Wennemars vind ik altijd een beetje overdreven interessant doen... maar toch ook weer een mooie aflevering.. (Tot nu toe, zit nu op de helft)

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik ben niet meer zo programma-gebonden. Ik/wij volg(en) vrij weinig echt fanatiek en het gaat steeds beter. Hoe minder je kijkt, hoe minder je mist. We kijken vrij fana Nova (maar dat telt zeker niet?) en we keken vet graag en fana naar "Opzoek naar Mary".

"vroeger" keek ik veel naar series zoals L&A, CSI, NCIS ed, maar het boeit me niet meer. Ik heb zelf het afgelopen weekend de Superbowl overgeslagen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik zit die met Erben Wennemars nu te kijken
knipoog_dicht.gif

Wilfried de Jong is zo'n goede presentator!! Dat maakt het ook tot zo'n goede show
yes.gif

Erben Wennemars vind ik altijd een beetje overdreven interessant doen... maar toch ook weer een mooie aflevering.. (Tot nu toe, zit nu op de helft)

De aflevering met Paul de Leeuw vind ik ook wel een aanrader.

Verder: Family matters.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

Quote:

Wat voor programma is het?

Een stel meiden die compleet los zijn geslagen qua gedrag worden naar een Engelse elitekostschool gestuurd om ze manieren te leren. In dit seizoen zijn het Amerikaanse meiden die vloeken, schelden, drinken, ruzie zoeken, flirten, overmatig seks hebben en vaak ook nog in die scene op onorthodoxe wijze hun geld verdienen.

Het is zo leuk om te zienwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwah. Ik ben zelf totaal geen fan van tv enzo, zeker de Nederlandse niet. Maar er zitten soms best leuke dingen tussen, zoals Dalziel & Pascoe.

Maar alle shows wat eindigt op "...with the stars" is verschrikkelijk, uitgemolken, en sàài. Hetzelfde geldt voor alle talentenjachten waarbij je moet zingen, zoals Popstars, Xfactor, Idols, etc.

Hoewel ik Holland Got Talent wel leuk vond. Totdat het naar RTL ging, en Gordon erbij kwam crysmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mwah. Ik ben zelf totaal geen fan van tv enzo, zeker de Nederlandse niet. Maar er zitten soms best leuke dingen tussen, zoals Dalziel & Pascoe.

Maar alle shows wat eindigt op "...with the stars" is verschrikkelijk, uitgemolken, en sàài. Hetzelfde geldt voor alle talentenjachten waarbij je moet zingen, zoals Popstars, Xfactor, Idols, etc.

Hoewel ik Holland Got Talent wel leuk v
o
nd. Totdat het naar RTL ging, en Gordon erbij kwam
crysmile.gif

Gelukkig is Dames in de Dop dan ook een Engels/Amerikaans programma dat alleen maar door een nederlandse zender uitgezonden wordt. Het enige Nederlandse tv-programma dat ik ooit gekeken heb is ter land, ter zee en in de lucht. Alhoewel dat tegenwoordig ook stomvervelend is om naar te kijken. De rest van wat ik kijk is allemaal import.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid